تریلر جدید فیلم لوگان ۲۰۱۷ منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدید فیلم لوگان ۲۰۱۷ منتشر شد [تماشا کنید]

اگر طرفدار فیلم های اکشن و تخیلی باشید، حتما مجموعه فیلم های «مردان ایکس» را دیده اید. همانطور که می دانید، قرار است امسال اثر دیگری در قالب این مجموعه روانه سینما ها شود. «لوگان» نام دهمین قسمت از این مجموعه خواهد بود. این اثر سینمایی بعد از فیلم های «خاستگاه مردان ایکس: ولورین» و «ولورین» سومین فیلم با این زمینه و تِم به شمار می رود.

همانطور که در رابطه با نخستین تریلر منتشر شده از این اثر سینمایی صحبت کردیم، می توان نسخه پیر و ضعیف شده لوگان با بازی «هیو جکمن» را مشاهده نمود. لوگان به خاطر از دست دادن بخشی از قدرتش، زندگی خود را از راه رانندگی می گذراند. او در یک شهر مرزی پنهان شده و از پروفسور ایکس بیمار مراقبت می کند. زندگی آن ها تحت تاثیر ورود «لورا» زنی که قدرتی مشابه با لوگان دارد، قرار می گیرد.

از جمله بازیگران این فیلم می توان به هیو جکمن، پارتیک استوارت، بوید هالبروک، ریچارد ای گرانت و استیون مرچنت اشاره نمود. کارگردانی را نیز جیمز منگولد بر عهده خواهد داشت. لوگان روز سوم مارس سال میلادی جاری در سینما ها نمایش داده خواهد شد. از شما دعوت می کنیم به تماشای تریلر منتشر شده بنشینید تا بیشتر با جزئیات فیلم آشنا گردید.

منبع: variety
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود