۴۰ نکته بسیار جالبی که احتمالا در مورد «اِما استون» نمی دانستید

۴۰ نکته بسیار جالبی که احتمالا در مورد «اِما استون» نمی دانستید

۱- نام واقعی او امیلی جین استون (Emily Jean Stone) است اما به دلیل این که شخصی به همین نام قبلاً در انجمن بازیگران سینما ثبت نام کرده بود امیلی مجبور شد که نام خود را به اِما استون تغییر دهد.

۲- قبل از برگزیدن اسم “اِما” برای خود، استون قصد داشت که یکی از نام های ریلی استون (Riley Stone) یا امیلی جی استون (Emily J. Stone) را برای خود انتخاب کند.

۳- او در شهر اسکاتس دَیل (Scottsdale) ایالت آریزونا به دنیا آمده و از سن ۱۱ سالگی در تئاتر فعالیت داشته است.

۴- موهای اِما استون در واقع بلوند هستند اما تهیه کننده فیلم “سوپر بد” (Superbad)، جود آپاتو، از وی خواست که برای ایفای نقش در این فیلم موهای خود را به رنگ قرمز دربیاورد.

ecd5778fdefda4df_450082589.preview_tall-w750

۵- او قبلا برای افراد به صورت مجانی سایت طراحی می کرد زیرا می خواست با این روش زبان اچ تی ام ال (HTML) یاد بگیرد.

۶- استون قبلا در یک خبرنامه آنلاین به نام نپتون (Neptune) برای دختران نوجوان مطلب می نوشت.

۷- او بر اساس تعالیم مارتین لوتر بزرگ شده است.

۸- اِما برای اولین بار در سن ۶ سالگی در فیلمی موزیکال با موضوع عید شکرگزاری به نام “کبابی برای پِرکی وجود ندارد” (No Turkey for Perky) به ایفای نقش پرداخت.

hqdefault-w750

۹- او به مدت ۷ سال از سیم کشی دندان (braces) استفاده می کرد.

best_celebrity_bracefaces_25-w750

۱۰- اولین شغل او پختن غذای برای سگ ها در یک آشپزخانه مخصوص این کار بود.

۱۱- او در دوران کودکی از اضطراب و ترس مفرط رنج می برد و این تجربه تلخ باعث شد که بعدها کتابی در این مورد با عنوان “من از اضطراب هایم قوی تر هستم” (I Am Bigger Than My Anxiety) بنویسد.

۱۲- استون تا سن ۱۱ سالگی عادت داشت که انگشت شست خود را بمکد.

۱۳- اِما در دوران دبیرستان یک پاورپوینت با عنوان “پروژه هالیوود” (Project Hollywood) تهیه کرد تا والدینش را ترغیب کند که به او اجازه دهند وارد حرفه بازیگری شود. در این پاورپوینت آهنگ “هالیوود” با صدای مدونا (Madonna) پخش می شد.

۱۴- قبل از این که به شهرت برسد در یک سریال تلویزیونی به نام “در جستجوی خانواده پارتریج” (In Search of the Partridge Family) آهنگ معروف “هرزه” متعلق به “مردیث بروکس” (Meredith Brooks) را اجرا کرد.

o-EMMA-STONE-570-w750

۱۵- او به مدت ۲ سال در خانه درس می خواند.

۱۶- وقتی که ۱۲ ساله بود برای ایفای نقش در یک سریال تلویزیونی به نام “تمام آن” (All That) تست داد. از او خواسته شد نقشی را اجرا کند و او برای تست، نقش یک دختر پیش آهنگ که نمی توانست کلمات را هجی کند و یک پرستار بچه تسخیر شده را بازی کرد.

۱۷- او در فیلم های کم اهمیت تری مانند “مدیوم و مایکل در وسط” (Medium and Malcolm in the Middle) بازی کرده و در فیلم “زندگی زک و کودی در هتل” (The Suite Life of Zack and Cody) نیز به جای یک سگ صحبت کرده است.

emma-stone-malcolm-in-the-middle-main-w750

0fdc006e366929e1a167425b6b4d0f3a_the-suite-life-of-zack-cody-suite-life-of-zack-and-cody_360-270-w750

۱۸- در دوران بچگی هنگامی که داشت تمرین ژیمناستیک می کرد هر دو دستش شکست.

۱۹- او صدای خود را به جیغ کشیدن یک نوزاد از شکم درد تشبیه کرده است.

۲۰- استون در سریال تلویزیونی ناموفقی به نام “بران” (Drive) همراه با ناتان فیلیون (Nathan Fillion) و تارین منینگ (Taryn Manning) حضور داشت که در سال ۲۰۰۷ تنها پس از ۴ قسمت پخش آن متوقف شد. کمی بعد از آن استون در فیلم “سوپر بد” بازی کرد.

۲۱- به گفته خود او اگر بازیگر نمی شد به روزنامه نگاری می پرداخت زیرا او فکر می کند که ” بازیگری و روزنامه نگاری مانند هم هستند از این نظر که شما در چشم مردم نگاه می کنید و شیوه زندگی آن ها را به نقد می کشید”.

۲۲- او در دوران مدرسه زبان اشاره آمریکایی آموخته است و هنوز هم قسمت هایی از آن را به یاد دارد.

۲۳- اِما یک بار همراه با وودی هارلسون همبازی خود در فیلم “زامبی لند” (Zombieland) به خانه سِر پل مک کارتی (Sir Paul McCartney) رفت و مک کارتی برای آن ها ساندویچ همبرگر همراه با سبزیجات درست کرد.

8915949fb931e59b203ce32ffeae2c17-w750

۲۴- استون و مادرش پاهای یک پرنده را روی مچ دست خود تتو کرده اند زیرا آهنگ “بلک بِرد” (Blackbird) از گروه بیتلز (Beatles) آهنگ مورد علاقه آن ها است. واتسون نامه ای برای پل مک کارتنی که شعر این آهنگ را نوشته بود فرستاد و از او خواست که طرح پای یک پرنده را برای وی بکشد. مک کارتنی نیز در جواب وی همین کار را کرد و طرح را برای واتسون پس فرستاد.

arm-tattoo-w750

۲۵- اِما احترام فراوانی برای دیان کیتون (Diane Keaton)، لورن مایکلز (Lorne Michaels) و تام هنکس (Tom Hanks) قائل است به طوری که یک بار در حضور آن ها به گریه افتاد.

۲۶- او برای بازی در قسمت اول فیلم “قهرمانان” (Heroes) تست داد اما نقش وی به هیدن پَنِتیِر (Hayden Panettiere) داده شد. او بعد از رد شدن در این تست عنوان کرد که بدترین لحظه در زندگی هنری خود را در آن زمان تجربه کرده  است.

۲۷- اِما در حال مذاکره با تهیه کنندگان فیلم “ارتفاعات کریمسون” (Crimson Peak) در ژانر وحشت به کارگردانی گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) بود اما در نهایت میا واسیکووسکا (Mia Wasikowska) برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب شد.

۲۸-  از استون خواسته شد که برای بازی در فیلم “ایزی اَی” (Easy A) یک ویدیو کوتاه از خود گرفته و در آن کمی صحبت کند. وی ساعت ها را به ضبط ویدیوهای مختلف اختصاص داد تا این که هم اتاقی واتسون از او خواست که دیگر به این کار ادامه ندهد و یکی از فیلم هایی که گرفته را برای کارگردان فیلم بفرستد.

emma-stone-easy-a-01-w750

۲۹- او یک بار همراه با خواننده معروف “پرینس” (Prince) در یک مهمانی ساز  “تمبورین” (tambourine) نواخت. قبل ار رفتن روی صحنه پای واتسون به خاطر شکستن لیوان شیشه ای زخمی شد و او با پای خون آلود روی صحنه حضور یافت.

۳۰- سریال “غرور” (Huff) و کتاب “تیرهای سقف را بالا بگذارید نجاران” (Raise High the Roof Beam Carpenters) اثر جی دی سالینجر به ترتیب سریال و کتاب مورد علاقه او هستند.

md13458445094-w750

۳۱- استون بعد از اعتیاد به بازی “فارم وایل” (FarmVille) مجبور شد که صفحه فیسبوک خود را حذف کند.

۳۲- او در صحنه ای از فیلم “ایزی اَی” دچار تنگی نفس شد به طوری که برای چند دقیقه از کپسول اکسیژن استفاده کرد.

۳۳- اِما از طرفداران گروه موسیقی “اسپایس گرلز” ( Spice Girls ) بوده و می گوید که قوی بودن را از آن ها یاد گرفته است. بیبی اسپایس (Baby Spice) از اعضای این گروه موسیقی با نام واقعی “اِما بانتون” (Emma Bunton) را از بقیه اعضا بیشتر دوست دارد اما وقتی که در جریان یک مصاحبه تلویزیونی پیام ویدیویی “اسکری اسپایس” (Scary Spice) عضو دیگر این گروه با نام واقعی “ملانی براون” (Melanie Brown) برای وی پخش شد اشک در چشمانش حلقه زد.

article-2584962-1C6F5FC000000578-933_634x478-w750

۳۴- استون از دوستان نزدیک جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، مارتا مک ایزاک (Martha MacIsaac) و شوگر لین بیرد (Sugar Lyn Beard) محسوب می شود و معمولا اوقات بیکاری شان را با هم در سفر یا در حال تماشای فیلم می گذرانند.

۳۵- صحنه مورد علاقه او در فیلم “زامبی لند” صحنه ای بود که در آن بعد از ورود به یک فروشگاه به شکستن شیشه ها و تخریب وسایل درون آن می پردازد.

۳۶- فیلم “لا لا لند” (La La Land) اولین فیلمی نیست که استون در آن آواز می خواند. او قبلا نیز در فیلم “خرگوش خانگی” (The House Bunny) آهنگ ” من پسرها را می شناسم” (I Know What Boys Like) و در فیلم “ایزی اَی” نیز آهنگ “بزنم به تخته” (Knock On Wood) را اجرا کرده است.

la-la-land-2-w750

۳۷- او اولین حضور خود در تئاتر برادوی (Broadway) را با ایفای نقش در بازسازی فیلم “کاباره” (Cabaret) از اواخر سال ۲۰۱۴ تا اوایل سال ۲۰۱۵ تجربه کرد.

۳۸- اِما استون و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) تاکنون در ۳ فیلم با هم همبازی بوده اند: فیلم های “دیوانه وار، احمقانه، عاشقانه” (Crazy, Stupid, Love)، “جوخه گانگستر” (Gangster Squad)، و “لا لا لند”. این دو قرار بود در فیلم “فوکوس” (Focus) نیز با هم همبازی شوند که نقش های این فیلم در نهایت به ویل اسمیت (Will Smith) و مارگوت روبی (Margot Robbie) واگذار شد.

ryan-gosling-emma-stone-musical-la-la-land-71316-620x413-w750

۳۹- به نظر استون بهترین نصیحتی که تاکنون به او شده چنین است: ” با خودت عمیقاً روراست باش و برای نشان دادن واقعیت درونی خودت سخت تلاش کن”.

۴۰- او می گوید که حضور مادربزرگ متوفایش که هرگز موفق به دیدن او نشده است را در خانه خود حس می کند.

منبع: buzzfeed
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود