پنتون ۱۰ رنگ جدید برای بهار ۲۰۱۷ معرفی کرد

پنتون ۱۰ رنگ جدید برای بهار ۲۰۱۷ معرفی کرد

کمپانی آمریکایی پنتون (Pantone)، که به عنوان تعیین کننده غیر رسمی «رنگ سال» نیز شناخته می شود، در اواخر آذرماه امسال، رنگ سال ۲۰۱۷ را سبز متمایل به زرد معرفی کرد.

پنتون در سال ۲۰۱۶ دو رنگ صورتی کوارتز و آبی آسمانی را به طور همزمان، به عنوان رنگ سال معرفی کرده بود اما برای سال جاری میلادی،  یک رنگ با طراوت و جوان کننده را معرفی کرد که به گفته «لیاتریک آینسمن»، مدیر اجرائی این موسسه، رنگ سال ۲۰۱۷ قرار است ویژگی های همچون طراوت بخشی و جوان کنندگی داشته باشد و آن چیزی نبود جز سبز متمایل به زرد.

امروز نیز ۱۰ رنگ زیبای دیگر را برای فصل بهار معرفی کرده است که می توانید آن ها را در تصویر زیر مشاهده کنید.

0

گفته می شود این رنگ ها با همکاری هفته مد نیویورک انتخاب شده اند و از آن ها می توان در صنعت مد و پوشاک و همچنین دیگر طراحی های استفاده کرد. الوان زیبای بهار امسال تنوع زیادی دارند و از صورتی کمرنگ گرفته تا فیروزه ای و گوجه ای و فندقی را شامل می شوند. از این رو، طیف گسترده تری از سلایق را تحت پوشش خود خواهند داشت.

۱۰ رنگ منتخب برای بهار سال ۱۳۹۶ترکیبی از طراوت، زندگی، آرامش و طبیعت هستند.

در آخر بد نیست یادآوری کنیم که پنتون، اگرچه بهترین و معتبرترین کمپانی تعیین رنگ سال است اما تنها شرکتی نیست که برای هر سال رنگ تعیین کرده و دیگران از آن پیروی می کنند. کمپانی های دیگری همانند Benjamin Moore نیز چنین اقدامی را صورت می دهند.

کمپانی بنجامین مور برای سال ۲۰۱۷ رنگ «سایه» را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده. مدیر اجرائی این شرکت به نام «الن اونیل» در این رابطه بیان داشته که این رنگ کاملا کاربردی بوده و به صورت چندین لایه در طیف های گوناگون می توان از آن بهره گرفت. او این رنگ را وسوسه انگیز و رویایی توصیف نموده است.

منبع: pantone
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود