پیامک اشتباهی نقشه شوم یک مرد برای قتل همسر و فرزندش را لو داد

پیامک اشتباهی نقشه شوم یک مرد برای قتل همسر و فرزندش را لو داد

حتما تا به حا برای شما هم پیش آمده که یک پیامک را به جای آن که به فرد مورد نظر بفرستید، برای شخص دیگری ارسال کرده باشید. این گونه موارد برای هر کسی رخ می دهد، اما برای فردی که قصد داشته همسرش را به قتل برساند، گران تمام شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، فردی ۴۲ ساله به نام «جفری لیتل» اهل شهر مونروی آمریکا، روز هفتم فوریه چنین پیامکی را ارسال کرده است:

خوب هستی شاینی؟ اگر به یاد داشته باشی گفتی برای قتل همسرم به من کمک خواهی کرد. من قصد دارم پیشنهادی بهت بدهم. بیمه عمر او بیش از یک میلیون دلار ارزش دارد، اگر هم بخواهی می توانی دخترم را نیز به قتل برسانی، بیمه عمر او نیز ۵۰۰ هزار دلار ارزش دارد.

آقای لیتل برنامه کاری همسرش را مشخص کرده و قصد داشته قتل را همانند حادثه دزدی و یا تصادف ماشین جلوه دهد. قرار بوده نیمی از ارزش بیمه عمر آن ها به قاتل پرداخت شود. تمام نقشه های او به خاطر یک اشتباه ساده بر باد رفت. وی به جای آن که پیامک یاد شده را برای قاتل بفرستد، آن را برای رئیس سابقش فرستاده است. او نیز تمام ماجرا را به پلیس گزارش داده.

58a3739a2800001f00998e63

آقای لیتل یک روز بعد به اداره پلیس فرا خوانده شد، اما ادعا کرد که تنها قصد داشته پس از بحث با همسر خود عقده هایش را خالی کند. وی گفته که هرگز قصد نداشته چنین متنی را ارسال نماید. لیتل به پلیس گفته که احتمالا دختر ۴ ساله اش پیامک یاد شده را فرستاده است.

همسر آقای لیتل اظهار داشته که وی و شوهرش ۷ سال است با یکدیگر ازدواج کرده اند و او در این مدت مشکل خاصی با آقای لیتل نداشته است. فرد بدشانس با دو فقره درخواست جنایی مبنی بر قتل درجه یک متهم گشته و وثیقه ۱ میلیون دلاری برایش تعیین شده است.

منبع: huffingtonpost
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود