۷ راه سخت و طاقت فرسایی که بازیگران مشهور برای ایفای نقش های به یاد ماندنی از سر گذرانده اند

۷ راه سخت و طاقت فرسایی که بازیگران مشهور برای ایفای نقش های به یاد ماندنی از سر گذرانده اند

دیدن فیلم ها و سریال ها این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. افراد با هر سن و موقعیتی، به تماشای آثار مورد نظر خود می نشینند و با شخصیت ها ارتباط برقرار می کنند. یکی از علل اصلی شکل گیری ارتباط یاد شده، بازی خوب بازیگر هاست. بسیاری گمان می کنند که بازیگران در ساخت یک فیلم نقش کمی دارند، اما واقعیت چیز دیگری است.

برای آن که هنرپیشه های بتوانند نقش خود را خوب ایفا نمایند، باید سختی های زیادی را پشت سر گذاشته و زحما فزاینده را متحمل شوند. شاید شما هم تا به حال درباره اضافه و کم کردن های مکرر وزن بازیگران چیزهایی شنیده باشید. ما در این مقاله قصد داریم برخی از کارهایی که بازیگران برای آماده کردن خوب به منظور ایفای نقش انجام می دهند را به شما نشان دهیم. تا پایان همراه باشید.

ویل اسمیت

240-w700
قبل از فیلم برداری «علی» در سال ۲۰۰۱، ویل اسمیت بازیگر سرشناس روزانه ۲۵ بار به استارباکس می رفت و فروشنده می گفت که نامش «محمد علی» است. وی به این شکل خودش را برای ایفای نقش بوکسور افسانه ای آماده می کرد.

کریستین بِیل

241-w700
کریستین بیل بازیگر نام آشنای هالیوود، برای آن که در فیلم «ماشین کار» (Machinist) بازی کند، بیش ار ۲۷ کیلوگرم وزن کم کرد و توانست در ردیف نامزدهای اسکار قرار بگیرد.

جیمی فاکس

242-w700
قبل از ایفای نقش در فیلم «رِی» (Ray)، جیمی فاکس تصمیم گرفت همانند «چارلز ری» شش ماه با چشمان بسته پیانو بزند و به نوعی با نقشش زندگی کند.

رابرت داونی جونیور

244-w700
او برای بازی در نفش مرد آهنی، ۱۱ کیلوگرم وزن اضافه کرد. جالب اینجاست که حتی ۱ گرم از آن چربی نبود و تنها استخوان و عضله به آقای داونی اضافه شد.

روزاریو داوسون

800-w700
وی تا به حال دو بار برای نقش هایش سنگ تمام گذاشته است. او برای نقش خود رزیم تماما کربوهیدراتی را در پیش گرفت و توانست ۹۰ کیلوگرم وزن اضافه کند. البته این کار باعث شد که برای او مشکلاتی پیش بیاید و نتواند به راحتی حرکت کند.

دنزل واشنگتن

800 (1)
برای آن که بتوان چنین کاری را انجام داد، باید آمادگی ذهنی بالایی داشت. او برای آن که وزنش را دو برابر کند، به وعده های غذایی خود پاستا و خامه اضافه کرد تا به شرایط دلخواه برسد. البته این آسان ترین بخش کار بود. نگرانی از عدم دست یابی به شرایط دلخواه باعث شد که او دو ماه تمام به روند قبلی اش ادامه دهد و وزنش را ۷۵ کیلوگرم افزایش دهد.

سالی فیلد

800 (2)
کاری که او انجام داد تنها از دست عده معدودی بر می آید. علی رغم آن که پزشکان به او گفته بودند که وزن وی می تواند نهایتا به ۱۰۰ کیلوگرم برسد، اما او تسلیم نشد و راه خود را ادامه داد.

منبع: clickhole
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود