مجموعه تصاویری که راز اشتباه تاریخی در اسکار ۲۰۱۷ را افشا می کنند

مجموعه تصاویری که راز اشتباه تاریخی در اسکار ۲۰۱۷ را افشا می کنند

همانطور که می دانید، در مراسم اسکار امسال اتفاقی افتاد که هیچکس فکرش را نمی کرد. مجری ها برنده بخش بهترین فیلم را به اشتباه «لا لا لند» اعلام کردند؛ در حالی که «مهتاب» این جایزه را از آن خود کرده بود. بلافاصله اخباری درباره چرایی ماجرا منتشر شد که بسیاری از مسائل را روشن کرد. ما نیز در مطلبی به موضوع یاد شده پرداختیم. اکنون مجموعه تصاویری به دست آمده که راز این اشتباه را به طور کامل فاش می سازد.

ظاهرا آقای «برایان کالینان» شریک مدیریت شرکت چند ملیتی «پرایس واتر هاوس کوپرز» موسوم به «pwc» که در زمینه خدمات مشاوره مالی، مدیریتی و حقوقی فعالیت می کند، پشت ماجرا قرار داشته و باعث شده که پاکت ها اشتباه رد و بدل گردد.

در یکی از تصاویر منتشر شده، آقای کالینان را مشاهده می کنیم که نزدیک به وارن بیتی ایستاده و دو پاکت در دست دارد؛ درست هنگام آماده شدن آقای بیتی برای اعلام بهترین فیلم. در همان لحظه کالینان پاکت اشتباهی را به وی تحویل می دهد. تصاویر زیر جزئیات ماجرا را به شما نشان خواهند داد.

20
هشت و پنجاه و سه دقیقه شب به وقت محلی. پس از آن که کیسی افلک به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب می شود، به پشت صحنه رفته و وارن بیتی را در آغوش می گیرد. این عکس به خوبی نشان می دهد که آقای کالینان دو پاکت همراه با تلفن هوشمندش را در یک دست گرفته است.
21
ساعت نُه و سه دقیقه شب به وقت محلی. اما استون پس از دریافت جایزه اسکار در پشت صحنه قدم می زند. آقای کالینان پاکتی که گمان می کرده نام بهترین فیلم را در بر دارد، به وارن بیتی و فی داناوی می دهد. آن ها روی صحنه بودند تا برنده را معرفی کنند.
22
ساعت نُه و چهار دقیقه شب به وقت محلی. هنگامی که آنونس نامزدهای دریافت بهترین فیلم در حال پخش بوده، اما استون همراه با جایزه اش در پشت صحنه حضور داشته و عکس می گرفته. در این لحظه کالینان نیز با تلفن هوشمندش از او عکس می گیرد.
23
یک دقیقه بعد، توییتی در حساب آقای کالینان منتشر می شود و از برنده شدن اما استون خبر می دهد.
24
در لحظه ای که قرار است نام بهترین فیلم اعلام شود، آقای بیتی پاکت را به خانم داناوی می دهد و او نیز «لا لا لند» را برنده اعلام می کند. در واقع او متن بهترین بازیگر زن را قرائت کرده که نوشته بود اما استون برای بازی در «لا لا لند» برنده اسکار شده است. عوامل شرکتی که در ابتدا از آن صحبت کردیم، از هر پاکت نامه دو نسخه در اختیار دارند.
25 (1(
دقایقی پس از اعلام «لا لا لند» به عنوان برنده، کالینان همراه با فردی به نام مارتا رویز با پاکت صحیح روی استیج ظاهر می شوند.
اسکار
یک روز پس از مراسم، شرکت PwC بیانه ای صادر نمود و در آن مسئولیت تمامی اشتباهات و نقص ها در پروتکل ها را بر عهده گرفت. عوامل اسکار نیز اعلام کردند که مسئولان دادن پاکت در اسکار ۲۰۱۷ دیگر در مراسم حضور نخواهند داشت.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود