سرانجام علت اشتباه بزرگ در خواندن نام بهترین فیلم مراسم اسکار ۲۰۱۷ مشخص شد

سرانجام علت اشتباه بزرگ در خواندن نام بهترین فیلم مراسم اسکار ۲۰۱۷ مشخص شد

مراسم اسکار سال ۲۰۱۷ صبح دیروز به وقت ایران پایان یافت و برنده های این دوره مشخص شدند. همانطور که می دانید، در هشتاد و نهمین دوره مراسم اتفاقی رخ داد که تا به حال بی سابقه بوده است.

مجری برنامه به اشتباه نام فیلم «لا لا لند» را در بخش بهترین فیلم سال به عنوان برنده اعلام کرد، در حالی که این افتخار به «مهتاب» تعلق داشت. حرف و حدیث های زیادی درباره چرایی اشتباه یاد شده مطرح گشت، اما سرانجام به نظر می رسد علت اصلی آن مشخص شده است.

ظاهرا یکی از عوامل پشت صحنه ار برخی اتفاقات بسیار هیجان زده شده و چنین فاجعه ای را رقم زده است. بر اساس گزارش های منتشر شده و طبق ادعای یک منبع نزدیک به مراسم، آقای «برایان کالینان» شریک مدیریت شرکت چند ملیتی «پرایس واتر هاوس کوپرز» موسوم به «pwc» که در زمینه خدمات مشاوره مالی، مدیریتی و حقوقی فعالیت می کند، پشت ماجرا قرار داشته.

ظاهرا وی درست چند دقیقه قبل از آن اتفاق، در حال توییت کردن یک مطلب بوده و همین مسئله باعث شده آن اشتباه تاریخی رقم بخورد. کمپانی یاد شده رای گیری های اسکار را بازرسی می کند و پاکت نامه های حاوی اسامی برندگان را نگه می دارد.

آقای کالینان از ماجرای انتخاب «اما استون» به عنوان بهترین بازیگر زن به شدت هیجان زده شده و آن را توییت کرده است. وی این کار را دقیقا ۳ دقیقه قبل از اعلام نام بهترین فیلم انجام داده و پس از آن نیز توییت را پاک کرده، اما روزنامه ها از آن یک اسکرین شات برداشته اند. قرار بوده او پاکت حاوی نام برنده بخش بهترین فیلم را به مجری ها بدهد، اما به اشتباه پاکت بهترین بازیگر زن را به آن ها داده است.

به همین دلیل، خانم داناوی که مسئول خواندن نام بوده، اشتباها «لا لا لند» را برنده اعلام می کند؛ هرچند که جایزه بعدا به «مهتاب» اهدا گشت. شرکت «pwc» اظهار داشته که موضوع را بررسی می کند، اما هنوز درباره این گزارش اعلام نظر نکرده است.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود