انجام حرکات نمایشی زیبا با اسنوموبیل برای نخستین بار در جهان [تماشا کنید]

انجام حرکات نمایشی زیبا با اسنوموبیل برای نخستین بار در جهان [تماشا کنید]

سرما و برف در فصل زمستان باعث می شود که انجام برخی کارها با محدودیت هایی مواجه گردد. در این شرایط، ماشین ها نمی توانند به درستی در برف حرکت کنند و با مشکلات زیادی رو به رو می شوند. استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات نیز تنها در شرایطی موثر خواهد بود که برف حجم کمی داشته باشد. هنگام مواجه شدن با برف سنگین، خودروهایی به نام اسنوموبیل مورد استفاده قرار می گیرند.

اسنوموبیل ها ماشین های کوچکی هستند که می توانند به راحتی در برف حرکت کنند. آن ها در مسابقات ورزشی به کار گرفته می شوند و گاهی اوقات سرعتشان به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت نیز می رسد. اسنوموبیل ها علاوه بر خدمات رسانی، کارهای دیگری نیز می توانند انجام دهند.

تا به حال دیده بودیم که اسکیت سواران و یا اسکی بازان، با استفاده از سکوها حرکات نمایشی و تکنیک «دبل فلیپ» (چرخیدن در هوا) را انجام داده اند، اما تا به حال هیچکس از اسنوموبیل ها برای این منظور استفاده نکرده بود. به همین دلیل، فردی به نام «دنیل بودین» برای نخستین بار در جهان، تصمیم گرفته چنین کاری را انجام دهد. ویدیوی زیر، مهارت بی نظیر آقای بودین را به شما نشان خواهد داد، از شما دعوت می کنیم به تماشای آن بنشینید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود