نخست وزیر جنجالی اسبق ایتالیا در قاب سلفی هایش

سلفی بازها

نخست وزیر جنجالی اسبق ایتالیا در قاب سلفی هایش

سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر جنجالی اسبق ایتالیا در سال های نه چندان دور، میلیاردر فعال در عرصه سیاست و رسانه است که از هر کاری برای شهرت روی گردان نیست. حتی جراحی بینی و عکس گرفتن با مدل های زن غربی. سرویس سلفی بازهای روزیاتو، امروز به سراغ آقای جنجالی رفته تا زندگی ایشان را از قاب سلفی هایش بررسی کند.

1-w900-h600

(برلوسکونی خندان در یک سلفی به همراه همسر جوانش)

ایتالیا را کشور مد و لباس و هنر سینما و آرتیست بازی به قول ما می شناسند. ایتالیایی ها، یکی از مد باز ترین مردم اروپا و جهان به شمار می روند که برخی از شهرهای آن مانند میلان ، همچون پاریس، پایتخت مد قاره سبز محسوب می شود. در ایتالیا، حتی مردم عادی هم به مد و سینما علاقه بسیاری دارند و به همین خاطر، صنعت مد و تبلیغات در این کشور، در کنار معماری و صنعت سینما، شهرت جهانی دارد. بسیاری از برندهای مطرح و مشهور طلا و جواهرات و لباس مانند گوچی و ماسیمو دوتی، از کشور چکمه ها برآمدند و اهمیت مد برای مردمان این خطه از دنیا، به اندازه سینما برای هندی ها، قابل توجه است.

2-w900-h600

(ژست های سیلویو برلوسکونی خندان روبروی دوربین رسانه ها)

البته اقلیم ایتالیا که اقلیمی سبز و در مناطقی مانند ونیز، رویایی به نظر می رسد، با این وضعیت همراه شده و زمینه را برای جذب میلیون ها گردشگر در سال فراهم کرده است. برخی از هنرپیشه های ایتالیایی مانند الیزابت تیلور که چند پیش کلکسیون طلا و جواهراتش در حراجی کریستی نیویورک بیش از ۱۰۰ میلیون دلار به فروش رسید، اعتباری بیش از همه سیاستمداران این کشور دارد. به هر حال، ایتالیا را با فیات و پدر خوانده و دسته سیسیلی ها و آث میلان و سن سیرو می شناسیم. نام های نوستالژیکی که هر یک خاطرات تلخ و شیرین زیادی را در ذهن مجسم می کند.

3-w900-h600

در کنار همه شاخص هایی که از ایتالیا در ذهن داریم، یک نام در تاریخ معاصر این کشور بیش از همه، نمود عینی دارد و آن نام سیاستمداری کهنه کار، میلیاردر رسانه ای و صاحب امتیاز باشگاه AC MILAN یعنی سیلویو برلوسکونی هست. جناب سیلویو، در مدت طولانی نخست وزیری ایتالیا، یک تاریخ پر فراز و نشیبی را تجربه کرد که همواره با جنجال ها و خبرهای بسیاری همراه بود. آقای برلوسکونی بارها به خاطر روابط با مدل های ایتالیایی و غربی و سو استفاده از مقام نخست وزیری، مورد اعتراض رسانه ها و حتی مقامات قضایی این کشور قرار گرفت که داستان وی را در گفتاری مجزا به طور مفصل در سرویس چهره های روزیاتو ارائه خواهیم کرد.

 

درباره آقای جنجالی

سیلیویو برلوسکونی، متولد ۱۹۳۶ میلادی، ۴ بار در دولت های مختلف این کشور منصب نخست وزیری را کسب کرد. وی مالک مجموعه رسانه ای Mediaset و باشگاه AC MILAN از سال ۱۹۸۶ میلادی تا کنون است. مجله فوربس در سال ۲۰۱۵، ایشان را در رتبه یکصد و چهل و یکمین مرد ثروتمند دنیا قرار داد.

4-w900-h600

(برلوسکونی عاشق مد و ژست و فیگورهای مختلف روبروی دوربین رسانه ها بود)

۹ سال منصب نخست وزیری آقای برلوسوکونی سبب شد تا ایشان در این مسیر پر فراز و نشیب رسانه ای، بر شهرت و محبوبیت و ثروت خود بیافزاید. شهرتی که بارها به واسطه فساد اخلاقی و مالی، با اعتراض ملی همراه شد. افرادی چون Carla DallOglio و Veronica Lario تا سال ۲۰۱۰ میلادی همسر رسمی ایشان بوده اند. وی  ۵ فرزند دارد. سایت رسمی آقای جنجالی در نشانی اینترنتی به آدرس forzasilvio.it قرار دارد.

5-w900-h600

(برلوسکونی در کنار پوتین و مدودف، رهبران روسیه در هواپیمای شخصی)

رشوه های چند میلیون دلاری برلوسکونی به سناتورهای ایتالیا، محکومیت به ۷ سال زندان در سال ۲۰۱۳ میلادی در کنار تظاهرات گسترده در ایتالیا علیه فساد جنسی آقای میلیاردر و مهمانی های خصوصی وی با ده ها زن، همه و همه یک چهره فوق خبر ساز را از بالاترین مقام سیاسی ایتالیا پدیدار کرده است. موضوعی که همواره شبکه های تلویزیونی جهان را به بررسی و دنبال گردن جنجال های این پیر سیاست و رسانه و ورزش ایتالیا، مشتاق کرد. نشریه تلگراف انگلیس، یک بار تصویری از مهمانی های وی منتشر نمود و حتی هافتینگتون پست، سرویس خاصی به نام رسوایی های اخلاقی سیلویو، راه اندازی کرد.

6-w900-h600

(گزارش نشریه چیانا مورنینگ پست از رسوایی های جدید برلوسکونی و برادرش بر اساس اسناد Vatileaks)

پیرمرد هشتاد ساله ایتالیایی، همچنان خندان و آرام روبروی دوربین های رسانه های گروهی حاضر می شود و همه چیز را تکذیب می کند. به هر حال با این مقدمه، بد نیست تگاهی داشته باشیم به زندگی آقای جنجالی از قاب سلفی هایش. آقای جنجالی اخیرا به اینستاگرام پیوست و نخستین تصاویری که منتشر کرد، سلفی با سک محبوبش بود. موضوعی که با استقبال نشریه Mirror نیز همراه شد.

7-w900-h600

(گزارش نشریه Mirror انگلیس از انتشار عکس سلفی برلوسکونی با سگش در شبکه اینستاگرام)

صفحه اینستاگرام سیلویو برلوسکونی در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/silvioberlusconi2015 در دسترس هست که بیش از ۳۹ هزار مخاطب را با ۹۷ پست به دست آورده. راه اندازی صفحه شخصی سیلویو در اینستاگرام، بازتاب گسترده ای در رسانه های ایتالیایی نیز همراه شد.

8-w900-h600

(سیلویو برلوسکونی نخست وزیر اسبق ایتالیا و سگش در نخستین پست در اینستاگرام در May 2015)

البته عدم فعالیت خاص برلوسکونی در فضای مجازی،سبب شده تااین شخصیت جنجالی، خیلی در فضای مجازی بین کاربران شبکه های اجتماعی محبوب نباشد.

9-w900-h600

(سلفی سیلویو برلوسکونی با دوستان در کاخ نخست وزیری)

10-w900-h600

(سلفی سیلویو برلوسکونی با ولادیمیر لوکوسوریا در میلان)

11-w900-h600

(سلفی سیلویو برلوسکونی با فرانچسکا پاسگاله ، همسر جدید جوانش در جلسه ای رسانه ای)

12-w900-h600

(سلفی سیلویو برلوسکونی با یکی از طرفداران در میان محافظان)

13-w900-h600

(سلفی سیاسی و رسانه سیلویو برلوسکونی با فرانچسگا پاسکالا)

14-w900-h600

(از جمله سلفی های خیابانی آقای سیلویو برلوسکونی خندان)

 

 

 

بدون نظر

ورود