جایگزینی برای هریسون فورد؛ با آلدن اِهرنریش بازیگر نقش «هان سولو» در اسپین آف جدید جنگ ستارگان آشنا شوید

جایگزینی برای هریسون فورد؛ با آلدن اِهرنریش بازیگر نقش «هان سولو» در اسپین آف جدید جنگ ستارگان آشنا شوید

مراحل اولیه تولید اسپین آف جدید فیلم «جنگ ستارگان» (Star Wars) از ۲۰ فوریه آغاز کرده و کمپانی های دیزنی و لوکاس فیلم اولین تصویر رسمی از عوامل این قسمت جدید را منتشر کرده اند.

58ac7898c32d6b1e008b48ae-2400-w900-h600
عوامل قسمت جدید اسپین آف فیلم «جنگ ستارگان». آلدن اِهرنریش را در وسط تصویر مشاهده می کنید.

این اسپین آف که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است توسط فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) کارگردانی خواهد شد و در ۲۵ می سال ۲۰۱۸ بر پرده سینماها خواهد رفت. این قسمت داستان هان سولو جوان و دوست کامپیوترش ووکی چِوباکا (Wookiee sidekick Chewbacca) قبل از اتفاقات اپیزود چهارم مجموعه فیلم های جنگ ستارگان با نام «جنگ ستارگان: اپیزود چهارم: یک امید تازه» (Star Wars: Episode IV: A New Hope) را بازگو می کند.

با وجود اینکه بازیگران دیگری مانند دونالد گلوور، امیلیا کلارک، ثاندی نیوتون و وودی هارلسون در این فیلم بازی خواهند کرد اما نقش اصلی فیلم بر عهده آلدن اِهرنریش (Alden Ehrenreich) است. این بازیگر ۲۷ ساله نقش «هان سولو» که زمانی بر عهده بازیگر بزرگ هریسون فورد بود را بازی خواهد کرد. اگر چه این اولین فیلم بزرگ و پرهزینه اِهرنریش محسوب می شود اما دنیای هالیوود با وی غریبه نبوده و قبلاً نیز در چندین فیلم هالیوودی بازی کرده است.

اِهرنریش در سن ۱۴ سالگی و در یک مراسم مذهبی یهودی توسط استیون اسپیلبرگ کشف شده و تاکنون با کارگردانان هالیوودی بسیار شناخته شده ای مانند فرانسیس فورد کاپولا همکاری داشته است.

در ادامه نگاهی به کارنامه هنری این بازیگر خواهیم انداخت.

alden-caleb-ehrenreich-is-joining-the-star-wars-universe-taking-on-the-role-of-a-younger-han-solo-w900-h600
آلدن کیلب اِهرنریش (Alden Caleb Ehrenreich) به دنیای جنگ ستارگان پیوسته و قرار است نقش هان سولو جوان را بازی کند.
در طی بیش از شش ماه تست وی توانست از میان ۲.۵۰۰ بازیگر دیگر برای ایفای نقش هان سولو در اسپین آف جدید این فیلم انتخاب شود.
PhilLordChrisMiller-2015Headshot-w900-h600
به گفته فیل لورد و کریس میلر، کارگردانان فیلم، اِهرنریش تقریباً اولین بازیگری بوده که برای تست نقش هان سولو به آن ها مراجعه کرده و به محض ورود به اتاق، این دو فهمیده اند که اِهرنریش بهترین انتخاب برای نقش هان سولو خواهد بود.
when-he-was-cast-his-mom-sent-him-his-old-star-wars-action-figures-w900-h600
وقتی که بازی اهرنریش در این فیلم در نقش هان سولو قطعی شد مادرش تصاویر قدیمی جنگ ستارگان که متعلق به دوران بچگی اهرنریش بود را برای وی فرستاد.
he-was-born-november-22-1989-and-grew-up-in-pacific-palisades-california-w900-h600
اهرنریش در ۲۲ نوامبر سال ۱۹۸۸ به دنیا آمده و در کالیفرنیا بزرگ شده است.
Alden-Ehrenreich-w900-h600
زمانی که اهرنریش ۱۴ سال سن داشت برای مراسم بلوغ دینی دوستش یک ویدیو کمدی کوتاه تهیه کرد. از بخت او اسپیلبرگ نیز در میان حاضران بود و بعد از دیدن استعداد اهرنریش او را به شرکت فیلمسازی دریم وورک ( DreamWorks) معرفی کرد.
Alden-Ehrenreich-Supernatural-w900-h600
اهرنریش اولین نقش های خود را در سریال های «سوپرنچرال» (Supernatural) و «سی اس آی» (CSI) ایفا کرد.
RFREUUBZQEVRQEBIUkJXQE0WBRARC18WDREXCwYGHgocWQwcBwARBAwRFFlYREZSQ0VLCQIC-w900-h600
او برای تحصیل به دانشگاه نیویورک سیتی رفت و اگر چه هیچگاه نتوانست فارع التحصیل شود اما در آن جا با کمک دوستانش یک گروه تئاتر تشکیل داد.
IMG_4012-w900-h600
گروه تئاتر آن ها “The Collectin” نام داشت که یک بار در هفته دور هم جمع شده و در سراسر شهر نیویورک سیتی تئاتر اجرا می کردند. این گروه اکنون در لس آنجلس مستقر شده و تاکنون دو فیلم تولید کرده اند که اهرنریش در یکی از آن ها به نام فیلم «دیوانگی» (Running Wild) که در سال ۲۰۱۵ تولید شد حضور داشته است.
hhjhh
وی اولین تجربه سینمایی خود را بازی در فیلم «تترو» (Tetro) در سال ۲۰۰۹ به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا به دست آورد. پس از این فیلم اهرنریش در چندین فیلم کوتاه و نه چندان معروف دیگر از جمله نقشی کوتاه در فیلم «یک جایی» (Somewhere) به کارگردانی سوفیا کاپولا نیز نقش آفرینی کرد.
twixt_flamingo-w900-h600
او یک بار دیگر نیز در سال ۲۰۱۱ در فیلم «در میان» (Twixt) با فرانسیس فورد کاپولا همکاری کرد.
entertainment-movies-2012-11-00-BC-w900-h600
بعد از آن در تریلر روانشناسانه «ساقی» (Stoker) یک نقش فرعی را بر عهده داشت.
viola-davis-alice-englert-alden-ehrenreich-beautiful-creatures-w900-h600
اهرنریش در سال ۲۰۱۳ در فیلم فانتزی «مخلوقات زیبا» (Beautiful Creature) حضور یافت. او در ابتدا بازی در این فیلم را رد کرد اما وقتی فیلم نامه را خواند نظرش تغییر کرده و به آن علاقمند شد.
in-2013-he-appeared-in-woody-allens-blue-jasmine-as-cate-blanchetts-characters-estranged-stepson-w900-h600
او در سال ۲۰۱۳ در فیلم «یاسمن آبی» (Blue Jasmine) به کارگردانی وودی آلن نقش پسرخوانده غیرعادی کیت بلانشت را بازی کرد.
recently-ehrenreich-received-critical-acclaim-for-his-role-as-a-country-western-movie-star-in-the-coen-brothers-hail-caesar-w900-h600
اهرنریش اخیراً برای بازی در فیلم وسترن «درود بر سزار» (Hail, Caesar!) ساخته برادران کوئن مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است.
alden-solo-w900-h600
او برای بازی در این فیلم کمند انداختن، پیچ و تاب دادن اسلحه کمری و سواری با اسب را یاد گرفت.
he-also-starred-in-warren-beattys-rules-dont-apply-alongside-lily-collins-and-beatty-himself-who-is-playing-famed-aviator-howard-hughes-w900-h600
همچنین در این سال اهرنریش در فیلم «قوانین صدق نمی کنند» (Rules Don’t Apply) به کارگردانی وارن بیتی (Warren Beatty) و در کنار لیلی کالینز و خود وارن بیتی در نقش هوانورد معروف هاوارد هیوز بازی کرد.
Alden-Ehrenreich-in-The-Yellow-Birds-w900-h600
آخرین نقش آفرینی اهرنریش در فیلم «پرندگان زرد رنگ» بوده که نقش یک سرباز بازگشته از عراق را بازی می کند. در این فیلم وی با جنیفر آنیستون و تای شریدان همبازی است.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • Mustafa اسفند ۶, ۱۳۹۵

    ۱۹۹۸ به دنیا اومده بعد ۲۷ سالشه؟