گزارش روزیاتو از روزهای داغ نگارخانه های تهران در اسفند ۹۵

گزارش روزیاتو از روزهای داغ نگارخانه های تهران در اسفند ۹۵

همچون روال هفته های قبل، سرویس هنری روزیاتو شما را با جدید ترین رویدادها در نگارخانه های پایتخت آشنا می کند که فرصت خوبی برای هنرگردی زمستانی در روزهای پایانی سال است.

خبر اول را به پاتوق نخست هنرمندان تهرانی در خانه هنرمندان ایران اختصاص داده ایم.

خانه هنرمندان ایران و چهاردهمین دوره جشن تصویر سال

خانه هنرمندان ایران در تهران روزهای داغ خود در اسفند ۹۵ را سپری می کند.

این دوره از جشن تصویر با بزرگداشت و بخش ویژه به یاد عباس کیارستمی برگزار می شود. همچنین در سی و پنجمین جشنواره جهانی فجر بزرگداشتی سه روزه برای کیارستمی برگزار خواهد شد.

تمامی عکس ‌ها و آثار گرافیکی، کاریکاتور و فیلم با موضوع عباس کیارستمی به صورت نمایشگاهی مستقل در این بخش هم ‌زمان با چهاردهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر در خانه‌ هنرمندان ایران برپا شده است.

g26
نمایشگاه چهاردهمین جشن تصویر سال تا ۲۰ اسفند در خانه هنرمندان ایران دایر است
g28
افتتاحیه نمایشگاه جشن تصویر سال با حضور رضا کیانیان در خانه هنرمندان ایران
g29
روزهای شلوغ نمایشگاه جشن تصویر سال در خانه هنرمندان ایران در تهران
g30
چهاردهمین جشن تصویر سال در بزرگداشت عباس کیارستمی با رونمایی از پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر و نمایش فیلم ۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه اثر سیف الله صمدیان در خانه هنرمندان ایران

چهاردهمین دوره‌ «جشن تصویرسال» و «جشنواره فیلم تصویر» از اول تا ۲۰ اسفند در خانه هنرمندان در حال برگزاری است. امسال نیز در کنار نمایشگاه سالانه در رشته‌های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور و فیلم، علاوه بر دو شاخه عکاسی «ایران ما» و «موبایلی» بخش ویژه‌ای با عنوان «مادربزرگ و پدربزرگ ایرانی»، در نظر گرفته شده است.

 نمایشگانه عکس هیپنوتیک

g1

نگارخانه سیحون تهران تا پایان سال ۹۵، پذیرای بازدید علاقمندان به دنیای جذاب عکس است تا با آثار محمد علی فاموری آشنا شوند. این نمایشگاه، اشاره به بمباران رسانه ای و ایجاد جو هیپونوتیز در مردم دارد.

در بیانیه نمایشگاه امده است :

انسان معاصر در طول شبانه روز در معرض میلیون ها تصویر و نماد است که امروزه به عنوان بمباران رسانه ای از آن یاد می شود. ماحصل این بمباران که در اکثر بخش های آن کدگزاری خاصی انجام شده، نوعی هیپنوتیزم و الگوسازی درونی است که با احساس تکلیفی نانوشته برای دستیابی به این انتزاع بی پایان و القا شده دست و پنجه نرم می کند و هرگونه مرزی را در ماهیت وجودی خود بی درنگ و با رضایت درونی پشت سر می گذارد.

Famori- Hypnotic Area - New.cdr
از مجموعه آثار محمد علی فاموری در نمایشگاه عکس هیپنوتیک

مجموعه پیش رو در ذهنی که از کودکی به دنبال شکستن کد و پرده برداری از انبوه نمادهای پشت پرده بوده، شکل گرفته است و به سبب این جریانات ذهنی دست به تصویرسازی می زند تا در این ازدحام انتزاعی، بتواند راهی برای تمیز دادن خود واقعی اش از هیپنوتیزم و انتزاع القا شده اش جستجو کند.

این نگارخانه در خیابان وزرا، کوی چهارم شماره ۱۱ قرار دارد.

نمایشگاه “معمای درون” به نقش جهان رفت

نگارخانه نقش جهان تهران نیز تا ۱۹ اسفند ماه امسال، میزبان آثار نقاشی عسل مرادی است که دستاوردهای خود را در روزهای آخر سال در معرض دید عاشقان نقاشی قرار می دهد.

g3

نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی «عسل مرادی» با عنوان «معمای درون تو، دنیای توست» جمعه ۱۳ اسفند ماه در گالری «نقش جهان» تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی گالری «نقش جهان»، «عسل مرادی» متولد ۱۳۶۹ و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی معماری است که نقاشی را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده و آن را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۹۰ در کنار استاد «مریم کریمی جبلی» ادامه داده است.

«عسل مرادی» در این نمایشگاه از ۱۰ اثر خود که ۲ سال روی آنها کار کرده، رونمایی می‌کند. سبک کارهای وی، تلفیقی از رنگ روغن و اکرولیک، اکلین، خط و رنگ و روغن است.

در بیانه نمایشگاه «معمای درون تو، دنیای توست» پیرامون موضوع نمایشگاه آمده است:

«معمای درون تو، دنیای توست. روح تو خالق آن دنیایی است که در آن زندگی می کنی. زندگی را مزه مزه کن؛ چشم‌هایت را ببند و بساز آن چه را که می‌خواهی. و آن تویی که در ورای سایه تیرگی‌ها خود تویی که باز معمایی می‌شوی در اوج ناباوری. باز گرد به جوهره‌ی وجودت، با تو حرف می زند بی آنکه صدایی از واژگان برآید».

کافه گالری شناخت

نمایشگاهی با موضوع عجیبی به نام: “شات د پاپ آف” در نگارخانه شناخت تهران تا ۲۷ اسفند ماه، آثار مجسمه و نقاشی کاوه خان آبادی و آسمان اورعی را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

g4

این نمایشگاه خاص را در آدرس خیابان طالقانی، میدان فلسطین، نبش فریمان شماره ۵۴۸ مشاهده کنید.

طوفان نگارخانه دید با نمایشگاه گروهی آخر سال

نگارخانه دید به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی ۹۶، نمایشگاهی از آثار بزرگان نقاشی را در معرض دید عموم قرار داده است که تا ۲۷ اسفند در دسترس علاقمندان قرار دارد.

g5

آثار هنرمندان زیر را در این نگارخانه مشاهده خواهید کرد:

بهزاد اشتیاقی ،نصرالله افجه‌ای ،ساتیار امامی ،احمد آریامنش ،ابراھیم الفت ،مجید باقرزادگان ،حسین پازوکی ،مسعود پاکدل ،پیمان پیروی ،پریچهر پیری ،هادی تقی‌نسب ،میلاد جهانگیری ،مصطفی دشتی ،حامد سوداچی ،مریم زندی ،پانته‌آ سیروس ،عین‌الدین صادق‌زاده ،حامد صدر ارحامی ،سیامک عزمی ،رضا عنصری ،حسین غلامی ،علی فرامرزی ،مهدی فلاح ،خلیل کویکی ،پری‌یوش گنجی ،رضا مافی ،مهرداد متین دفتری ،حسین محجوبی ،عاطفه محمدپور ،مالک محمد‌زاده ،منوچهر معتبر ،مهران مهاجر ،سمانه مهدی پور ،ژینوس میثاقی ،علی نادری ،هانی نجم ،زهره اخوان ،مامک آذرمگین ،نیما پتگر ،هاله حیدری ،ساناز دزفولیان ،غزال زارع ،سعید عبدالباقی ،ر هایراپتیان.

نگارخانه آبریک با “زلف آشفتگان”

g6

خبری بعدی اینکه نگارخانه آبریک تهران این روزها تا ۲۰ اسفند ماه، نمایشگاه نگارگری را با عنوان “زلف آشفتگان”، در معرض دید عموم قرار می دهد.

برای مشاهده آثار علیرضا بهدانی به نگارخانه آبریک در بلوار فردوس تهران مراجعه کنید. بازدید از این نگارخانه غرب تهران همه روزه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۰ امکان پذیر خواهد بود.

نگارخانه نگر با “هویت” آمد

g7

نگارخانه نگر تهران تا ۱۹ اسفند، میزبان آثار نقاشی کلاژ نیوشا حاجیان، هنرمند جوان تهرانی است که آثارش را در معرض دید علاقمندان به این هنر تلفیقی قرار می دهد.

در بیانیه این نمایشگاه می  خوانیم:

در میان موجودات جهان، هیچ موجودی به اندازه انسان نیازمند شناخت و تفسیر نیست. چراکه انسان ناشناخته ترین موجود هستی است. انسان با تمامی قابلیت ها، امکانات، استعدادها، عواطف و احساسات خود با توجه به فراوانی خرد و دانایی و هوش سرشاری که دارد؛ همچنان سیستم پیچیده ای است. آدمی با گستره باور و افکارش، اندیشه ای که دارد به کجا میل می کند؟

پاسخ این گونه سوالات در هویت او است. باورهای شکل گرفته در انسان که به همراه احساس و روحیه او تبلور می کند همانا هویت اوست لذا هویت فردی شامل ویژگی های شخصیتی یک فرد است که این مشخصات موجب تمایز او از دیگران به نظر می رسد.

به واقع ابعاد مختلف شخصیت یک فرد، هویت وی را مشخص می کند. تجربه دنیای پیچیده بیانگر آن است که مجموعه تعلقات مادی و معنوی که هویت، اندیشه ها، بایدها و نبایدهای آدمی را شکل می دهد گاهی به طور موقت در هاله ی فراموشی و سکون قرار گرفته و همانند یک مانکن ارایه دهنده چیستی، باور، مد و اندیشه ای غیر از آنچه که در زمره تعلقات مادی و معنوی را داشته، می شود.

مجموعه حاضر بیانگر ارایه و نمایش آن فصل زمانی نادر و سکون هویت آدمی است که گاهی به عنوان گریز از خودآگاه به ناخودآگاه میل می کند. زمانی از برهه زندگی است که رویکرد متفاوت از باورها است.

نگارخانه نات با “عکس ناتمام”

g8

نگارخانه نات تهران تا ۲۲ اسفند سال جاری، میزبان نمایش مجموعه عکس های میلاد مختاری و نیما ملکوتی با نام عکس ناتمام است. در بخشی از بیانیه نمایشگاه می خوانیم:

در نمایشگاه “عکس ناتمام” در ابتدا و در مواجه با آثار تناسبی فرمی در قالب اندازه، رنگ و فضا عکس ها به چشم می آید. اما چیزی که این عکس ها را فارغ از تناسب فرمی در کنار هم قرارداده نوع دید آنهاست.

عکس های ملکوتی نمایشگر چیزیست که ما هر روز با آن مواجه ایم. عکس هایی منطبق بر چهارچوب زیست شهری و نشانه های حضور انسان در همه جا حتی در جاهایی که نشانی از خود انسان به عنوان سوژه عکس ها نیست. نیز برخی عکس های ملکوتی سعی در نمایش حالات انسانی دارد.

g9

حالاتی که از قضا باز هم در عرصه زیست روزمره همه ی ما امری عادی شده. همین عادی شدن از قضا شاید کار عکاس را برای به تصویر کشیدن آنچه در ذهن داشته سخت تر نموده است. حتی آنجایی در عکس های ملکوتی که با طبیعت مواجه ایم فارغ از تلاش برای ایجاد نوعی اعوجاج با کمک تکنیک های عکس، در خود عکس تاثیری از حضور انسان ولو در مقام عکاس می بینیم.

g10

در مقابل کارهای مختاری به شدت بزرگنمایی شده است. آن رگه ی همیشه حاضر عنصر انسانی در عکس هاس ملکوتی در عکس های مختاری به شدت به چشم می آید. چه در شکل عناصر مصرفی زیست انسان و چه در وجود عنصر دست که به ناگاه قبل از انجام دخالت در عکس منجمد شده است. عنصری بیرونی که اگرچه در عکس ها نمود دارد اما در زیست واقعی اگرچه حاضر اما نمایان نیست.

نگارخانه ثالث با نمایشگاه ویکتور وازارلی

g100

نگارخانه ثالث تا ۱۳ فروردین ۹۶، میزبان آثار ویکتور وازارلی است که شما را با طرح های جالبی آشنا می کند.

g11

نگارخانه ثالث در نشانی کریمخان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ۱۴۸ قرار دارد.

g12

نگارخانه  سایه با آسمان چهارم

g13

نگارخانه سایه تا ۱۹ اسفند سال جاری میزبان نمایشگاه نقاشی گروهی ابراهیم خرمایی، کتایون وطنی، سها عابد دوست، نگار مقیمی دهکردی است. این آثار در خیابان جمشیدیه تهران در معرض دید عموم قرار دارد.

نگارخانه فردا با سبزندگی

g14

نگارخانه فردا تا ۲۰ اسفند، میزبان آثار گروهی از هنرمندان نقاش تهرانی است که آثار خود را در معرض دید علاقمندان نقاشی قرار داده اند.

در بیانیه نمایشگاه آمده است:

سبزندگی؛ روایتی است مصور از تلاش غمگنانهٔ انسان معاصر، برای حفظ آخرین حلقهٔ ارتباطش با طبیعت. … انسانی که در فراز و فرود هزاره ها؛ غار و آتش و مفرغ و چرخ را پشت سر نهاده؛ و حال در تقلایی ترحم آمیز می کوشد تا بندناف نازکش را به بطن مام طبیعت، از تیغ بیرحم و برندّهٔ تمدن، در امان نگه دارد. …

با خالقان سبزندگی؛ فارغ از هر دیدگاه و هر داوری، به تماشای انسانی می نشینیم که چون راهی برای بازگشت ندارد، طبیعت را در چرخه ای معکوس به خانه می آورد.

نگارخانه آرته

g15

نگارخانه آرته تهران تا ۲۰ اسفند سال جاری، میزبان نمایشگاه عکس آیین فضل الهی به نام “آیین در بنارس” است. در بیانیه نمایشگاه آمده است:

آیین فضل الهی، لیسانس عکاسی و فوق لیسانس پژوهش هنر از دانشگاه هنر و معماری تهران، عکاس آزاد است و متخصص عکاسی مردم نگاری و عکس های گروهی به سبک تصاویر پر مایه و مملو از رنگ.

هنرمندی که در جستجوی یافتن سوژه های عکاسی در چند سال اخیر به نقاط مختلف جهان سفر کرده و آثار عکاسی او تاکنون در چند نمایشگاه گروهی و فستیوال به معرض نمایش گذاشته شده است. درام بصری این هنرمند زاییده نگاهی مشتاق به حالات گوناگون فرهنگ ها و گرایش به عکاسی واقع گرا است.

نگارخانه هپتا با بهاریه آمد

g16

گالری هپتا در آستانه بهار، نمایشگاهی از آثار نقاشی‌خط برگزار می‌کند. در این نمایشگاه نوروزی، آثار نقاشی‌خط از اساتید و پیشکسوتان این رشته در معرض فروش و نمایش قرار می‌گیرد.

آثار هنرمندانی چون:

احمد آریا منش عین‌الدین صادق‌زاده سالار احمدیان حمید طلوعی فرد پیمان پیروی مهدی فلاح امید خاکباز عظیم فلاح‌ ملک رسولی احمد محمد‌پور علی روستاییان فرد کیوان مکری علیرضا سعادت‌مند هادی معزی اسرافیل شیرچی ترمه یعقوبی محمد سعید نقاشیان امیر یگانه در نمایشگاه امسال در معرض دید عموم قرار دارد.

این نمایشگاه فرصت منحصر به فردی است برای دیدن کار این هنرمندان پرآوازه در کنار هم، فرصتی که در گالری هپتا و به یُمن آغاز سال نو فراهم شده است. نمایشگاه “بهاریه” روز جمعه ۱۳ اسفند در گالری هپتا افتتاح شد و تا روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت. ساعات بازدید گالری: ۱۶ الی ۲۰ است.

نمایشگاه هدایای نوروز نگارخانه ۷ ثمر

g17

فروش اختصاص هدایای نوروزی به کوشش سارا مهر علی زاده و فرهاد ثمری در نگارخانه ۷ ثمر تهران تا ۱۹ اسفند در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

نگارخانه اثر

g18نگارخانه اثر، تا ۲۰ اسفند ماه، پذیرای نمایشگاه نقاشی گروهی هنرمندان جوان است.

ژاله اکبری ،سپیده بهروزیان ،پرهام پیوندی ،علی شایسته ،سمانه مطلب ،علیرضا نکویی، شیلا جلیل‌پیران، رویا رجایی افرادی هستند که تابلوهای نقاشی آنان را در این گالری مشاهده خواهید کرد.

Copy Painting

در بیانیه نمایشگاه آمده است:

نمایش پیش رو معرفی نخبگان نسل جوان نیست، هرچند هنرمندانی که آثارشان در معرض دید قرار گرفته است هریک ویژگی‌هایی منحصربفرد دارند. همچنین این نمایش کنار هم قراردادن جوانانی که بتوان با دیدن آثارشان به جمع بندی فرهنگی-اجتماعی یک دست پرداخت نیست که این تفاوت دید و گوناگونی روش هنری از مشخصه‌هایی بود که تصمیم گرفتیم به نمایش بگذاریم.

g19این نمایش متشکل از آثار هشت نقاشی از سراسر ایران در رده سنی ۲۵ تا ۳۵ سال است که به جز نسلی که به آن تعلق دارند، تنها می‌توان به یک نقطه مشترک میانشان اشاره کرد و آن خطی فردی است که در زبان هنری‌ای که خلق کرده‌اند دنبال می‌کنند.

Copy Painting

نمایش پیش رو که در روندی شش ماهه و با دقت بسیار شکل گرفته است در واقع تصویرگر بخشی از واقعیت جریان هنری درحال شکل‌گیری است. در انتخاب آثار هنرمندان، دوره‌های مختلف کاری هر هنرمند مورد توجه قرار گرفته و تنها به یک اثر نقاشی با کیفیت تصویری بالا بسنده نشده است که در آن صورت تعداد آثاری که می‌توانستیم به نمایش بگذاریم زیاد می‌بود. نمایش حاضر، نگاهی به زمان حاضر است با چشم‌اندازی به آینده.

Copy Painting

نمایشگاه سالانه نگارخانه هنری فرشته

نمایشگاه گروهی دیگری در نگارخانه فرشته تهران در معرض دید علاقمندان به هنر نقاشی قرار دارد و تا ۱۹ اسفند باز است.

g23

آثار هنرمندانی چون:

ناصر اویسی ،امیرحسین ابن‌الدین ،هانیبال الخاص ،کیوان بیرانوند ،مائده امیری ،نسیم تقی پور ،وحید چمانی ،افشین چیذرى ،رکنی حائریزاده ،شیدا حسن‌زاده ،طاهره خوش‌نشین ،فیروزه دادفر ،همایون سلیمی ،لیلی رشیدی ،سیوا شهباز ،قباد شیوا ،پریچهر طیبی ،الهام عظیمی ،نفیسه عمران ،شیوا عینی ،مینا غفاری ،دنا فرخ آذری ،بهمن فرمان‌آرا ،مهتاب فیروزآبادی ،پریوش گنجی ،بهمن محمدی ،دانیال ملانوروزی ،منوچهر نیازی ،سوگند نبی ،علی ندایی ،احسان نصری ،عادل یونسی در این نمایشگاه معرفی شده است.

نگارخانه دارگون با «۵۰ اثر از ۵۰ هنرمند»

g24

نگارخانه دارگون تهران تا ۲۰ اسفند، میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان “۵۰ اثر از ۵۰ هنرمند؛ هر هنرمند یک درخت” است. در این نمایشگاه، آثاری از:

صنم اسلامیه ،علیرضا اسماعیلی ،رضا افسری ،فریبا افلاطون ،یعقوب عمامه‌پیچ ،سعید امدادیان ،آذر امیدی ،محسن انجم شعاع ،عبدالحمید پازوکی ،مهناز پسیخانی ،فریماه تابعی ،حمید جعفری شکیب ،ستاره حسینی ،جمشید حقیقت‌شناس ،احمد خلیلی فرد ،مرضیه دارایی ،سمیرا دریا ،علی ذاکری ،سیما راد ،علی رسولی ،احمد رویایی ،مجید زراعتی ،شهریار سیروس ،امیر شلمانی ،سارا صابری ،جعفر صادقی ،ترانه صادقیان ،مسعود صمیمی ،سپیده صیاد دریا بخش ،ابوالقاسم عتقیه‌چی ،کیوان عسگری ،مهدی علایی ،بهنام کامرانی ،ارژنگ کامکار ،سعیده کمال‌پور ،جلال متولی ،ناصر محمدی ،مونس محمودی ،فرخنده مرعشی ،مانی مهرزاد ،علی ندایی ،میثم نژاد رسولی ،مهتاب نعمت‌ اللهی ،علیرضا نکویی ،نیوشا نیوژپور ،احمد وکیلی ،سهیل هاشمی ،رضا هدایت ،مهران هوشیار ،یحیا یانا حدادی ،داور یوسفی مشاهده خواهید کرد.

نگاه یک ژاپنی به گیلان در نگارخانه کوچه باغ

g240

نمایشگاه نقاشی‌های «چیبا میاموتو» – هنرمند ژاپنی – از طبیعت گیلان افتتاح می‌شود. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، بخشی از آثار این نمایشگاه با استفاده از تکنیک‌های «سومیا» که تکنیکی ویژه و رایج میان نقاش‌های ژاپنی به‌شمار می‌رود، خلق شده است.

محمدرضا شفیعی کدکنی در بیانیه این نمایشگاه نوشته است: «همیشه نسبت به سرزمین ژاپن و هنر ژاپن شیفتگی داشته‌ام و در میان هنرهای این قوم سربلندِ فروتن بیش از همه عاشق نقاشی ژاپن بوده‌ام، بی آن‌که اطلاعی فنی و کارشناسانه نسبت به نقاشی و بخصوص نقاشی ژاپنی داشته باشم.

پشت جلد مجموعه‌های شعرهای من، همه با نقاشی ژاپنی آراسته شده است و هر وقت ناشر خواسته آن را عوض کند موافقت نکرده‌ام. حس طبیعت‌گرایی و طبیعت‌دوستی که ویژگی شعر من است، و قولی است که جملگی بر آنند، مرا به نقاشی ژاپنی همیشه پیوند داده است.

نمایشگاه «دنیای چیبا» از ۱۳ تا ۲۰ اسفندماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «کوچه باغ» واقع در گیلان، جاده رشت به انزلی، بعد از خمام، گورابجیر صحرا، کوچه سیار، شماره ۷۴ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

خانه عکاسان جوان

g25

نمایشگاه گروهی «عکس رخ ساقی» براساس رمان «سال بلوا» نوشته عباس معروفی در گالری خانه عکاسان جوان برپا می‌شود. این نمایشگاه که توسط حمزه اولیازاده کیوریت شده است با آثاری از مریم رمضانی، محمد اکبری، مریم کاتوزیان، مینا محبی، مریم تمجیدی، امیر بهادر سیاه‌کاری، مونا ادیب و زهرا منتظری ۱۳ اسفندماه افتتاح شد.

نمایشگاه «عکس رخ ساقی» از ۱۳ تا ۱۹ اسفندماه در خانه عکاسان جوان به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان چهارم، شماره ۳، طبقه دوم، واحد ۳ برگزار می‌شود.

 تئاتر باران

سهی ‌بانو ذوالقدر بازیگر فیلم «جدایی نادر از سیمین» نمایشگاهی از آثار نقاشی‌اش را با عنوان «رنگ زندگی» در تئاتر باران برپا می‌کند. او در نقاشی‌هایش، سبک پست‌ مدرن کار می‌کند و از تکنیک‌های مختلفی مانند اکریلیک و رنگ روغن برای اجرای آثارش بهره گرفته است.

نمایشگاه این هنرمند ۱۰ اسفندماه در گالری تئاتر باران افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ اسفندماه از ساعت ۱۱ تا ۲۱ به نشانی خیابان انقلاب، ابتدای فلسطین جنوبی، شماره ۲۹۲ مراجعه کنند.

هنرستان هنرهای زیبای پسران

هنرمندان جوان هنرستان هنرهای زیبای پسران تهران نمایشگاهی به احترام عباس کیارستمی تدارک دیده‌اند که شامل پوسترهایی از فیلم‌های «مشق شب»، «باد ما را خواهد برد»، «کلوزآپ»، «طعم گیلاس»، «خانه دوست کجاست؟» و… است.

آثار نمایشگاه «مشق شب ما» توسط فرشید پارسی‌کیا با همکاری محمود منفرد، از میان آثار ردریک آراکلیان، علیرضا اسدی، محمدصادق باباوند، ایلیا حسن‌لو، مهراد حقیقی، کیوان حیدری‌زاده، مجتبی خسروی، روح‌الله رشدی، پارسا صابرنیا، آراد موسوی، پارسا مهدی، علی ناصری و کامیار هوشیار انتخاب شده‌اند.

«مشق شب ما» ساعت ١۶ روز جمعه ۱۳ اسفندماه در محل هنرستان تجسمی پسران واقع در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان نورمحمدی، افتتاح شده و تا هجدهم همین ماه ادامه دارد.

موسسه فرهنگی هنری نگارستان

نمایشگاهی از آثار نقاشی خسرو عمارلویی از ۱۰ اسفندماه در موسسه فرهنگی – هنری نگارستان افتتاح شده است. او نمایشگاه خود را در سه بخش آبرنگ، کارهای تخصصی حیات وحش و آثار فانتزی (طبیعت‌سازی و تابلوهای تزئیناتی) برپا کرده است.

این نمایشگاه تا ۲۰ اسفندماه در موسسه فرهنگی – هنری نگارستان واقع در خیابان انقلاب، مقابل دانشگاه تهران، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری (بین خیابان فخررازی و خیابان دانشگاه)، پلاک ۵۸، واحد ۱۸ ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • طاهره اسفند ۱۸, ۱۳۹۵

    از فرهنگسرای نیاوران هم بگید. اون جا هم برنامه زیاد داره هر ماه من میرم