«پسر عنکبوتی» از فلسطین رکورد انعطاف پذیر ترین بدن دنیا را شکست [تماشا کنید]

«پسر عنکبوتی» از فلسطین رکورد انعطاف پذیر ترین بدن دنیا را شکست [تماشا کنید]

بسیاری از ما از خشکی بدن خود می نالیم و حتی نمی توانیم دست های خود را به زمین برسانیم. اما فردی که امروز قصد داریم به آن بپردازیم، دارای بدنی است که ما را یاد عنکبوت می اندازد.

«محمد الشیخ» پسر ۱۳ ساله فلسطینی که در نوار غزه زندگی می کند، توانست رکورد بیشترین حرکات انعطافی روی سینه در یک دقیقه را بشکند و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت نماید. الشیخ که به «پسر عنکبوتی» شهرت دارد، در شهر عمان پایتخت اردن این رکورد را به ثبت رساند و توانست ۳۸ بار به دور خود بچرخد. تصویر متحرک زیر، توانایی این نوجوان را به شما نشان می دهد.

giphy (1)

جوان فلسطینی موفق شد رکورد قبلی «لیلانی فرانکو» که ۲۹ حرکت بود را پشت سر بگذارد. الته خانم فرانکو هنوز رکوردهای دیگری مانند سریعترین فردی که توانسته ۲۰ متر را با استفاده از حرکات مارپیچی طی کند و همچنین سریعترین فرد در زمینه راه رفتن وارونه (۲۰ متر در ۱۰.۰۵ ثانیه) را در اختیار دارد.

الشیخ از موفقیت خود راضی به نظر می رسد و فرانکو را همچنان برای خود یک الگو برای خود می داند. وی اظهار داشته: “من بسیار خوشحال هستم که توانستم نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسانم. من موفق شدم رکورد قبلی که در اختیار فردی بسیار بزرگتر از من بود را پشت سر بگذارم.”

ویدیوی زیر هنر او را به شما نشان خواهد داد، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید.

منبع: huffingtonpost
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود