نگاهی به ۱۵ حساب اینستاگرامی که دونالد ترامپ آن ها را دنبال کرده است

نگاهی به ۱۵ حساب اینستاگرامی که دونالد ترامپ آن ها را دنبال کرده است

حواشی زیادی پیرامون دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا وجود دارد. وی هر روز با تصمیمات عجیب وجنجالی اش خبر ساز می شود. رسانه ها نیز از این فرصت استفاده می کنند و اخبار داغ را به اطلاع علاقه مندان می رسانند. همانطور که می دانید، آقای ترامپ بخشی از سخنانش را در قالب توییت مطرح نموده و از این شبکه اجتماعی به وفور استفاده می نماید. اما توییتر تنها گزینه ای نیست که دونالد ترامپ در اختیار دارد.

رئیس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز حساب کاربری دارد و از سال ۲۰۱۳ با به اشتراک گذاشتن عکس های خانوادگی و شخصی، فعالیت خود را آغاز کرده است. ۵.۷ میلیون نفر اخبار او را در اینستاگرام دنبال می کنند که در مقایسه با ۲۴.۳ میلیون فالوور توییتر او، رقم چندان بالایی نیست.

نکته ای که می تواند جالب توجه باشد، کسانی است که آقای ترامپ آن ها را دنبال کرده است. رئیس جمهور آمریکا اخبار ۱۵ نفر را دنبال می کند. ما در این مقاله قصد داریم آن ها را مورد بررسی قرار دهیم و شما را با افراد مورد علاقه دونالد ترامپ آشنا سازیم. تا پایان همراه باشید.

ایوانکا ترامپ؛ دختر بزرگ رئیس جمهور آمریکا

100-w700

در بیوی (Bio) اینستاگرام او می خوانیم: “همسر، مادر، خواهر و دختر. کار آفرین و مدافع سر سخت آموزش و پیشرفت زنان و دختران. اهل نیویورک و محل زندگی در واشنگتن.” در اینستاگرام او عکس های وی همراه با همسرش جرد کوشنر و فرزندانش دیده می شوند.

اریک ترامپ؛ پسر وسط خانواده

101-w700

در بیوی حساب اینستاگرام او می خوانیم: “معاون اجرایی سازمان ترامپ. همسر لارا لی ترامپ. مدافع بیمارستان کودکان «St.Jude» هشتگ «آمریکا را دوباره بسازیم.»”

دونالد ترامپ جونیور؛ پسر بزرگ رئیس جمهور آمریکا

102-w700

وی زندگی خود را در حساب شخصی اش به این شکل شرح داده است: “معاون اجرایی املاک و توسعه دارایی های سازمان ترامپ. پدر، همسر و مرد اهل کار در بیرون. فعالیت در گذشته به عنوان مشاور هیئت مدیره برنامه «the celebrity apprentice.»”

تیفانی ترامپ؛ کوچکترین دختر دونالد ترامپ

103-w700

حساب اینستاگرام او بدون شک شلوغ ترین حساب در میان اکانت های دنبال شده توسط دونالد ترامپ است. وی اخیرا به عنوان یکی از بچه های ثروتمند این شبکه اجتماعی مطرح شده و تصاویر میهمانی ها و خوشگذرانی هایش را به اشتراک می گذارد. او اخیرا عکس های خانوادگی و حضورش در رویدادهای سیاسی را نیز منتشر کرده است.

لارا ترامپ؛ همسر پسر وسط رئیس جمهور آمریکا

104-w700

او تصاویری از خانواده، حیوانات خانگی، مدلینگ و مبارزات انتخاباتی را به اشتراک می گذارد.

دن اسکاوینو؛ دستیار و مدیر شبکه های اجتماعی ترامپ

105-w700

وی از حساب اینستاگرامش برای نشان دادن حضور در کنار دونالد ترامپ و مسائل پیرامون او استفاده می کند. البته این مسئله چندان هم جای تعجب ندارد، زیرا آقای اسکاوینو تا حدودی مدیریت شبکه های اجتماعی رئیس جمهور آمریکا را بر عهده دارد.

موسسه اریک ترامپ؛ حساب رسمی خیریه پسر وسط خانواده

106-w700

در بیوی این حساب چیزی به چشم نمی خورد، اما می توان در وب سایت این مرکز درمانی خواند: “موسسه ای برای درمان کودکان بیمار در بیمارستان کودکان st. jude.” این مرکز معمولا از اینستاگرام استفاده نمی کند و تنها دو عکس در آن دیده می شود.

هوپ هیکس؛ مدیر ارتباطات استراتژیک کاخ سفید

107-w700

وی اکنون چند ماه است که اوقاتش را با دونالد ترامپ سپری می کند و در کمپین انتخاباتی او به عنوان منشی فعالیت داشته. به نظر می رسد که او نقشی در چرخاندن اینستاگرام ترامپ داشته باشد، زیرا رئیس جمهور آمریکا تنها در این شبکه اجتماعی وی را فالو کرده است. نکته عجیبی که درباره اینستاگرام خانم هیکس وجود دارد، خصوصی بودن این حساب است.

حساب رسمی زمین های گلف و هتل ایرلند

108-w700

در بیوی این حساب می خوانیم: “عمارتی ۵ ستاره و لوکس در شهرستان کلِر ایرلند.”

حساب رسمی تمامی زمین های گلف دونالد ترامپ

109-w700

این حساب اینستاگرم فعالیت خود را این گونه شرح می دهد: “حساب رسمی شناخته شده ترین برند در گلف لوکس. ما از شما دعوت می کنیم که به ۱۸ زمین زمین گلف قهرمانی ما در سراسر جهان سر بزنید.”

هتل های ترامپ؛ حساب رسمی برای این برند

110-w700

جملاتی که در اینستاگرام دیده می شوند، عبارتند از: “معماری خاص، مناظر بی بدیل، طراحی خیره کننده و جسورانه، روحیه کار آفرینی و توجه ویژه به جزئیات. هرگز عقب نشینی نمی کنیم.”

حساب رسمی هتل جدید دونالد ترامپ در واشنگتن

111-w700

این هتل که در اکتبر سال میلادی گذشته تولد خود را جشن گرفت، تنها ۱ مایل با کاخ سفید فاصله دارد و درون غرفه اداره قدیم پُست قرار گرفته است.

اینستاگرام زمین گلف پارک فری پوینت در نیویورک

112-w700

حساب یاد شده فعالیت خود را این گونه شرح می دهد: “زمینی دارای ۱۸ حفره که توسط جک نیکلاس گلف باز بازنشسته طراحی شده. در وب سایت ما بازی گلف را تجربه کنید.”

زمین گلف دونالد ترامپ در لس آنجلس

113-w700

در بیوی این اینستاگرام می خوانیم : “تجربه ای بی نظیر از بازی گلف با خدمات باور نکردنی، امکاناتی منحصر به فرد و مناظری شگفت انگیز از اقیانوس آرام.”

مایک پنس؛ معاون رئیس جمهور آمریکا

114-w700

او ۱۳ هفته است که پست جدیدی منتشر نکرده و بیوی اینستاگرامش نیز تغییری نداشته است. در این قسمت می خوانیم: “فرماندار ایندیانا مایک پنس، نامزد جمهوری خواه پست معاونت رئیس جمهور.” هشتگ های «AmericaFirst» و «TrumpPence16» نیز دیده می شوند.

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • سیامک بهمن ۲۵, ۱۳۹۵

    نصفش زمین گلف ها و هتل هاشه . خانواده و دوتا کارمندشو هم فالو کرده کسی شک نکنه یه بیمار خودشیفتست !