۱۰ پلاکارد اعتراضی بسیار جالب و بامزه به سیاست های ضد مهاجرتی دونالد ترامپ

۱۰ پلاکارد اعتراضی بسیار جالب و بامزه به سیاست های ضد مهاجرتی دونالد ترامپ

بعد از فرمان دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود شهروندان ۷ کشور مسلمان به آمریکا، جنجال های زیادی به پا شد و بسیاری از مردم حتی غیر مسلمان ها تظاهرات گسترده ای برپا کردند. تنش ها همچنان در شهرهای آمریکا و دیگر کشورهای جهان ادامه دارد و به نظر می رسد این مسئله تا روزهای آینده نیز خاتمه نخواهد یافت. بسیاری از چهره های سرشناس آمریکا اعتقاد دارند که ترامپ با این کارش آمریکا را مسخره کرده است.

همانطور که گفتیم، موج اعتراض ها به همه جا رسیده و خیابان های آمریکا به محلی برای نشان دادن خشم مردم تبدیل شده است. در این میان، مسلمانان پلاکارد ها و نوشته های اعتراضی زیادی در دست دارند و سعی می کنند به وسیله آن ها، پیام خود را به آقای ترامپ و تیم او برسانند.

ما در این مقاله قصد داریم ۱۰ نمونه از جالب ترین و پر معنا ترین پلاکاردهای اعتراضی را مورد بررسی قرار دهیم و پیام آن ها را به ما نشان دهیم. تصاویر زیر شما را بیشتر در جریان نوشته ها قرار می دهند، پیشنهاد می دهیم به تماشایشان بنشینید.

350
حتی زندگی شخصی رئیس جمهور آمریکا نیز تحث تاثیر مهاجران است. این فرد بر روی پلاکارد خود نوشته: “۲ تن از همسران آقای ترامپ مهاجر بوده اند. همین مسئله ثابت می کند که ما به مهاجران نیاز داریم تا کارهایی انجام دهند که هیچ آمریکایی سمت آن ها نمی رود.”
352-w700
دیوار کشیدن آقای ترامپ به دور مکزیک نیز به سوژه ای خنده دار میان قشرهای مختلف تبدیل شده است. این بانو اعتقاد دارد که باید به جای مکزیک، به دور دونالد ترامپ دیوار کشید. ظاهرا این زن هزینه کار مذکور را نیز خودش پرداخت می کند.
353-w700
آقای ترامپ مدام از حقوق بشر دم می زند، در حالی که خیلی ها این کار را نقض آشکار این موضوع می دانند. البته مردم آمریکا اعتقاد دیگری دارند و همانطور که بر روی پلاکارد نوشته شده، آن ها جا به جایی آزادانه را حق هر انسان دانسته و به مهاجران خوش آمد می گویند.
353
رئیس جمهور آمریکا کارهای تعجب برانگیز دیگری نیز انجام داده، به همین دلیل برخی ها در کل با او مشکل دارند و گفته اند که ظاهرا باید هر هفته در خیابان ها حضور داشته باشند. بر روی پلاکارد نوشته شده: “سیاست های بی ثبات کننده و خطرناکی از سوی مدیریت کشور دنبال می شود. من باید یک پلاکارد چند بار مصرف تهیه کنم تا مدام به اعتراض خود ادامه دهم.”
354-w700
حتی دختر بچه ها نیز این موضوع را درک کرده و با آن مشکل دارند. این بانوی کوچک ابراز علاقه اش به تمام مردم از جمله مهاجرین را ابراز می کند.
355-w700
باز هم همسران آقای ترامپ سوژه مردم شده اند. زنی آسیایی بر روی کاغذ نوشته: “بدون حضور مهاجران ترامپ هیچ همسری نداشت.”
356
بد رفتاری با مسلمانان نیز دیگر مسئله مورد اعتراض مردم است. فرد هندی بر روی پلاکارت خود درج نموده: “من یک بار به خاطر آن که فردی فکر می کرد مسلمان هستم، مورد ضرب و شتم قرار گرفتم. مردم دور من نیز تنها نگاه می کردند. اگر شما الان نیز نگاه کنید و ساکت باشید، نبود انسانیست در شما مرا آزار خواهد داد.”
357-w700
حتی خود سیاست مداران آمریکا نیز با کارهای عجیب و غریب ترامپ مشکل دارند. یکی از معترضان پلاکاردی حاوی توییت مایک پنس یکی از دولتمردان را در دست دارد که بر روی آن نوشته: “ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا سیاستی تهاجمی و بر خلاف قانون اساسی است.”
358-w700
طعنه جالب یک معترض به آقای ترامپ: “۹۷ درصد قربانیان داعش مسلمان هستند.”
359
ظاهرا شهروندان هیچ اهمیتی به سخنان آقای ترامپ نمی دهند و احساس خوبی به مهاجران دارند. یک نفر از آن ها بر روی پلاکاردش نوشته: “شما به این کشور تعلق دارید. مقاومت کنید و در پناه خداوند باشید. ما همه یک آمریکا هستیم.

منبع: boredpanda
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • فرزاد بهمن ۱۲, ۱۳۹۵

    درباره توییت مایک پنس مرتب اشتباه شدید. مایک پنس الان معاون رییس جمهور آمریکا است اما این توییت مربوط به سال ۲۰۱۵ است. یعنی پنس زمانی که هنوز معاون رییس جمهور نبود مخالف این ممنوعیت بوده اما الان که به قدرت رسیده طور دیگه ای عمل می کنه.