عاقبت وضعیت جواهرات به سرقت رفته کیم کارداشیان مشخص شد

عاقبت وضعیت جواهرات به سرقت رفته کیم کارداشیان مشخص شد

سه ماه پس از حمله سارقان به کیم کارداشیان در اقامتگاه خصوصی‌ اش در پاریس و ربودن میلیون‌ ها دلار جواهرات این چهره سرشناس تلویزیونی، حدود سه هفته پیش پلیس فرانسه از دستگیری ۱۶ مجرم حرفه ای که در این سرقت دست داشته اند، خبر داد. آن ها در پی کشف DNA یکی از سارقان در آپارتمان خانم کارداشیان توانسته بودند به همکاری و دخالت ۱۶ تبهکار حرفه ای پی برده و به همین اتهام آن ها را دستگیر نماید.

امروز نیز اعلام شده که سارقان ادعا کرده اند که به دنبال یک همفکری مشترک، تمامی این جواهرات را ذوب کرده اند و هیچ کدام از آن ها قابل شناسایی نیست.

از آن جا که که در ماه های گذشته شما را در جریان اخبار مربوط به سرقت از کیم کارداشیان قرار دادیم، احتمالا می دانید که ستاره برنامه های تلویزیونی برای شرکت در هفته مد پاریس به فرانسه سفر کرده بود و به تنهایی در محل اقامت خود به استراحت مشغول بوده که ناگهان حوالی ۳ صبح چند نفر مسلح وارد اتاق وی شده و پس از بستن پایش او را در حمام زندانی می کنند.

در میان این جواهرات، انگشتر نفیس کیم کارداشیان بسیار ویژه اعلام شده که چند روز پیش از سرقت هم در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

در جدیدترین اعتراف سارقان، تنها گزینه ای که همچنان دست نخورده باقی مانده و ذوب نشده، همین حلقه الماس خانم کارداشیان است.

با اینکه کیم کارداشیان گفته که هنگام سرقت ترس این را داشته که جانش را از دست بدهد، اما «عمر آیت کداچی»، ۶۰ ساله که یکی از افراد دستگیر شده است بیان داشته که: «ما از اسلحه خود استفاده نکرده ایم، یکی از ما دستان وی را بسته و دیگری او را در وان حمام قرار داده.» او همچنین افزوده: «ما رفتار خوبی با خانم کارداشیان داشته ایم و وی را اذیت نکرده ایم.»

این سارق در مورد اطلاعات دقیق گروه خود نیز بیان داشته که جزئیات فعالیت های خانم کارداشیان را از یک فرد نزدیک به وی دریافت می کرده اند و از این رو، نقشه کشیدن برای سرقت از وی چندان دشوار نبوده است.

منبع: mirror
بدون نظر

ورود