با رژیم غذایی «ریحانا»، خواننده پاپ آمریکایی آشنا شوید

با رژیم غذایی «ریحانا»، خواننده پاپ آمریکایی آشنا شوید

آنچه مسلم است افرادی که از اندام مناسب برخوردار هستند برای داشتن چنین تناسبی، سبک زندگی مناسبی را دنبال کرده اند. یکی از این افراد که در این نوشته به بررسی رژیم غذایی او پرداخته خواهد شد، ریحانا خواننده پرآوازه آمریکایی است.

او علی الرغم اندام مناسبی که دارد همیشه در سفر و در هر جایی که حاضر می شود با خود میان وعده هایی را به همراه دارد. او بر این باور است که به جای آنکه برای داشتن اندام مناسب، از خوردن پرهیز کند، زمان بیشتری را صرف ورزش کردن می کند.

ss1

کمپانی Solomon به مدت ۴ سال است که برای ریحانا دستور غذاهایی خاصی را تهیه می کند. ریحانا به عنوان فرد ناشناسی با این کمپانی تماس برقرار کرد و از آنها برای طبخ برخی از مواد غذایی کمک گرفت.

از جمله مواد غذایی که وی به این کمپانی سفارش داد، خورش کاری مرغ با برنج، لوبیا، plantain (نوعی موز قرمز)، lamb shank (گوشت بره ای که به همراه آرد و پوره گوجه فرنگی تهیه شده) و نوعی پاستا به نام pasta carbonara است.

زمانی که این کمپانی امتحان خود را برای تهیه مواد غذایی مورد نظر خانم ریحانا پس داد، متوجه شد که چه کسی قرار است این غذاها را میل کند.

کمپانی Solomon چگونه توانست مواد غذایی مورد نظر خواننده پاپ را فراهم آورده و در تناسب اندام او نقش داشته باشد؟ 

ریحانا علاقه فراوانی به آشپزی کارائیب دارد

مادر ریحانا که در جامائیکا متولد شده، به خوبی با پخت غذاهای باربادین (Barbadian) و گویان (Guyanese cuisines) آشنا بود و ریحانا نیز به خوردن چنین غذاهایی در دوران کودکی خود عادت داشت و ایده هایی نیز در مورد چگونگی تهیه غذایی چون کاری مرغ را نیز از خود ارائه می داد.

کمپانی Solomon معتقد است، island cuisines غذاهایی هستند که خود شامل غذاهای کارائیبی، جامائیکایی، هاوایی و ایسلندی می شوند و در فهرست غذاهای مورد علاقه خانم ریحانا نیز قرار دارند.

ریحانا علاقه فراوانی به تنوع غذاها دارد

اگرچه این خواننده پاپ عادت به ذره ذره خوردن ندارد، کمپانی Solomon، از او به عنوان یک فرد «دمدمی مزاج در خوردن» یاد می کند چرا که او دائم به تغییر مراحل طبخ غذاهای خود می پردازد.

ss2

وی باید مطمئن باشد که برخی از خوراکی ها همواره در دسترس او هستند

بعد از دو بار سفر کردن با خانم ریحانا، آشپز کمپانی بالاخره دریافت که وی به چه ترکیباتی علاقمند است که تقریبا تمامی انواع پروتئین ها را شامل می شود.

همچنین این خواننده محبوب به سبزیجات، برنج و پاستا هم علاقه فراوانی دارد. در زمان هایی که خانم ریحانا سفر می کند ادویه های خاصی از جمله  maggi cubes، کاری، زیره، adobo که نوعی سس اسپانیایی است و پنج ادویه دیگر هم برای طبخ غذاهای او برده می شود.

علاوه بر موارد گفته شده سس تندی به نام Scotch Bonnet نیز بخش جدایی ناپذیر خورش کاری اوست.

ریحانا غذاهای خوشمزه تر را اول می خورد

او ابتدا غذاهایی که مغذی تر و خوشمزه تر هستند را میل می کند و می گوید: “نباید خجالتی در رابطه با غذا خوردن وجود داشته باشد. زمانی که اندکی از یک غذا را می خورم و آن غذا خوب نیست مجبور نیستم که برای گرسنه نماندن بقیه آن را بخورم.”

مروری بر رژیم غذایی یک روز خانم ریحانا:

صبحانه

ss3

او روز خود را با خوردن یک تخم مرغ آب پز، یک تکه نان تست، انواع بری ها (آناناس، انبه و پاپایا) آغاز می کند.

ریحانا در یکی از مصاحبه های خود با مجله «فبیولس» در سال ۲۰۰۸ میلادی گفته بود: “من صبحانه سفیده تخم مرغ و آناناس را به همراه آب گرم و لیمو می خورم.”

ناهار

ss4

ناهار مورد علاقه او هم خورش کاری است. وی در مصاحبه ای با مجله «فبیولس» می گوید: “برای ناهار ماهی و سیب زمینی می خورم. زیاد سبزیجات دوست ندارم اما خودم را مجاب می کنم تا آن را بخورم.”

شام

ss5

وعده شام او را ماهی با سالاد و یا سبزیجات تشکیل می دهد. ظرف های غذایی را هم که کمپانی Solomon برای او فراهم می آورد، کامل است.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود