کوکاکولا پلاس؛ سالم ترین نوشابه کوکاکولا به زودی در ژاپن رونمایی می شود

کوکاکولا پلاس؛ سالم ترین نوشابه کوکاکولا به زودی در ژاپن رونمایی می شود

ژاپنی ها همیشه به عمرهای طولانی و سلامت جسمانی خود مشهور هستند و این مساله ای است که کمپانی سرشناس کوکاکولا به آن توجه ویژه ای داشته و برای جلب رضایت این مردمِ همیشه سالم، تولید و عرضه ی محصولی جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

بی جهت نیست که این کمپانی این همه شهرت دارد؛ مسوولان آن هرگز از ایده پردازی دست برنداشته و دایم در حال به روزرسانی تولیدات خود هستند.

جدیدترین نوشابه ای که قرار است کوکاکولا در ژاپن روانه بازار کند، Coca-Cola Plus نام دارد و بدون قند و کالری تولید شده و قرار است نخستین نوشابه ای در جهان باشد که نه تنها به سلامت افراد آسیب نمی رساند، بلکه موجب بهبود وضعیت جسمانی آن ها نیز خواهد بود.

news-20170201-4-koplus-470-pet

از آن جا که این نوشیدنی قند و کالری ندارد، هر بطری از آن حاوی ۵ گرم دکسترین خوراکی و دیگر فیبرهای قابل هضم خواهد بود.

به گفته کوکاکولا، نوشیدن یک بطری از این نوشابه در هر روز در طول صرف غذا می تواند به کاهش جذب چربی های مضرِ موجود در غذا کمک کرده و باعث ایجاد تعادل در میزان تری گلیسیریدِ موجود در خون بعد از صرف غذا بشود.

گفته می شود برای بهره مند شدن از خواص سلامتی این نوشیدنی بهتر است حتما هم زمان با صرف وعده های غذایی نوشیده شده و مقدار آن در طول روز ۳ وعده ۱۵۰ میلی لیتری باشد.

هدف از تولید Coca-Cola Plus توسط کمپانی یاد شده، جلب رضایت افراد بالای ۴۰ سال است که به نوشیدن نوشابه علاقه زیادی دارند و نوشابه های معمولی روی جسم آن ها بیشترین تاثیرات منفی را به دنبال خواهند داشت.

کوکاکولا نام این نوشابه را به جای پلاس، Tokuho Cola گذاشته است. Tokuho، مخفف عبارتی انگلیسی به مفهوم «غذا برای مصارف سلامتی» است و یک واژه رسمی در کشور ژاپن محسوب می شود که برای دسته بندی غذاهای سالم کاربرد دارد.

اقدام به تولید چنین نوشابه ای برای شرکتی که محصولاتش چندان مصداق سلامتی نیستند و حتی گاها به چاقی منجر شده و سلامت فرد را هم به خطر می اندازند، حرکت قابل ستایشی محسوب می شود.

نوشابه سلامتی کوکاکولا در ۲۷ مارس با قیمت ۱۵۸ ین (۱.۴۰ دلار) وارد بازار ژاپن خواهد شد.

در آخر هم جا دارد اشاره کنیم که برای شیرین کردن این نوشابه از آسپارتام، ترکیب ال-فنلآلانین، پتاسیم آسه سولفام و سوکرالوز استفاده می شود.

منبع: rocketnews24
بدون نظر

ورود