۱۰ نمونه از بی نظیرترین خانه های لوکس و تجملاتی در سراسر دنیا

۱۰ نمونه از بی نظیرترین خانه های لوکس و تجملاتی در سراسر دنیا

در ادامه این مطلب می توانید با ۱۰ نمونه از لوکس ترین خانه هایی که تاکنون ساخته شده اند آشنا شوید. این عمارت ها عموما باغ های وسیع و اختصاصی، زمین های تنیس، بولینگ، استخر و بیش از ۱۰ اتاق خواب دارند و بیشتر به قصر شبیه هستند تا خانه.

برای دیدن تصاویر و مشخصات این عمارت های تجملاتی در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

۱- آنتیلا – بمبئی – نخستین خانه میلیارد دلاری در دنیا

«موکس آمبانی»، پنجمین مرد ثروتمند جهان و یکی از غول های کمپانی پتروشیمی ریلاینس است که گفته می شود حدود ۴۳ میلیارد دلار سرمایه دارد. وی همچنین مالک برج ۲۷ طبقه ای در مرکز شهر بمبئی هند است که حدود ۲ میلیارد دلار قیمت دارد.

هر طبقه از این برج بسیار زیبا و گران قیمت، مشخصات ویژه خود را دارد. به دلیل استفاده از مواد و مصالح بسیار متنوع و متفاوت در ساخت طبقه های این آسمان خراش، هزینه ساخت آن به طور سرسام آوری بالا بوده است.

طراحی این بنا به عهده موسسه Hirsch Bedner Associates بوده است.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

۲- Updown Court – انگلستان – با ارزش ترین خانه مسکونی خصوصی که از قرن ۱۹ میلادی تاکنون در انگلستان ساخته شده است (۱۵۰ میلیون دلار)

عمارت Updown Court در ۲۵ مایلی شهر لندن واقع شده است و طراحی بسیار خاص و منحصربه فردی دارد. از مشخصات آن می توان به ۲۲ اتاق خواب، ۵ استخر، موزائیک هایی از جنس طلای ۲۴ عیار، زمین بولینگ، زمین تنیس، سینمای خانگی با ۵۰ صندلی، محل فرود هلی کوپتر و محوطه ورودی با سنگ مرمر و سیستم گرمایشی اشاره کرد.

1

2

3

۳- ورسای- فلوریدا – بزرگ ترین خانه خانوادگی ساخته شده در آمریکا

این عمارت بزرگ و تجملی، ۳۰ اتاق خواب، زمین بولینگ اختصاصی، زمین اسکیت و استخری بزرگ دارد و متعلق به یکی از غول های ثروتمند آمریکا موسوم به دیوید سیگل است. این ویلای بزرگ و لوکس، ۲۳ سرویس بهداشتی داشته و چشم اندازی به دریاچه باتلر دارد و در ۲۰ مایلی اورلاندو واقع شده است.

پارکینگ این خانه ویلایی، گنجایش ۲۰ ماشین را دارد. از دیگر مشخصات آن می توان به خانه قایقی، سه استخر، زمین بیس بال، دو زمین تنیس، گنبد شیشه ای، درهایی به سبک فرانسوی، باغ اختصاصی و یک آپارتمان یک طبقه مجزا اشاره کرد.

دلیل نامگذاری این عمارت به «ورسای»، شباهت ورودی آن به کاخ ورسای در فرانسه است.

3-1

3-2

3-3

۴- Fleur De Lys – بورلی هیلز  – قصر ماریا کری

ماریا کری علاوه بر شهرت، یکی از گران قیمت ترین خانه های دنیا را نیز دارد. قیمت این خانه تا سال ۲۰۰۸ میلادی ۱۲۵ میلیون دلار بوده و حدود ۵ آکر مساحت دارد. از جمله مشخصات بارز آن می توان به باغ، اسپا، استخر، زمین های ورزشی، زمین تنیس و اتاق ها و سرویس های بهداشتی بسیار لوکس اشاره کرد.

4-2

4-3

4-4

4-5

4-6 4-7

4-8 4-9

۵- عمارت Hearst – بورلی هیلز -عمارت پدرخوانده

این خانه بسیار لوکس و بزرگ ۱۶۵ میلیون دلار قیمت گذاری شده است و از مشخصات آن می توان به ۲۹ اتاق خواب، سه استخر، زمین تنیس، سینما و کلاب شبانه اشاره کرد. این قلعه بزرگ به شکل H و در سال ۱۹۷۴ میلادی ساخته شده است.

5-1

5-2

5-3

۶- آکوآ لیانا – فلوریدا – گزان قیمت ترین عمارت زیستی

این خانه زیست محیطی منحصر به فرد، ۴۶۰۰ مترمربع مساحت، ۷ اتاق خواب، ۱۱ سرویس بهداشتی، تراس های شناور، اسپا با آبشار و شومینه درون آب و آشپزخانه ای به شکل آکواریوم دارد و یادآور چشم انداز مکان های گردشگری زیبایی همانند بالی، فیجی، تاهیتی و هاوایی است.

سیستم برق این عمارت، هوشمندانه ساخته شده و تا ۷۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جوئی می کند. سیستم تصفیه آب آن نیز هر دو هفته یکبار، استخر ها را تمیز می کند.

6-1 6-2

6-3

6-4

6-5

6-6

6-8

6-9

6-10

۷- ویلا لئوپولدا – فرانسه

این عمارت بزرگ و زیبا در سال ۱۹۰۲ میلادی برای پادشاه لئوپولد دوم بلژیک ساخته شده بود و به قدری بزرگ است که ۵۰ باغبان به طور تمام وقت در آن به فعالیت مشغول هستند. مساحت این ویلا ۲۰ آکر است و بازدیدکننده ها می توانند در میان درختان پرتقال، زیتون و لیمو قدم زده و از زیبایی هایی طبیعی آن لذت ببرند.

7-2

7-3

۸- The Manor – لس آنجلس – خانه رویایی

این عمارت ۱۷ هزار متر مربعی در سال ۱۹۹۱ میلادی ساخته شده و ۱۲۳ اتاق خواب دارد. از جمله مشخصات داخلی این ویلا می توان به زمین اسکیت سرپوشیده، چندین استخر، سه آشپزخانه، زمین ورزشی، زمین بولینگ و زمین تنیس اشاره کرد.

ویژگی های عجیب این بنا شامل موزه عروسک ها، اتاق مخصوص کادوپیچ کردن هدایا، یک طبقه اختصاصی برای تعویض لباس می شوند.

8

8-1

8-2

8-3

8-4

 

8-5

8-6

8-7

۹- عمارت Manalapan 

این عمارت ۵.۵ هکتاری در ساحل اقیانوس اطلس واقع شده است و یکی از لوکس ترین ویلاهای جهان محسوب می شود. این عمارت، سه طبقه، ۱۴ اتاق خواب، ۲۴ سرویس بهداشتی، ۱۸ پارکینگ خودرو، یک سوئیت ۲ هزار متری، سالن سینما، کازینو، کلاب، کافه با دکور آکواریوم، باشگاه، سالن زیبایی، آکواریوم کوسه، ۲ عدد آسانسور، زمین بولینگ، زمین تنیس و باغ دارد.

به این تفاسیر باید گفت Manalapan بزرگ ترین، منحصربه فردترین و مجهز ترین ویلای ساحلی جهان است.

a97098_g058_9-manalapan

۱۰- ویلای مالیبوی باربی – خانه رویایی باربی در اندازه واقعی

در پنجاهمین سالگرد تولد باربی، جاناتان آدلر یک خانه ۲۰۰۰ متر مربعی با چشم انداز اقیانوس آرام و به شکل خانه های باربی ساخت و تمامی دکور داخلی آن را به رنگ صورتی انتخاب کرد.

در فضای داخلی این خانه عروسکی ۵۰ جفت کفش پاشنه بلند باربی و در آشپزخانه آن دستگاه تولید کاپ کیک به چشم می خورند. این موزه زیبا، ۲۵ ویژگی بارز عروسک های باربی را به نمایش گذاشته است. حتی در پارکینگ آن می توانید یک فولکس واگن صورتی را مشاهده کنید.

18

17

16

15

14

13

2

3

4

5

6

11

12

دیجیاتو
بدون نظر

ورود