هیولای دریایی واقعی؛ کشف مخلوقی عجیب و ۶ متری در یکی از سواحل کشور فلیپین

هیولای دریایی واقعی؛ کشف مخلوقی عجیب و ۶ متری در یکی از سواحل کشور فلیپین

همه ما داستان های زیادی درباره هیولا های افسانه ای و دریایی شنیده ایم. بسیاری اعتقاد دارند که آن ها وجود خارجی نداشته و تنها در افسانه ها و فیلم های تخیلی قابل مشاهده هستند. اما خبری که به تازگی منتشر شده، نشان می دهد که اعتقاد به وجود آن ها چندان هم دور از واقعیت نیست.

یک مخلوق دریایی عجیب و پر مو در یکی از سواحل کشور فیلیپین کشف شده است. بسیاری از دیدن چنین موجود نایابی وحشت زده شده و مدام از خود می پرسند که با چه چیزی مواجه هستند. حدس و گمان ها حاکی از آن است که مخلوق ۶ متری یاد شده احتمالا باید گونه ای از وال ها، فیل دریایی و یا یک گاو دریایی بزرگ باشد.

اصلی ترین ویژگی هیولا، موهای زیاد و پرپشت آن است، اما یکی از متخصصان اعتقاد دارد که موها احتمالا فیبرهای عضلانی هستند که در معرض فروپاشی قرار گرفته اند. همین مسئله سبب می شود که کار شناسایی مخلوق با مشکل مواجه گردد.

Sea

برخی ها اعتقاد دارند که موجود بر اثر زلزله ای که اخیرا در این منطقه رخ داده، کشته شده است. گزارش های دیگر نیز از دیدن شدن اجساد موجودات دریایی در سواحل حکایت دارند. رئیس انجمن حفاظت و تحقیقات اقیانوس اظهار داشته که لاشه این حیوان احتمالا متلق به نهنگی است که قبلا سوزانده شده بود.

وی در این رابطه می گوید: “لاشه احتمالا متعلق به موجودی (یک وال) است که در مراحل بعدی تجزیه قرار دارد. در کشور فیلپین انواع مختلفی از وال ها مانند وال آبی، نهنگ تیغ باله و نهنگ گوژپشت زندگی می کنند. البته این احتمال نیز وجود دارد که جسد کشف شده متعلق به یک گاو دریایی باشد.

با توجه به پیدا شدن یک پوست نزدیک به ساحل، احتمال آن که هیولا یک گاو دریایی باشد، بیش از پیش قوت گرفته است. به علاوه، این جانوران قبلا در این منطقه مشاهده شده اند.

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود