اگر فیلم های مشهور در حال و هوای امروز ساخته می شدند چه تغییراتی را در آن ها می دیدیم؟

اگر فیلم های مشهور در حال و هوای امروز ساخته می شدند چه تغییراتی را در آن ها می دیدیم؟

فیلم ها و سریال ها از جمله محبوب ترین سرگرمی های بشر به شمار می روند و طرفداران زیادی دارند. جلوه های ویژه خیره کننده ای که در حال حاضر در صنعت سینما مورد استفاده قرار می گیرند، باعث شده که فیلم ها بیش از پیش رونق پیدا نمایند. در این میان، آثار قدیمی نیز با داستان های های جذاب هنوز محبوبیت خود را دارند. از آن جمله می توان به شاهکاری به نام «پدر خوانده» اشاره نمود.

برخی آثار فاخر نیز به صورت قدیمی و در حال و هوای گذشته ساخته شده و برخی دیگر آینده را هدف قرار می دهند. کسانی که با دید خلاق تری به فیلم ها می نگرند، ممکن است این سوال را مطرح کنند که اگر شخصیت های مشهور در فیلم ها فناوری های امروز را در اختیار داشته و یا در زمان حال زندگی می کردند، چگونه به نظر می رسیدند؟

ما در این مقاله قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم و آن را در قالب تصاویر به شما نشان دهیم. عکس های زیر رفتار شخصیت های مشهور در دنیای امروز را نشان می دهند، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید و لذت ببرید.

دزدان دریایی کارائیب

1
دزدان دریائی کارائیب تغییر شغل داده اند به سرقت آثار سینمایی از روی پرده ی نقره ای مشغول هستند. بتمن هم بی تفاوت مشغول لذت برن از فیلم است.

داستان اسباب بازی

اندی که اسباب بازی هایش را ول کرده و با تبلت خود سرگرم است.

جنگ ستارگان: امید تازه

3

جنگ ستارگان: امپراطوری ضربه می زند

44

شکارچیان روح

5

ماتریکس

6

پدر خوانده

7

رهایی از شائوشنگ

8

ارباب حلقه ها: دو برج

9

ارباب حلقه ها: یاران حلقه

10

منبع:
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود