عجیب اما واقعی؛ اجرای بازی خاطره انگیز دوم بر روی پورشه ۹۱۱ [تماشا کنید]

عجیب اما واقعی؛ اجرای بازی خاطره انگیز دوم بر روی پورشه ۹۱۱ [تماشا کنید]

تا به حال موارد زیادی از بی دقتی و عدم توجه به جلو هنگام رانندگی را دیده ایم، اما موردی که قصد داریم به آن بپردازیم، با نمونه های مشابه تفاوت دارد.

حتما شما هم بازی خاطره انگیز «DOOM» را به یاد دارید. این بازی سرگرمی بسیاری از جوانان در گذشته بوده و عده زیادی با آن خاطره دارند. در حال حاضر می توان دوم را روی هر دستگاهی از جمله خود پردازها و ماشین حساب ها اجرا کرد. اما وسایل دیگری نیز هستند که می توانند این کار را انجام دهند؛ البته با خطرات بیشتر.

فردی با آی دی «vexal» در کانال یوتوب خود ویدیویی به اشتراک گذاشته و در آن نحوه پیاده سازی بازی دوم بر روی یک پورشه ۹۱۱ را آموزش داده است. شما با دنبال کردن دقیق مراحل نصب، می توانید بازی یاد شده را به راحتی در ماشین خود انجام دهید. نکته جالب اینجاست که دنده، بوق و فرمان به عنوان کنترلر و یا همان دسته عمل می کنند و شما از طریق آن ها بازی خواهید کرد. بنابراین هنگام رانندگی دوم در جریان است.

بر اساس آموزش های ارائه شده، شما باید یک فلش حاوی یک فایل تکیِ همراه با شماره شناسایی خودرو را به درگاه یو اس بی پورشه متصل کنید و ماشین را روشن نمایید. این کار سامانه رایانه وسیله را به حالت «Debug» یا «اشکال زدایی» می برد. سپس سی دی بازی را درون سامانه سرگرمی پورشه قرار داده و دوم را اجرا نمایید.

این کار خطرات زیادی به همراه دارد. سازنده نیز در ویدیو تاکید می کند که بازی هنگام رانندگی در یک ملک خصوصی انجام گرفته و توصیه دارد که از انجام این کار در جاده های عمومی پرهیز گردد. پیشنهاد می دهیم به تماشای ویدیوی زیر بنشینید و لذت ببرید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود