۱۰ سم مهلکی که برای کشتن انسان مورد استفاده قرار می گرفته اند

۱۰ سم مهلکی که برای کشتن انسان مورد استفاده قرار می گرفته اند

بدون شک سم یکی از سلاح های مهلکی بوده که در طول تاریخ برای کشتن انسان ها مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه داستان های جنایی هرکول پوآرو و شرلوک هولمز باعث افزایش علاقه مخاطبان به سم های کشنده و غیرقابل ردیابی شده اند. اما در واقعیت، داستان این سم های کشنده بسیار جالب تر از فیلم به نظر می رسد پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از مشهور ترین و مهلک ترین سم هایی که در طول تاریخ برای کشتن انسان ها استفاده شده است آشنا کنیم.

گیاه شوکران (Hemlock)

poison-hemlock-leaf-FML-w900-h600

گیاه شوکران با نام علمی “Hemlock” یا “Conium” یک گیاه گل دار بسیار سمی است که در اروپا و آفریقای جنوبی رشد می کند. استفاده از این گیاه سمی به دوران یونان باستان باز می گردد که از آن برای کشتن زندانیان استفاده می شده است. برای یک فرد بالغ خوردن ۱۰۰ میلی گرم از ماده سمی شوکران یا ۸ برگ از گیاه شوکران کشنده خواهد بود و بعد از فلج شدن، مرگ قربانی فرا خواهد رسید. کسانی که با این گیاه مسموم شوند از لحاظ مغزی کاملاً هوشیار و سالم هستند اما جسم به فرامین مغز هیچ واکنشی نشان نمی دهد و در نهایت سیستم تنفسی از کار می افتد و فرد به سرعت می میرد.

به نظر می رسد مشهورترین مورد مسموم شدن با گیاه شوکران مربوط به سقراط فیلسوف یونانی باشد که در سال ۳۹۹ قبل از میلاد مسیح به جرم بی ایمانی به مرگ محکوم شده و با خوراندن مقداری عصاره گیاه شوکران به زندگی وی پایان داده شد.

گیاه تاج الملوک (Aconite)

8469170934_7a65f5228e_b-w900-h600

گیاه تاج الملوک که با اسم علمی “Aconite” و “wolfsbane” نیز شناخته می شود تنها یک نشانه بعد از مرگ قربانی خود به جای می گذارد و آن خفگی است. برگ این گیاه سمی در خود دارد که باعث نامنظم شدن ضربان قلب شده که در نهایت خفگی قربانی را در پی دارد. سم این گیاه به سرعت جذب پوست می شود پس حتی تماس دست با برگ این گیاه بدون استفاده از دستکش نیز می تواند مرگ را به دنبال داشته باشد. از آن جا که این سم قابل ردیابی نیست افرادی که به دنبال کشتن دشمنان خود بدون هیچ رد و نشانه ای هستند از این گیاه استفاده می کنند. بر طبق مطالعات انجام شده احتمال مرگ در قربانیان این سم بسیار بالا است.

گفته می شود که امپراطور کلاودیوس (Claudius) توسط همسرش آگریپینا (Agrippina) و با استفاه از همین سم که در بشقاب خوراک قارچ امپراطور ریخته شده بود کشته شده است.

گیاه بلادون (Belladonna)

Belladona-Plant-w900-h600

اسم این گیاه از زبان ایتالیایی گرفته شده و به معنی زن زیبا است. از این رو اسم آن در میان خانم ها محبوبیت فراوانی دارد. در قرون وسطی از این گیاه برای زیبایی و آرایش استفاده می شد بدین ترتیب که چند قطره از عصاره رقیق شده این گیاه باعث انبساط مردمک چشم شده و شخص زیباتر به نظر می رسید (یا تصور می کرد که زیباتر به نظر می رسد). علاوه بر این زنان قرون وسطی مقدار کمی از این عصاره را به آرامی به گونه هایشان می مالیدند تا سرخ شوند که امروزه به آن رژ گونه گفته می شود.

با این تفاسیر به نظر می رسد که این گیاه کاملاً بی خطر است، اینطور نیست؟ خیر در واقع اگر یک برگ از این گیاه خورده شود به مرگ فرد منجر خواهد شد. به همین دلیل در گذشته از این گیاه برای زهرآگین کردن نوک تیرها استفاده می شده است. میوه های آلبالویی این گیاه نیز به شدت سمی هستند و خوردن ۱۰ عدد از این میوه های زیبا به مرگ شما منجر خواهد شد.

دی متیل جیوه (Dimethylmercury)

Identifying_Liquid_Mercury_in_Your_Home-w900-h600

این سم بسیار آرام آرام قربانی را از پای در می آورد و ساخته دست انسان است. جذب مقادیر بسیار کمی از این ماده (۰.۱ میلی لیتر) کشنده خواهد بود اما اولین علائم مربوط به مسمومیت چندین ماه بعد از تماس با این ماده سمی آغاز خواهد شد که در آن زمان دیگر برای انجام هرگونه درمانی بسیار دیر شده است. در سال ۱۹۹۶ یک استاد شیمی در کالج دارتموث (Dartmouth College) در ایالت نیوهمپشایر (New Hampshire) دو سه قطره از این ماده سمی را روی دستکشی که به دست داشت ریخت. دی متیل جیوه از لایه پلاستیکی دستکش عبور کرد و علائم مسمومیت بعد از ۴ ماه در وی پدیدار شد. ۱۰ ماه بعد از آن بی احتیاطی وی درگذشت.

تترودوتاکسین (Tetrodotoxin)

blue-ringed-octopus-w900-h600

این ماده سمی در بدن دو جانور دریایی وجود دارد: یکی اختاپوس حلقه آبی و دیگری ماهی بادکنکی. با این وجود اختاپوس حلقه آبی بسیار خطرناک تر است زیرا زهر خود را به بدن قربانی تزریق می کند و در چند دقیقه وی را می کشد. مقدار سم تزریقی اختاپوس در هر بار آن قدر زیاد است که می تواند ۲۶ انسان بالغ را از پای در بیاورد و جالب این که نیش این موجود آبزی به هیچ عنوان درد ندارد. از اینرو قربانیان زمانی می فهمند این حیوان آن ها را نیش زده است که دیگر کار از کار گذشته و علائم زهر خود را نشان می دهند.

در طرف مقابل ماهی بادکنکی زمانی خطرناک است که بخواهید آن را به عنوان غذا بخورید. با این وجود اگر زهر این ماهی را از بدنش خارج کرده و به خوبی آن را بپزید می توانید از خوردن آن لذت ببرید و آدرنالینی که از ترس در بدنتان ترشح می شود را حس کنید.

پولونیوم (Polonium)

7106988-3x2-940x627-w900-h600

پولونیوم یک سم رادیو اکتیو است که به آرامی قربانی را می کشد و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد. تنها یک گرم از پلونیوم بخار شده می تواند بیش از ۱.۵ میلیون انسان را در طول چند ماه زجر آور ذره ذره از بین ببرد. معروف ترین مرگ با استفاده از این ماده سمی مربوط به قتل الکساندر لیتویننکو (Alexander Litvinenko) جاسوس سابق روسیه است. در فنجان چای وی پلوتونیوم پیدا شد که مقدار آن ۲۰۰ برابر بیشتر از مقداری بود که در صورت خوردن کشنده محسوب می شود. وی در عرض ۳ هفته جان سپرد.

جیوه (Mercury)

this-mystifying-metal-is-liquid-like-mercury-but-safe-to-touch-with-bare-hands-w900-h600

سه نوع جیوه وجود دارد که بسیار خطرناک هستند. عنصر جیوه همانی است که می توانید در دماسنج های شیشه ای ببینید. تماس با این نوع جیوه هیچ خطری ندارد اما اگر آن را استنشاق کنید بسیار خطرناک خواهد بود. نوع دیگر جیوه غیر ارگانیک است که از آن در ساخت باتری استفاده می شود و تنها زمانی که خورده شود خطرناک خواهد بود. جیوه ارگانیک نیز نوع سوم است که در بدن ماهی هایی مانند ماهی تون و اره ماهی یافت می شود (مصرف این نوع از جیوه نباید بیشتر از ۱۷۰ گرم در هفته باشد) و استفاده دراز مدت از آن به راحتی می تواند کشنده باشد.

آمادئوس موتزارت (Amadeus Mozart) توسط این نوع جیوه کشته شد زیرا برای درمان بیماری سفلیس به وی قرص های جیوه داده شده بود.

سیانور (Cyanide)

4595098_orig-w900-h600

سیانور (سیانید) از دیگر انواع مواد سمی شناخته شده تر است و معمولاً توسط جاسوسان در هنگام دستگیری برای خودکشی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده سمی در بسیاری از مواد مانند بادام تلخ، هسته سیب، مغز زردآلو، دود سیگار، حشره کش ها، علف کش ها و غیره یافت می شود. معمولا در بسیاری از موارد مسمومیت با این ماده اتفاقی صورت می گیرد از جمله ورود حشره کش به بدن به طور غیرعمدی و ناخواسته. مقدار کشنده سیانور برای بدن انسان به میزان ۱.۵ میلی گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است.

این سم بسیار سریع انسان را از پای در می آورد به نحوی که بسته به مقدار سم مرگ بین ۱ تا ۱۵ دقیقه بعد از ورود آن به بدن به وقوع می پیوندد. بخار این ماده سمی که سیانید هیدروژن (hydrogen cyanide) نام دارد توسط نیروهای آلمانی در ماجرای هولوکاست برای کشتار دسته جمعی یهودیان در اتاق های گاز مورد استفاده قرار می گرفت.

سم بوتولینوم (Botulinum Toxin)

botulinum toxin type a-w900-h600

اگر تاکنون سریال شرلوک هولمز را تماشا کرده باشید با این ماده سمی آشنا هستید. سم بوتولینوم به مسمومیت بوتولیسم (Botulism) منجر می شود که مسمومیتی مرگبار است و خیلی سریع باید مورد درمان قرار گیرد. این سم باعث فلج شدن عضلات شده و در نهایت از کار افتادن سیستم تنفسی را در پی خواهد داشت که به مرگ قربانی منجر می شود. باکتری این سم از طریق زخم یا خوردن غذای مسموم وارد بدن می شود. البته از این ماده سمی در درمان چین و چروک های پوست نیز استفاده می شود که بوتاکس نام دارد.

آرسنیک (Arsenic)

arsenic-in-foods-w900-h600

آرسنیک به خاطر قدرت کشندگی و تاثیر بالایش به عنوان “شاه سم ها” نام گذاری شده است. این ماده سمی هیچ ردی از خود به جای نمی گذارد بنابراین همواره از آن به عنوان اسلحه ای پنهان برای کشتن دشمنان استفاده شده است. اما این مربوط به گذشته می باشد زیرا روشی به نام آزمایش مارش (Marsh test) وجود این ماده سمی را در آب، غذا و دیگر مواد به اثبات می رساند. با این وجود این ماده سمی بدنام جان بسیاری از انسان های معروف را گرفته است که از مشهور ترین آن ها می توان به ناپلئون بوناپارت، شاه جرج سوم پادشاه انگلستان و سیمون بولیوار اشاره کرد.

از طرف دیگر آرسنیک نیز مانند بلادون در دوران ملکه ویکتوریا به عنوان ماده ای آرایشی مورد استفاده قرار می گرفت. تنها چند قطره از این ماده سمی ترکیبی را تشکیل می داد که صورت زنان را سفید و رنگ پریده می کرد.

منبع: listverse
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۳۳ نظر

ورود

  • نیما بهمن ۲۶, ۱۳۹۵

    خیلی جالب بود فقط در مورد پولونیوم عکسی که تو مطلب هست فکر میکم بیسموت باشه چون خودم دقیقا شبیه این رو دارم و مطمئنم که بیسموته ! ارتباطی بینشون هست ؟ نگران شم ؟

    • یحیی اسفند ۶, ۱۳۹۵

      بیسموت با پولونیوم فرق داره و یه عنصر جدا هستن ولی شکلشون شبیه همه و عدد اتمی بیسموت ۸۳ و پولونیوم ۸۴ه

    • Reza اسفند ۶, ۱۳۹۵

      سلام
      ظاهرا بیسموته:
      http://www.abc.net.au/news/2016-01-22/mismuth/7106988

      • سلام من تصمیم به خودکشی دارم و هیچگونه راهی با مشاوره ونَصبحت ندارم میخواهم یکی از این مواد کشنده رابه من معرفی کنیدممنون مرداد ۱۶, ۱۳۹۶

        از زندگی دور از عاطفه و فقر مالی در میان جمعیت زندگی میکنم که فقر من مایه ننگ برادرانم شده

        • Pani sabet شهریور ۲۸, ۱۳۹۶

          سلام دوست خوب من.از خواندن این حرفها خیلی غمم گرفت نمیدونم جطوری میتونم کمکت کنم فقط اینو بدون که تو این دنیا هیچ کس و هیچ کس ارزش اینو نداره که تو بخواهی دست به اینکار بزنی متوجه شدی چی میگم ادم خوب

        • سانی شهریور ۲۸, ۱۳۹۶

          با ایمان باش این چه حرفیه میزنی! زندگی دنیویت خیلی بده!؟بدبختی؟خوب بس چرا میخوای کاری کنی ک تا ابد بدبخت باشی؟و هیچوقت بهشت رو نبینی!

          • عاجز آذر ۱۹, ۱۳۹۹

            من م تصمیم بە خودکشی دارم البتە هم خودم رو بکشم هم پسر معتادم رو ، یە سمی کە بتونم بە راحتی پیدا کنم میخوام ، نمیخوام بازجر بمیریم ، اگە معرفی نحوەی دسترسیش رو بهم نگید با رنج زیاد میمیریم ، در ضمن احتیاج بە هیچ نصیحتی ندارم دیگە بە نقطای رسیدم کە هیچ راهی جز انتحار ندارم ، جهنم من و پسرم همین دنیاست ، دارم خفە میشم

        • عثمان مرداد ۲۵, ۱۳۹۷

          آرسنیک تو واجبی یا نوره استفاده میشه، ولی بنظرم مثل یه مرد با اسلحه جمجمت رو بترکون

          • پارسا آبان ۱۰, ۱۳۹۹

            آخه پشمک خان این اگه پول خرید اسلحه داشت چرا خودکوشی میکرد دیدی نوشته فقر باعث خودکشیشه ولی برادر وعضیت من از تو ام بدتره این اشتباهو نکن از زندگیت لذت شخصیتو ببر گوره بابایه بقیه بزار هر فکری دوست دارن کنن وتمام

        • Poya دی ۲۷, ۱۳۹۷

          من نصیحت دوستی میکنم ننگ نباش برو کار تهران‌پر از کار است برو کار کن وهم ۴در۳ پولت رو پس انداز کن بعدا میبینی ک‌از برادر هات‌پول دار تر هستی فقط برو کار کن و کارو کاسبی کن

        • آدمیزاد تیر ۱, ۱۳۹۹

          ببین دوست عزیز این کارا به گروه خونی جنابعالی نمیخوره , شوخی که نیست جون از هر چیزی که فکرشو بکنی شیرینتره و هیچ مشکل و ناراحتی هرچند هم بزرگ نمی‌تونه یک ذره از اهمیتش کنه مگر معدود مواردی خاص
          ، دوم اینکه کسی که تصمیم به خودکشی بگیره واسه أینکه کسی مانعش نشه نمیزاره کسی بفهمه و این طوری پیش دیگران جار نمیزنه ،از این گذشته اگه واقعا راست میگی این همه مدل و روش هست یکی باب میلت انتخاب کن. ولی اصل مطلب اینکه شما دنبال جلب توجه و گدای حس ترحمی

        • Ahmet Kaya مهر ۴, ۱۳۹۹

          سلام دوست عزیز منم هم شمارا درک می کنم مرگ زندگی دست خداس نباید به عدالت او شک کنیم فقر و فلان بهمان همه دارن باید همه بریم خودکشی کنیم ارزش نداره شاید ایندی تو بهتر از برادرانت باشه ای کاش این پیام مارو دیده باشید کار از کار نگذره

        • ببین من درکت میکنم خوب ولی باید از خدا بخای که کمکت کنه من دلم میخواد کمکت کنم ولی نمیدونم چطوری مهر ۲۸, ۱۳۹۹

          این کارو نکن چون گناه کبیره است

          • moez مهر ۲۸, ۱۳۹۹

            ببین خدا خیلی خیلی بزرگه از خدا کمک بگیرید الان من خیلی غم و غصه دارم ولی نمیخوام خودمو بکشم هرکس یه مشکلی داره من خودم خیلی مشکلایه زیادی تو زندگی دارم من نمیدونم چطوری کمکت کنم

        • امیرعلی آبان ۲۸, ۱۳۹۹

          عزیز جان تو قرآن گفته شده که هر چقدر هم آدم خوبی هم باشی مرگ دست خداست نه دست انسان و اگر انسانی توش دست ببره به عذاب الهی دچار میشه و میره جهنم یعنی نباید خودکشی کرد اگه به خاطر قرآن نبود الان من خودم ۱۰۰ باره خودکشی کرده بودم به خاطر احترام به حرف خدا و بهشت هم که شده این کارو نکن و منتظر باش خود خدا مرگت رو نازل کنه تا میتونی آدم خوبی باش تا حداقل این دنیا رو نداری اون دنیارو داشته باشی هر روز فکر کن فردا مرگته و کار های خوب رو ننداز برای فردا و پس فردا مرگ هیچ وقت خبر نمیکنه.

  • ابراهیم مرداد ۱۸, ۱۳۹۶

    میشه روش ساخت آرسنیک و بزارید؟

  • ابراهیم مرداد ۲۲, ۱۳۹۶

    بدن بعد خوردن آرسنیک چه شکلی میشه کسی میفهمه ازوضع ضاهری که آرسنیک خورده؟

    • چوس آذر ۱۸, ۱۳۹۷

      هیچی زنا حامله بچشون بیفته مسخوردن بعدش خودشون میافتادن

  • کنجکاو شهریور ۱۰, ۱۳۹۶

    سلام ماده ای هست که استفاده بشه و باعث مرگ بشه ولی پزشک نتونه وجودش رو تو بدن کسی ک مرده تشخیص بده؟لطفا جواب بدین خیلی برام سوال شده

  • فرید مهر ۲, ۱۳۹۶

    جون عزیزتون بگید از کجا جیوه کشنده و قوی گیر بیارم طوری که با لمس کردن طرفو بکشه
    رضا اگر این کامنتو میخونی بدون من اخر انتقام میگیرم

    • اسماعیل مهر ۱۲, ۱۳۹۶

      سلام میگم اگر یک فرد سمی را خورد و بلافاصله به مدت ۱۰ساعت نجات پیدا میکند و ان سمی که خورده سم علفکوش است در مرور زمان این سم اثری در بدنش می شود یا نه !

    • Shaghayegh مرداد ۵, ۱۳۹۷

      سلام میتونم باهاتون صحبت کنم ?!

    • HLDN آبان ۴, ۱۳۹۸

      برای کشتن شخصی با لمس ،جیوه نیاز نیست فقط کافیه سیانید خالص رو سطحی باشه و شخص بهش دست بزنه

  • ندا محمد زاده فروردین ۳۰, ۱۳۹۷

    چرا گیاه‌ شوکران فقط در افریقاجنوبی و اروپا در میاد . میخواستم بدونم چرا در ایران یا کشورهای همسایه درنمیاد :-!

  • Plzzz خرداد ۱۷, ۱۳۹۷

    چرا کسی جواب دوستانو نداده خواهشششششش میکنم راهنمایی کنید

  • سارا خرداد ۲۷, ۱۳۹۷

    من یک دختر ٢١ ساله ام میخوام بمیرم دیگه بریدم، از دست مامانم ، من خطایى نکردم بهم میگه مفتى پولى از این خونه برو من فقط. ارزوى مرگ دارم

    • منتظر مهدی تیر ۱۳, ۱۳۹۷

      خودتا به خدات بسپار و بدون که هیچکس از خدا زورش بیشتر نیست اون موقع است که خودش کارت را درست میکنه البته توی این راه از وسوسه های شیطان رانده شده غافل نباش

    • ق تیر ۲۸, ۱۳۹۷

      mikhai komaket konam?

    • ق تیر ۲۸, ۱۳۹۷

      khodkoshi rahe manteghiee nist dokhtaram

    • كيان شهریور ۳۱, ۱۳۹۷

      سارا جان به جای اینکه خودتو بکشی مامانتو بکش. و خودت فرار کن به یه شهر دیگه

      • جنگجو اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹

        عزیزان خودکشی کار آدم های بزدل وضعیف هستش،اگه کم آوردی ،موقع جنگیدن با مشکلاتته،بجنگ باهاش ونابودش کن،انسان پادشاه مخلوقات هستش،حالا میتونی کاری کنی که بشی پادشاه بزدل،یا پادشاه شجاع وجنگجو،من خودم شاید دربرابر مشکلات خم بشم::اگه هرگز نمیشکنم(منم کپی شماها بودم،الان شدم‌ شکست ناپذیر ‌و عاشق روبرو شدن با مشکلات ودنبال راه حل برای شکستش/لذتی داره که نگوووووو. ؛)

      • خاطره مهر ۳, ۱۳۹۹

        خخخلابد بعداز اینکه فرار کردی حتما بری خونه کیان چون اونجا امن ترین جای دنیاس

      • میشه بگی چجوری بکشیم یه راه بدین ک ما هم گیر نیفتیم دی ۲۸, ۱۳۹۹

        لطفا زود بگید

    • به این شماره زنگ بزن ببینم چی میشه ۱۱۸ آبان ۶, ۱۳۹۷

      نظر من نظر تفگ بادیه

    • احد آبان ۲۵, ۱۳۹۷

      اخه دختر خوب مرگ که راه درستی نیست.بهشون ثابت کن قدرت تو از همه بیشتره.خودت رو نباز.

    • محمد آذر ۲۷, ۱۳۹۷

      سلام.یه راه حل واست دارم.اوناروول کن بیابامن زندگی کن منم تنهام.جوابموبده. mohammaddrs69این پیجمه

    • فقط زر نزن بهمن ۲۴, ۱۳۹۷

      کسی دلش نمی خواد دل داریت بده اون کامنت بالا رو خوندی توهم دلت خواست؟انترها اگر می خواید خود کشی کنید به ما نگید بهترین راهش هم اینه که خودتو از ساختمون بندازی پایین آخه الاغ می خوای ما دلمون برات بسوزه نه حاجی اینجا ایرانه ما هم دیگه رو میشناسیم.

    • مسعود بهمن ۲۴, ۱۳۹۷

      آخه چطور دلت میاد خودتو بکوشی …اشکال نداره مامان باباها عصبی بشن از دست بچشون یه چیزی میگن …مگه میخای همینجوری بمونی فردا ازدواج میکنی میری با کسی که دوسش داری ادامه زندگیتو میکنی …دیگه خودتو ناراحت نکن…به خدا منم از زندگی خسته شدم ..منم از تنهایی خسته شدم کسی نیس دردو دل کنه …کسی باشه که دوسش داشت عاشقش شد …همه دنیا شده از ادمای دروغگو…دیگه چی میشه کرد ادم باید زنده بمونه زندگی کنه …نه که بخاد خودشو از زندگی خلاص کنه ….

    • جان مادرتون ی چیزی معرفی کنین من هرچی میخورم نمیمیرم فروردین ۱۶, ۱۳۹۸

      من هرچی میخورم نمیمیرم ی چیزی معرفی کنین

    • زهرا مهر ۲۱, ۱۳۹۸

      سلام
      بیخود کرده. میخواد بیرونت کنه که به هرزه بازی هاش برسه؟ میخواست بچه دار نشه هوسشو کنترل میکرد با پدرت همبستر نمیشد حالا که شده صداش درنیاد بشینه به وظایفش عمل کنه بجای هرزه بازی بچه رو سامان بده. حالم از اینجور ادم نماهای خراب به هم میخوره

      • خاطره مهر ۳, ۱۳۹۹

        خخخلابد بعداز اینکه فرار کردی حتما بری خونه کیان چون اونجا امن ترین جای دنیاس

    • مجید ساعی آبان ۲۱, ۱۳۹۸

      دوست عزیز زیاد سخت نکیر.کسی نیست که تو این دنیا بی غم و بی مشکل باشیم.حتما راه بهتریم هست.خودکشی چیزیرو درست نمبکنه.پاینده باشین

    • تنهایی بهتر از بودن با کسایی هست که حالمو بد کنه دی ۹, ۱۳۹۸

      اگه خواستی خودکشی نکن کمکت میکنم بتونی بری تهران سرکار کار کنی خودت اقای خودت باشی ۰۹۳۷۹۹۰۰۲۴۰

    • سلام من نمیدونم الان کجایی وچکارمیکنی.منم تنهام خونه زندگی دارم درامدم هم خوبه بیاباهم زندگی کنیم جدی میگم.saidi آبان ۱۲, ۱۳۹۹

      انسان موجود پیچیده ای هست که بااین حرفای تکراری وکلیشه ای نمیشه دیدگاه کسی رو به زندگی خودش تغییرداد.وخیلی وقتا طرف واقعا به بن بست میرسه ازبیرون گود نگاه کنی وقضاوت کنی نتیجه عکس میگیری.

  • Alireza تیر ۱۴, ۱۳۹۷

    من جای خونمون سه تا هست هروقت میرم بیرون بهم حمله میکنن به شهرداریو آتش‌نشانی و هرجا که زنگ زدم هیچ فایده ای نداشت نمیدونم بااین سم ها میشه کشتن یانه

    • Alireza تیر ۱۴, ۱۳۹۷

      سه تا سگ هست

    • حامد مهر ۲۱, ۱۳۹۸

      سلام
      شما بیخود میکنی میخوای حیوان زبان بسته رو بکشی خودتو بکش. حتما اونهام فهمیدن چه موجود نجس و بد طینتی هستی بهت حمله میکنن. بجای این هرز بودنت توبه کن برو بمیر به کارت برس مزاحم حیوانات هم نشو

  • فرهاد مرداد ۴, ۱۳۹۷

    رفتار بی شعورانه ی بعضی از مردم و فشارهای ناشی از اوضاع مزخرف سیاسی و اقتصادی، آخرش یا منتهی به خودکشی میشه، یا ما رو تبدیل به قاتل های زنجیره ای میکنه.

  • enayatullah مهر ۲۲, ۱۳۹۷

    بسیار عالی

  • کرامت سلیمی آبان ۲, ۱۳۹۷

    چند دلیل ساده که نشان می دهد سلاح اتمی وجود ندارد

    ۱-انچه را به عنوان انفجار هسته ای نشان می دهند دقیقا” مشابه انفجار گاز مایع در مقیاس دهها و یا صدها تن می باشد.

    یعنی اگر دهها و یا صدها تن گاز مایع را با هوای فشرده کافی منفجر نمایند ،دقیقا” انفجاری مشابه انفجار به اصطلاح هسته ای رخ می دهد. مثلا” در هردو انفجار قارچ تشکیل می شود و و چرخش قارچشان کاملا” مشابه می باشد.

    ان چیزی که به عنوان بمب هیدروژنی عنوان می شود که مدعی هستند قدرت تخریب ان خیلی بیشتر از بمب اتمیست چیزی جز انفجار دهها و یا صدها تن گاز هیدروژن مایع به همراه هوای فشرده کافی نیست.
    اگر از هیدروژن مایع استفاده نمایند به علت سرعت بیشتر واکنش هیدروژن با هوا ، انفجار در زمان کمتری رخ می دهد و در نتیجه

    شدت انفجار بیشتر و قدرت تخریب بیشتری خواهد داشت. اما با استفاده از عدم آگاهی ملتها وانمود می کنند همجوشی هسته ای رخ داده است.

    کلیپ زیر را با دقت ببینید و قضاوت با شما.

    https://www.aparat.com/v/TtyjC

    ۲- مدعی هستند که برای غنی سازی اورانیوم با استفاده از روش نصف کردن بر اساس قانون گراهام عمل می کنند. یعنی گاز UF6

    را هزاران بار در ظروف جداگانه نصف می کنند ( حدود ۴۰۰۰ بار ) ، در صورتی که اگر عمل نصف شدن را ۳۰ بار متوالی هم انجام دهیم حدود یک میلیاردم از ان ماده باقی می ماند.( عدد ۲ به توان ۳۰ حدود یک میلیارد است ).

    از لحاظ عملی امکان ۴۰۰۰ بار نصف شدن وجود ندارد و بعد از مدتی چیزی نیز باقی نخواهد ماند تا بتوان عمل نصف شدن را ادامه داد.

    ۳- موضوع بمب تزار که توسط شوروی ازمایش شد و مدعی بودند معادل با ۵۰ مگا تن TNT قدرت انفجاری دارد جای سوالات

    زیادی دارد.

    بمب ادعایی هیروشیما که قدرت تحریبی معادل ۱۵۰۰۰ تن TNT داشت طبق گفته خودشان ۶۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده داشت

    بنا بر این بمب ۵۰ مگا تنی تزار باید حدود ۲۰۰۰۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده داشته باشد که این مقدار برای یک بمب غیر منطقیست و نمی توان ان را مدیریت نمود. زیرا بنا به گفته خودشان جرم بحرانی برای انفجار اورانیوم حدود ۵۰ کیلو گرم می باشد . پس باید در بمب تزار ۲۰۰۰۰۰ کیلوگرم اورانیوم به ۴۰۰۰ قطعه تقسیم شود و در لحظه انفجار تمام ۴۰۰۰ قطعه در ان واحد به هم جوش بخورند تا بمب منفجر شود. که در عمل چنین چیزی ممکن نیست. زیرا به گفته خودشان به محض عبور جرم توده اورانیوم از ۵۰ کیلوگرم بمب اتمی فعال و منفجر می شود.

    ۴- در طی جنگ جهانی دوم فقط هیروشیما و ناکازاکی نابود نشدند بلکه حدود ۶۰ شهر ژاپن مانند هیروشیما و ناکازاکی اسیب دیدند و سوختند، ازجمله توکیو پایتخت ژاپن.که طبق گفته ها حدود ۵۰۰۰۰۰ نفر در توکیو کشته شدند اما هیچ نامی از توکیو نیست و رسانه ها فقط دو شهر گمنام هیروشیما و ناکازاکی را بر سر زبانها انداختند…
    بعضی از افراد و رسانه ها برای باور وجود سلاح هسته ای فقط چسبیده اند به قضیه هیروشیما و ناکازاکی و بدون انکه تحقیق کنند انچه را گفته شده می پذیرند و نمی خواهند فکر کنند که نابودی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی که عمدتا” از چوب و پلاستیک و مواد پلیمری با تراکم زیاد بودند با یک بمباران معمولی یا بمباران ناپالم هم امکانپذیر است و برای ایجاد احساس وحشت در دل ملتها وانمود به نابودی این دو شهر با یک سلاح خیالی به نام بمب اتمی کرده اند. …

    در حال حاضر هیروشیما و ناکازاکی دو شهر پیشرفته کشور ژاپن هستند و میلیونها نفر در این دو شهر زندگی می کنند، در صورتی که به ما گفته بودند آثار بمباران اتمی برای هزاران سال باقی می ماند…… برای این موضوع چه توضیحی دارند.
    ۷۳سال است که مردم هیروشیما و ناکازاکی در این دو شهر بدون هیچ مشکلی زندگی می کنند.
    در تمام عکسهای هیروشیما و ناکازاکی یک نکته به خوبی مشهود است و انهم اینکه خانه های چوبی و پلاستیکی از بین رفته اند اما ساختمانهایی که از اجر و فلز هستند باقی مانده اند.
    عکسهای هیروشیما و ناکازاکی را در گوگل پیدا کنید و ببینید….

    ۵- قرار شد در ۲۰ فروردین سال ۱۳۹۷ از یک باتری اتمی رونمایی کنند که ۵۰ سال به طور مداوم برق تولید می کند رونمایی شود.

    سازمان انرژی اتمی مدعیست که می توان از این باتریها در موبایل ، لپ تاپ ،صنایع و در بیابانهای دور افتاده که فاقد برق هستند استفاده نمود.

    مطمئن باشید که هیچگاه چنین چیزی رونمایی نخواهد شد.

    اگر چنین باتری هایی وجود داشته باشد یعنی اینکه می توان با اتصال چند عدد از انها یک اتوموبیل را به حرکت دراورد و دیگر در طی ۵۰ سال هیچ نیازی به بنزین ندارد .
    ویا با تعدادی از انها برق یک خانه برای ۵۰ سال تامین می شود و دیگرنیازی نیست هیچ هزینه ای برای مصرف برق پرداخت.

    اگر چنین است پس چه نیازیست روزانه حدود صد میلیون بشکه نفت ، میلیاردها متر مکعب گاز طبیعی و صدها هزار تن ذغال

    سنگ مصرف شود و الودگیهای ان وارد طبیعت شود و در کنار ان جنگ و ادمکشی برای تصاحب منابع نفتی صورت گیرد.

    همچنین اگر برای مدتی مثلا” چند روز از برق مداومی که این باتری به اصطلاح اتمی تولید می کند استفاده نشود چه اتفاقی برای این باتری می افتد و انرژی ان صرف چه کاری می شود.

    ۶- مسئله مهم دیگر زباله های به اصطلاح هسته ایست. که می گویند چون زباله های هسته ای دارای تشعشعات پر انرژی هستند باید در کیلومترها عمق زمین دفن شوند.
    اگر زباله های هسته ای دارای تشعشعات پر انرژی هستند باید از تشعشعات این زباله ها مجددا” استفاده شود تا زمانی که تشعشعات ان از بین برود و نیازی به دفن انها در اعماق زمین نباشد.

    به قول خودشان مواد هسته ای با فراینهای زمانبر و پرهزینه به دست می ایند. بنا براین زباله های تشعشع دار انها که به نوعی دارای انرژی گرمایی هستند باید مجددا” مورد استفاده قرار گیرند نه اینکه دور ریخته شوند.

    مدتی پیش در امریکا افشا شد که مواد هسته ای را در کنار دریا دفن می کنند و این با ادعای انها مبنی بر خطرناک بودن زباله ها برای محیط زیست تضاد دارد.

    ۷- امریکایی ها به قول خودشان اولین ازمایش هسته ای را در سال ۱۹۴۵ انجام دادند و شوروی نیز در سال ۱۹۴۹ یعنی ۴ سال بعد از ازمایش امریکا.
    بیش از ۱۳۰ سال است که نوشابه کوکاکولا ساخته شده است و چنان سیستم حفاظتی در شرکت کوکاکولا ( یک شرکت خصوصی غیر نظامی و غیر امنیتی ) برقرار است که تا بحال فرمول ساخت ان فوق سری باقی مانده و هیچ کسی نتوانسته است فرمول انرا پیدا نماید و انحصار ان به طور کامل در اختیار شرکت امریکایی کوکاکولاست.
    حال اگر سلاحی به نام بمب اتمی با ان خصوصیات ویرانگری که در مورد ان مدعی هستند و پیچیدگیهای ان قابل مقایسه با کوکا کولا نیست چطور با ان سیستمهای حفاظتی و کنترلی پیشرفته امریکاییها به بیرون درز کرد و ۴ سال بعد در اختیار شوروی که درگیر جنگ داخلی وویرانیهای عظیم ناشی از جنگ داخلی و جنگ جهانی دوم بود قرار گرفت و انها هم راحت در زمان کوتاهی به تمامی مراحل ساخت ان پی بردند و ان را عملیاتی نمودند و همزمان توانستند موشکهای لازم برای پرتاب ان را بسازند و رقیب امریکا شوند.

    ۸- موضوع مهم دیگری که جای تامل دارد این است که تا بحال چندین بار عده زیادی از دانشمندان به اصطلاح اتمی امریکا به روسای جمهور امریکا اوباما و ترامپ نامه نوشته اند و خواستار ان شده اند که توافق هسته ای با ایران را حفظ کنند.

    چرا باید دانشمندان به اصطلاح اتمی امریکا نگران از بین رفتن توافق هسته ای باشند. و چه عاملی باعث شد که تعدادی دانشمند اتمی چنین درخواستی از دولت امریکا بکنند.این عامل چیزی نیست جز اینکه منافع این به اصطلاح دانشمندان درخطر است. در واقع همه انسانها وقتی منافعشان در خطر قرار بگیرد واکنش نشان میدهند. مثلا” کارگران در تغییرات کارخانه ها و تعدیل نیرو , کشاورزان در کاهش بارندگی و بروز خشکسالی و تجار در رکود بازار و کاهش قدرت خرید مردم .

    اصولا” سیاستمداران و دولتمردان به دانشمندان به عنوان ابزاری نگاه میکنند که باید در راستای منافع انها عمل کنند و هیچ نقشی در سیاستها و تصمیم گیریها ندارند.سیاستمداران انقدر مغرور و از خود راضی هستند که به کسی اجازه اظهار نظر نمیدهند و جز نظر و دیدگاه خودشان نظر و دیدگاه هیچ شخص یا گروه دیگری را قبول ندارند و اصلا” دانشمند هسته ای امریکا از کجا میداند ایران کجاست و در صنعت هسته ای چه وضعیتی دارد؟

    در هر اداره , سازمان یا شرکتهای صنعتی کارفرمایان و مدیران از اینکه کارکنانشان یکدست و متحد باشند نه تنها خوششان نمی اید بلکه از این موضوع واهمه دارند چون یکدستی نیروها میتواند به روند کار لطمه بزند و با تحت فشار دادن کارفرما تقاضای حقوق بیشتر نمایند. بنا بر این همیشه کلی هزینه میکنند تا بین نیروها تفرقه بیندازند و حتی هنگام استخدام نیروها افرادی را نیز استخدام میکنند تا بتوانند جو خفقان و ترس ایجاد کنند.

    این افراد در سازمانی که کار میکنند به گونه ای عمل میکنند که همیشه یک جو بی اعتمادی بین نیروهای ان سازمان حاکم شود و کارفرمایان و مدیران هوای این افراد را دارند و حقوق و مزایای خوبی به انها می دهند و تا زمانی که بتوانند جو خفقان و بی اعتمادی را در سیستم حفظ کنند از حمایت کارفرمایان و مدیران و حقوق و مزایای عالی برخوردارند واگر زمانی نتوانند این فضا را حفظ کنند بی ارزش میشوند ودیگر به انها حقوق و مزایای عالی نمی دهند.

    در مورد دانشمندان هسته ای موضوع مشابهی بر قرار است. دولت امریکا افرادی را به عنوان دانشمند اتمی استخدام نموده که کار انها این است که یک ژست عجیب وغریب به خود بگیرند و موضوعاتی از قبیل انرژی هسته ای , کوانتوم و …. را واقعی جلوه دهند و ترس و وحشت از بمب اتم و دیگر موضوعات دروغین را پیوسته در دنیا ایجاد کنند. یکی ابروی پرپشت میگذارد و هنگام مطالعه با دست ابروهایش را بالا می اورد. یکی جلوی تخته سیاه می ایستد و در پشت سرش بر روی تخته سیاه چند عبارت و معادله ریاضی نوشته وبجای نمادهای متداول ریاضی از حروف پیچ و خم دار یونانی استفاده میکند تا موضوع را پیچیده تر و با ابهت تر نشان دهد.دیگری با یک قیافه کج و معوج و با حالت عصبی حود را در حال مطالعه و انجام محاسبات پیچیده نشان میدهد.عده ای هم قیافه متفکرانه ای به خود گرفته اند و خود را مشغول کار با دستگاه های عجیب و غریب نشان میدهند .

    این دانشمندان عجیب و غریب از زندگی و امکانات خوبی برخوردار هستند. حال اگر دروغ بودن سلاح هسته ای فاش شود این افراد بی ارزش می شوند و دولت امریکا دیگر به انها بهایی نمیدهد و از زندگی و مزایای عالی محروم می شوند و چون هیچ کاری بلد نیستند معلوم نیست که با لو رفتن دروغ سلاح اتمی تکلیف انها چیست.

    پس دانشمندان هسته ای امریکا نگران منافع خود و زندگی راحت و مفت خوریشان هستند نه نگران امنیت جهان.

    چرا زمانی که کشورهایی مثل پاکستان ، افریقای جنوبی ، برزیل ، هندوستان ، چین ، کره شمالی ، اسراییل و… به دنبال ساخت سلاح به اصطلاح اتمی بودند نمایشنامه هایی مشابه برجام اجرا نمی شد.

    چرا دانشمندان به اصطلاح اتمی روسیه مثل دانشمندان اتمی امریکا در مقابل ایران جبهه نمی گیرند و خیلی از انها هم در دهه ۹۰ میلادی از کشور شوروی سابق فرار کردند و به کشورهای جهان سوم پناهنده شدند و در این کشور ها چکار می کنند.

    • محی‌الدین اسفند ۲۴, ۱۳۹۷

      بچه بیسواد بمب تزار هسته انفجاریش هیدروژن ۲ و ۳ موسوم به دوتریوم-تریتیوم بود، نه اورانیوم غنی‌شده که تو پپه بشینی واسه ما جرم و تعداد قطعه حساب کنی.

      بعدم، تو با تحصیلات بی‌سر و ته علوم انسانی چیزی از ریاضی و اعداد نمیدونی که پاتو تو کفش فیزیکدانا کردی؟

      • بابک شهریور ۳, ۱۳۹۸

        آی گفتی…..چرت میگه بابا

    • بابک قمصری شهریور ۳, ۱۳۹۸

      آخه این اراجیفی که به هم بافتی چه معنی داره ؟؟ دانشمند تو جزو همان آدمهایی هستی که از خونه تا بغالی سر کوچه فقط رفتی بعد میگن زمین گرد نیست و صافه …آره پروفسور؟؟

  • Mojtaba آبان ۱۶, ۱۳۹۷

    در موردسم ارسنیک و مرگ سیمون بولیوار؟؟؟؟؟ایشون بر اثر بیماری سل در گذشت در ۱۷ دسامبر ۱۸۳۰ میلادی در ۴۷ سالگی در شهرسانتا مارتا در کلمبیا در گذشت،ولی فکر کنم ربطی به ارسنیک نداشت مرگشون … با تشکر

  • کرامت سلیمی آبان ۲۵, ۱۳۹۷

    مدیر محترم سایت با سلام خدمت شما

    جسارتا” چرا مقاله بنده را در سایتتان منتشر نمی کنید.

    مشکل کجاست.

    مگر شما مدعی ازادی بیان و استقلال رسانه تان نیستید.

    ضمن اینکه

    سازمان انرژی اتمی نیز در بولتن خبری این سازمان مقاله دروغ بودن وجود سلاح اتمی و خیالی بودن ان را منتشر

    نموده است:

    لینک بولتن خبری:

    https://www.aeoi.org.ir/portal/file/?271451/-__-%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-1397.7.17-(1).pdf

    ممنون می شوم پاسخ دهید.

    • ؟ بهمن ۸, ۱۳۹۷

      سلام امشب آخرین شبی که من توی این دنیام ازهمه میخوام برام فاتحه بفرستن بلکه روحم ارام بگیره خدافظ

      • ن بهمن ۱۱, ۱۳۹۷

        کاش منم میشد باهات بیام اون دنیا

      • ??? اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۸

        رفتی اون دنیا؟

      • ازراییل شهریور ۲۶, ۱۳۹۸

        آخیی دلم برات سوخت???فکر کردی مردم خرن من که میدونم تو الان داری کیف میکنی نگران نباش حُقت گرفت دله همه واست سوخت

    • بابک شهریور ۳, ۱۳۹۸

      حضرت دانشمند مقاله نویس!! من توی انرژی اتمی گوهردشت کرج کار میکنم و خیلی دوست دارم داوطلبانه و مردانه سر حرفهایی که میزنی وایسی و بیای من یک نصف روز نیم کیلو پولوتونیوم بگذارم تو جیبت و ثابت کن هرچی میگی درسته؟؟ اگرهم درست نبود که اشکال نداره همون بهتر که به فنا بری همه شاد بشن…..

      • حامد مهر ۲۱, ۱۳۹۸

        تو که حرفت راسته. دوروغ که شاخ نداره توی انرژی اتمی چیکار میکنی؟ نکنه هسته اش تویی ؟ جمله خودتو اول میخوندی بعد ادعا میکردی. میخواستی بخندیم؟؟

  • لیلا فروردین ۱۹, ۱۳۹۸

    سلام یه سم یا یه مواد قوی بهم معرفی کنین ک وقتی استفاده شه به بیمارستان هم نرسیم خواهش میکنم دیگه بریدم از هما چی

  • بدبخت خرداد ۶, ۱۳۹۸

    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایااا
    چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • زهرا دی ۱۸, ۱۳۹۸

      خودت گفتی بدبخت خداییم بمونیم که چی بشه تو هم داری میگی بدبخت خدا ماییم

  • یاس خرداد ۱۲, ۱۳۹۸

    من یه مدت خیلی دوس داشتم بمیرم همش به راههای خودکشی فک مبکردم تااینکه تصادف کردم در همون لحظه عین …پشیمون شدم ازخدامرگ خواستم ..خدارحم کرد سالم موندم ولی دیگه…میخورم حرف خودکشی بزنم باتشکر

  • امید آذر ۱۸, ۱۳۹۸

    درود .. من هم دنبال راه حل برا خودکشی میگشتم اومدم تو این سایت و نظرات خوندم خندیدم و شاد شدم ???????

  • امید آذر ۱۸, ۱۳۹۸

    درود … آدم میاد دنبال راه حل خودکشی بعد نظرات میخونه کلی میخنده و شاد میشه??????

  • تنهایی بهتر از بودن با کسایی هست که حالمو بد کنه دی ۹, ۱۳۹۸

    اگه خواستی خودکشی نکن کمکت میکنم بتونی بری تهران سرکار کار کنی خودت اقای خودت باشی

  • زهرا دی ۱۸, ۱۳۹۸

    واقعا که یه سم که سریع و راحت بکشه و دردم نداشته باشه معرفی کنین تازه اینجا تو ایرانم پیدا بشه اصلا چرا زنده ایم تو این دنیای پر از بدی بلدین معرفی کنین دیگه نمیخام زنده بمونم

  • حکمت دی ۲۶, ۱۳۹۸

    از کجا میشه این سم ها را خرید ؟

    • مهرداد بهمن ۱۲, ۱۳۹۸

      اگه حتی پدر و مادر هم نداری تنها کسی داری که همه دارن اونم خداست اگه اعتقاد قلبی به خالق خودت داری هرگز نابود نخواهی شد

      • مهرداد بهمن ۱۲, ۱۳۹۸

        خودکشی یعنی ناامیدی از درگاه خداوند و ناامیدی یعنی بزرگترین گناه که هر جفتش میشه لبیک به ابلیس پس کسی که دست به انتحار میزنه جایش قعر جهنمه.پس وقتی خدا رو داری چرا خودکشی اگه هم مشکلی داری با امید به خدا و تلاش خود حل میشه

    • محمد تیر ۹, ۱۳۹۹

      بقالی سر کوچتون

  • سعید اسفند ۲۴, ۱۳۹۸

    سلام یک سم لازم دارم که وقتی قاطی با آبمیوه یا غذا بشه مزه ای از خودش داشته باشه و اینکه نشه تشخیص داد که این غذا یا آبمیوه مسمومه یا نه کدومو پیشنهاد میکنید

    میخوام ظرف یه مدت کوتاهی اثر خودشو بذاره

    ضنا بگید از کجاها میتونم این سم ارو تهیه کنم

  • علی اسفند ۲۸, ۱۳۹۸

    سلام من چند وقت پیش به طور اتفاقی سم سوسک خوردم اونم زیاد ولی حتی دلپیچه ساده هم نگرفتم آخه چطوری ممکنه مشکلی دارم که اینطور شدم؟؟؟؟؟دیروز هم برای اینکه مطمئن بشم ۶ ورق استامینوفن خوردم ولی بازم چیزیم نشد گفتم شاید اینا عوامل بیماری چیزی باشه که اینا جذب نمیشن

    • lona اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹

      عاشقت شدم :))
      میخوای ۱۰۰ تا بخور شاید جواب داد
      خب بدن هر کسی به یه دوز خاصی جواب میده

  • شیرین فروردین ۲۱, ۱۳۹۹

    سلام.انشاءالله که دست به کارخودکشی نزده باشی.بخداوندی خداقسم هیچ نفعی ازش نمیبری.مطمئن باش.من خودم بارهاوبارهاازاین دنیاسیرشدم.بارهاارزوی مرگ کردم.وحتا یباربسمت خودکشی رفتم.ولی حس خوبی نمیذاشت کاروتموم کنم.اون حس وحال وعقل وفکرم بهم میگف درسته همه طردت کردن.اماتوبراخودت هستی.خودت براخودت ارزش قایل باش.اگه بری دیگه فوقش میبرن میشورن ودفنت میکنن ویه مراسم برات میگیرن وتموم.دیگ هیشکی براش مهم نیس کی بودی کجابودی چی شدی چرا رفتی و…امااگه بمونی وبزندگیت ادامه بدی، اخرش به موفقیت میرسی وزندگی خوبی خواهی داشت.من اینارابه خووم گفتم وازخودکشی وافکارش فاصله گرفتم خداراشکر.الان زندگیم بعدچندسال بهترازاونموقس.باوجودمشکلاتی که هنوزم بعضادارم.اماخداراشکرمیکنمزنده ام ودارم زندگی میکنم.چن مولاعلی علیه السلام میفرمایند در مردن چیزی نیست ک آرزوی اونامیکنید، هرچی هست در زندگیست.پس زندگی کنید حتاباسختی وازش لذت ببریدکه زیرخاک اسیرنیستیدومیتونید روی زمین راه برید بگردیدهزارکاردیگه بکنید

    • صدف اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹

      سلام؛ببخشید این سم ارسنیکو باید از کجا گیر بیاریم که دسترسیش اسون باشه به دستمون برسه
      بعداز استفاده چی چقد زمان میبره تا بکشه ادمو
      بعدم آرسنیک بهتره یاسیانور کدومشون درد بیشتری داره ودیرتر ازپا درمیاره از کجا باید گیرشون اورد؟

  • صدف اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹

    سلام؛ببخشید این سم ارسنیکو باید از کجا گیر بیاریم که دسترسیش اسون باشه به دستمون برسه
    بعداز استفاده چی چقد زمان میبره تا بکشه ادمو
    بعدم آرسنیک بهتره یاسیانور کدومشون درد بیشتری داره ودیرتر ازپا درمیاره از کجا باید گیرشون اورد؟

  • امیدم اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۹

    اونایی که میخان خودکشی کنن ضعیف نیستن اونا در همه حال نیرومندن انقدر که ضعیف ترین نقطه در دیگران که احساسات باشه در اینها چنان قویه که می‌تونه در مواقعی فرمون رو در دست خودش بگیره و دنیا رو از وجود خودشون برای همیشه پاک کنه . اما با پاک شدن دنیا از وجود یک فرد نیرومند و تخریبگر عواقبی داره که دنیا رو مستقیماً تحت تاثیر قرار میده اینجا دیگه از اثر پروانه‌ای خبری نیست اینجا چیزی باارزش از دست رفته . عزیزان تنها اونی قدرت ساختن داره که توان تخریب هم در عین حال داشته باشه . شاید نباید دیگه بیشتر از این حرف زد .

  • هیچکس خرداد ۱۵, ۱۳۹۹

    واقعا راه مناسبی برای خودکشی هست ؟ که‌دم‌دست باشه و اذیت و ازار نداشته باشه؟

    • نازی مهر ۲۵, ۱۳۹۹

      اره برو از پل هوایی از ارتفاع بپر

      • فارا آذر ۲, ۱۳۹۹

        منم میخواستم یه گوسفند رو بکشم اومدم اینجا دیدم همه میخوان خودشون و بکشن هیچی نگفتم که مبادا جسارت کرده باشم?

    • ناشناس مرداد ۱۶, ۱۴۰۰

      تزرژق هوا
      فقط اولش درد داره

  • Z.z خرداد ۲۷, ۱۳۹۹

    من کل زندگیم سختی کشیدم همشم مقابلش ایستادم و پیروز شدم، الان جایی وایسادم که هیچ کسی رو ندارم ، هیچ کس برای آدم نمیمونه، من میخوام خودمو بکشم آدم معتقدیم هستم اگر خدا واقعا دوسم داشته باشه پیش از خود کشی خودش جونمو میگیره اگرم نداشته باشه همون بهتر آدم بمیره

    • captan تیر ۲۰, ۱۳۹۹

      اگه مرگ واقعا چیزیه که می خوای با کله برو توش

  • رضا مرداد ۶, ۱۳۹۹

    مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان
    “آوای رودکوف” است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان “آوای رودکوف” می توانند با ارسال
    نکته نظرات خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند ( اینم بود آخر مطلب کرامت سلیمی)

  • Nadera مرداد ۱۷, ۱۳۹۹

    پروفین چطو به قلب مضر بوده میتواند در صورتیکه از آن بخاطر دندان دردی نیز استفاده میشود

  • هستی؟ شهریور ۲۴, ۱۳۹۹

    خود کشی خوبه یا بد؟

  • moez مهر ۲۸, ۱۳۹۹

    ببین خدا خیلی خیلی بزرگه از خدا کمک بگیرید الان من خیلی غم و غصه دارم ولی نمیخوام خودمو بکشم هرکس یه مشکلی داره من خودم خیلی مشکلایه زیادی تو زندگی دارم من نمیدونم چطوری کمکت کنم

  • moez مهر ۲۸, ۱۳۹۹

    کاره بدیه گناه کبیرست

  • حس مهر ۲۸, ۱۳۹۹

    بدون ماسک بروید یک جای شلوغ تا کرونا ویروس بگیرید و بمیرید.

  • Amir آبان ۱, ۱۳۹۹

    بنظرتون کدومش برا خودکشی بهتره زودتر عمل میکنه

    • سارا دی ۱۷, ۱۳۹۹

      رابین ویلیامز چی خورد خودکشی کرد؟

  • خدا زده آبان ۷, ۱۳۹۹

    چه جالب ، اکثر ادمایی ک میان اینجا برا یه راه ساده خودکشی میان، چقدر دنیا و خدا بهمون تنگ گرفته که کارمون به اینجا رسیده، چقدر ادمای زیادی از زنده بودن متنفرن، کاش قبل اینکه خودمون دست ب کار شیم خودش نابودمون کنه تا اون دنیامونم مث این دنیا جهنم نشه بهمون

    • سارا دی ۱۷, ۱۳۹۹

      دنیا عدالت نداره. من از بی عدالتی ش به تنگ اودم

  • سلام خوبید،جای سراغ دارید ک سیانید خالص داشته باشن،ممنون آبان ۸, ۱۳۹۹

    برای این میخام ک ب پوست ی سری روباه بخوره،ک تمام مرغ های منو خوردن

  • afs آبان ۱۱, ۱۳۹۹

    آخه آدم با استامینوفن میمیره من ی بار ۶۰ تا آلپرازولام خوردم سه روز خوابیدم فقط بابام منو دکتر هم نبردیبار دیگه خودمو حلق آویز کردم نمردم ببار دیگه ۴۰ تا ترا انداختم بالا با ۳۷ تا آلپرازولام و ۵ تا ورق ۲۰ تایید کلونازپام قوی بعد خودمو از ماشین در حال حرکت پرت کردم پایین بازم نمردم رگمم زدم تا دلت بخواد فقط خواستم بگم تا وقتش نرسه هیچیتون نمیشه باور کنید با این همه کار یبارم منو دکتر بردن اونم وقتی از ماشین در حال حرکت پرت کردم پایین که سرم ۲۵ تا بخیه خورد فقط حتی معدمم شستشو ندادن??? ی چیزی بهم معرفی کنه که با خوردنش حالم بد بشه و دکتر هم استرس رو عاملش بدونه و اثری ازش بجا نمونه آخه من شوهرم ی پسر داره خیلی اذیتم می‌کنه و شوهرمم طرف پسرشو میگیره می‌خوام بترسونمش خواهشاً کمکم کنین من اراک زندگی میکنم اگه کسی نزدیکم هست که بتونه چیزی بهم برسونه ممنون میشم بهم کمک کنه afs6368ایدی اینستاگراممه

  • افسون محمدیو آبان ۱۹, ۱۳۹۹

    عالی بود و واقعا حض بردم

  • رز طلایی آبان ۲۲, ۱۳۹۹

    سلام به همه دوستان
    چیه ؟؟؟
    چخبره که اینقدر از زندگی خسته شدین
    به خدای لاشریک اگر جای من بودین که تا حالا هزار بار خودتونو به راحتی میکشتین
    جوونیم رفت . شوهرم بهم خیانت کرد و جدا شدیم . تمام دارایی و جهیزیه و حق و حقوقمو خودش و خانوادش با تبانی همدیگه به تاراج بردن . پسرم بعد از ۱۵ سال رفت آمریکا پیش عمش و تنهام گذاشت . نه کاری ، نه درآمدی ، نه زندگی درستی
    پدرم از همه بدتر که هر روز سرکوفت میزنه و با حرفای مثل زهرش اذیتم میکنه
    یکبار به خدایی خدا بهم گفت هر لقمه از نون منو که میخوری از گوشت سگ برات حرومتره
    خیلی به خودکشی فکر کردم
    اما دنیا و خودم از هر چیزی با ارزش تره
    گور بابای هر چی بدیه
    هر جور دوست دارین زندگی کنین و هیچ چیز و هیچ احدی رو هم به …حساب نکنین
    فقط امیدتون خدا باشه و بس

    • سحر آذر ۱۵, ۱۳۹۹

      میخواهم بیمیرم همین

      • نازگل آذر ۲۴, ۱۳۹۹

        من یه دختر ۲۷ ساله م. داداشم ۳۰ سالشه علاف و مفت خور توی خونه س دائم هفته ای یک بار دعوای بدجور میکنه طوری که مامان و بابام و من و آبجیم ازش کتک میخوریم و فحشای ناموسی میشنویم. خیلی اخلاقشنده. خدا شاهاده مامان و بابام جلوش واینمیسن. نمیذارن کسی بفهمه. دیروز داداش سگم خدا لعنتش کنه الهی چاقو برداشت که بکشمون هممون فرار کردیم تو اتاق تا چند روز درو رو خودمون قفل کردیم تا نکشمون.
        شما بگید من بدبخت بی پناه چه کنم؟
        توی جامعه که امنیت نداریم ما دخترا. توی خونه هم امنیت ندارم.
        توروخدا یه راهی پیش پام بذارید.
        خودمو بکشم یا اونو؟ یا پدر احمقمو که بلد نبود پسر تربیت کنه

      • یک شهروند معمولی اسفند ۲۹, ۱۳۹۹

        خب با من ازدواج کن،چرا بمیری حیف نیست؟؟

    • نازگل آذر ۲۴, ۱۳۹۹

      چه امیدی؟
      خدا هم که کمک نمیکنه
      سالهاس دارم کمک میخوام ولی کو کمکش؟

    • ندام. تنهام. شوهر دارم و توی خونه دهنشو که وا میکنه، از هر بی‌غیرتی، بی غیرت تره. فقط از بیرون و چشم مردم شبیه با غیرتاست. خرداد ۲۶, ۱۴۰۰

      سلام مام دوست داریم والا هرجور دوست داریم زندگی کنیم! اما زندگی آشغال تر از این حرفاست. فعلا اون داره ما رو به هر طریقی….!!! !!!

  • سارا دی ۱۷, ۱۳۹۹

    بازیگرا چی میخورن از کجا تهیه میکنن؟

  • یکی! بهمن ۴, ۱۳۹۹

    یه برادر کوچیک تر دارم که چند ماهه دوستای ناباب پیدا کرده. متوجه شدم گل می کشه. مامان بابام خیلی غصه دارن. داداشم تکه و وابستگی منم بهش زیاد بود. انگار کم کم داره از چشمم میفته. نمی دونم چرا منی که همش از مثبت نگری و حل مشکلات می گم که شاید فقط مدعی بودم، حالا اومدم و دنبال سم برای کشتنش می گردم! مامان بابام از اعتیادش به گل بی خبرن. مغزشو شستشو دادن خیلی بد … عوض شده. پر از غصم و پر از غصه ایم. نمی خوام مامانمو از دست بدم. شاید به جد مجبور به قتل شم? اگه پیش اومد کاش خدا منو ببخشه و حتا خودش!”داداشم…”

  • Adghhh بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    اره ترویج به خودکشی زیباست خاک بر سرتون با سایتتون

  • سلینا بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

    آیا این سم ها فعلا وجود دارد

  • پَر اسفند ۱۴, ۱۳۹۹

    چقد نا امیدید همه /:

  • بقیه دیوونن اسفند ۱۸, ۱۳۹۹

    خخخخخخخ
    شما که میخواین خودکشی کنین برین از بالا برج بپرین زورتون نکردن سم بخورین

  • ناشناس تیر ۴, ۱۴۰۰

    من میخوام خود کشی کنم یه سم معرفی کنید که یواشکی بریزم تو غذام بخورم و بمیرم??

  • کله خراب مرداد ۹, ۱۴۰۰

    سلام سر یه قضیه ناموسی میخوام یه نفرو بکشم کسی راهی داره از طریق کدوم سم جوری که کسی متوجه نشه اگر نمرد هم طوری نیس فقط تا عمر داره یادش نره

  • ناشناس مرداد ۱۶, ۱۴۰۰

    این چیزا اصلا کارساز .دیگه خدا هم از ما روشو برگردونده?????