اشتباه خنده دار روزنامه دومینیکنی؛ چاپ تصویر «الک بالدوین» به جای دونالد ترامپ

اشتباه خنده دار روزنامه دومینیکنی؛ چاپ تصویر «الک بالدوین» به جای دونالد ترامپ

این بار نیز خبر جدیدی درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به بیرون درز کرده، اما خود او حاشیه ای نساخته و ماجرا چیز دیگری است.

یکی از روزنامه های کشور جمهوری دومینیکن، به تازگی عکسی منتشر کرده که همه را به تعجب وا داشته است. این روزنامه به جای چاپ عکس آقای ترامپ روی صفحه خود، اشتباهی از تصویر «الِک بالدوین» – کسی که نقش آقای ترامپ را در یک شوی کمدی بازی کرده – استفاده نموده است. این نشریه مجبور شده بیانه عذرخواهی صادر کند و از بابت اشتباهش پوزش بطلبد.

روزنامه «El Nacional» روز جمعه مقاله ای منتشر کرد و در آن به توافقات او با دولت رژیم اشغالگر قدس پرداخت. در اصلاحیه این روزنامه آمده است که آن ها عکس را از سیستم مخابره «Associated Press» (آسوشیتد پرس) گرفته اند و کسی که بازبینی را انجام داده، به تصویر دقت کافی نداشته است. این اشتباه خیلی زود در شبکه های اجتماعی دیده شد و بسیاری از کاربران، جمهوری دومینیکن را کشور جدید در لیست سیاه دونالد ترامپ دانستند.

البته این اتفاق جدا از شوخی، چندان هم دور از دسترس نیست. انتظار می رود دولت جدید آمریکا در روز دوشنبه فرمان اجرایی جدیدی صادر کند و با استفاده از شیوه ای تازه جلوی ورود شهروندان مسلمان و یا کشورهای مورد غضب آقای ترامپ را بگیرد. با توجه به کارهایی که رئیس جمهور جدید آمریکا انجام داده، این اتفاق چندان دور از ذهن نخواهد بود.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود