ابتکار جالب معترضین به ترامپ؛ بعد از خوردن پیتزا جبعه های آن بدل به پلاکارد اعتراضی شد

ابتکار جالب معترضین به ترامپ؛ بعد از خوردن پیتزا جبعه های آن بدل به پلاکارد اعتراضی شد

صدها نفر از مردم روز شنبه در فرودگاه بین المللی دِلز واشنگتن (Washington Dulles International Airport) در مخالفت با دستور ترامپ گرد هم آمده و از مسافران استقبال کردند. بسیاری از مردم کار خود را رها کرده و برای شرکت در این تجمع اعتراضی خود را به فرودگاه دلز واشنگتن در خارج از شهر رساندند. این فرودگاه تنها یکی از جاهایی بود که معترضان در آن جمع شده و مخالفت خود را با دستور دونالد ترامپ مبنی بر تعلیق ورود اتباع چندین کشور اسلامی به خاک آمریکا اعلام کردند.

sub-buzz-2694-1485663385-1-w750

نکته جالب این که یک زوج آمریکایی که خود نتوانستند در این اعتراض شرکت کنند برای دوستان معترض خود در فرودگاه پیتزا سفارش دادند.

در عکس زیر سریب محمود (Sarib Mahmood) و نُصره اعلام (Nusra Alam) را می بینید که در حال تقسیم کردن پیتزا بین مردم معترض هستند.

C3Tlh-XXAAA2AH2-w750

اعلام به بخش خبری بازفید (BuzzFeed) گفت که او از معترضین فیلم میگرفته و برای دوستان خود فرستاده است. دوستان او نیز که در کارولینای جنوبی حضور داشتند خواستند که در این اعتراض سهمی داشته باشند.

مردی که پیتزاها را سفارش داده بود و نمی خواست نامش فاش شود به بخش خبری بازفید چنین گفت: ” وقتی که مردم معترض را در فرودگاه جان اف کندی و بعد فرودگاه دلز دیدیم دلگرم شدیم و با این کار خواستیم از کسانی که در حمایت از آوارگان و مهاجران در این فرودگاه تجمع کرده اند قدردانی کنیم”.

وی در ادامه افزود که در واقع این ایده همسرش بوده است که برای معترضان پیتزا سفارش بدهند. اما داستان با تقسیم کردن پیتزاها در بین معترضان پایان نیافت و آن ها به جای اینکه جعبه پیتزاها دور بیاندازند از آن ها برای نوشتن شعار استفاده کردند. در ادامه تعدادی از این شعارها که بر روی جعبه پیتزا نوشته شده است را می بینید.

C3TmKiPWIAAuN59-w750

C3TmrnPXUAMUvpA-w750

منبع: buzzfeed
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود