۹ راهکار برای اینکه لبخندی به زیبایی هنرپیشگان هالیوود داشته باشیم

۹ راهکار برای اینکه لبخندی به زیبایی هنرپیشگان هالیوود داشته باشیم

داشتن دندان های سفید و سالم می تواند رویای هر فردی به شمار آید. اما از آنجا که برخی از افراد علاقه چندانی به استفاده از مواد شیمیایی برای سفید کردن دندان های شان ندارند، راهکارهای طبیعی و خانگی در این مورد پیشنهاد می شود.

با استفاده از این مواد اطمینان خواهید داشت که به مینای دندان آسیبی نخواهید زد. البته به کارگیری این راهکارها به معنای عدم مراجعه به دندانپزشک برای چکاپ دندان ها نیست اما می توانند با حفظ سلامت لثه ها دندان ها را اندکی سفیدتر کنند.

با هم این موارد را مرور می کنیم:

تهیه خمیر دندان سفید کننده

1

یک قاشق چایخوری زردچوبه را با کمی روغن نارگیل و ۲ یا ۳ قطره روغن نعناع مخلوط کنید. از آن به عنوان خمیردندان استفاده کنید. با این کار می توانید از مینای دندان مراقبت کرده، دندان ها را سفیدتر و بوی دهان را نیز بهتر کنید.

روغن درخت چای

2

اگر ۵ قطره روغن خالص و ۱۰۰ درصد درخت چای را در نصف لیوان آب حل کنید و هر روز بعد از مسواک زدن با آن دهان را آبکشی کنید، تنها در عرض چند هفته متوجه تغییر در رنگ دندان های تان خواهید شد.

برای اینکه این اثر را افزایش دهید هفته ای یک یا دو بار هم با یک قطره خالص از این روغن، دندان های تان را تمیز کنید. بیشتر از این مقدار توصیه نمی شود.

تهیه خمیردندان توت فرنگی

3

یک توت فرنگی تازه را بردارید و با یک قاشق له کنید. آن را با بهترین نوع نمک دریا ترکیب کنید. سپس این ترکیب را مانند خمیردندان روی دندان خود قرار دهید و به مدت چند دقیقه و به آرامی روی دندان ها ماساژ دهید.

آنگاه کل دهان را به خوبی آبکشی کنید. برای محافظت از مینای دندان، این کار را بیش از هفته ای دو بار انجام ندهید.

روغن نارگیل

4

قبل از مسواک زدن کمی روغن نارگیل روی دندان های تان قرار دهید و اجازه دهید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه باقی بماند. سپس با خمیر دندان مسواک بزنید. این کار را بین ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید.

توصیه می شود مقاله مصارف گوناگون و شگفتی آور روغن نارگیل که هرگز از آنها آگاهی نداشتید و معجزه های نادانسته در مورد روغن نارگیل که باعث شگفتی تان خواهند شد را در صورت علاقه و در مورد روغن نارگیل مطالعه بفرمایید.

ماسک زغال

5

برای اینکه ترکیبی همانند کرم داشته باشید، زغال را با اندکی آب ترکیب کنید. سپس با احتیاط آن را روی دندان های خود بگذارید و اجازه دهید به مدت ۲ دقیقه باقی بماند.

آنگاه کل دهان را به خوبی آبکشی کنید. بعد از آن هم دندان ها را مسواک بزنید. این کار را یک تا دو بار در هفته انجام دهید.

پوست موز

6

پوست موز دارای ترکیباتی است که می تواند میکروب های روی دندان ها را از بین ببرد. همچنین می تواند در تغییر رنگ بهتر دندان ها نیز نقش داشته باشد.

پوسته داخلی موز را روی دندان های خود بکشید و به مدت ۵ تا ۷ دقیقه صبر کنید. سپس دهان و دندان های تان را آبکشی کنید. این کار را هر چقدر که دوست دارید انجام دهید.

دهان شویه لیمو

7

این دهان شویه می تواند به تدریج در تغییر رنگ دندان های شما تاثیر گذاشته و بوی دهان را نیز بهبود بخشد.

سه برش از آب لیمو را با کمی نمک ترکیب کنید و با مسواک روی دهان خود بکشید. سپس دهان را به خوبی آبکشی کنید. ۲ تا ۳ بار در هفته این کار را انجام دهید.

تذکر: اگر روی دهان تان هر نوع تورمی وجود دارد، این کار را انجام ندهید.

برگ های ریحان

8

برگ های ریحان را بکوبید تا به شکل پوره در آید سپس مانند خمیر دندان آن را روی دندان های خود بکشید تا دندان ها سفیدتر و سالم تر شوند. می توانید این کار را بین ۵ تا ۱۰ دقیقه پیش از شستشوی همیشگی دندان های تان انجام دهید.

آلوورا

9

برای آنکه واقعا یک لبخند هالیوودی را با دندان های زیبا و سفید خود تجربه کنید، از آب آلوورای تازه استفاده کنید. همچنین می توانید ژل طبیعی آن را که از درخت این گیاه تهیه می شود را نیز خریداری کنید.

کمی از آن را روی دندان های خود بمالید و با مسواک به آرامی روی دندان ها ماساژ دهید. می توانید بعد از هر بار مسواک زدن این کار را انجام دهید. بعد از گذشت چند هفته می توانید تاثیرات آن را روی رنگ دندان های خود مشاهده کنید.

منبع: ru.depositphotos
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود