تصاویری که چهره و ظاهر بازیگران فیلم «لوگان» را با شخصیت های کتاب مصور آن ها مقایسه می کنند

تصاویری که چهره و ظاهر بازیگران فیلم «لوگان» را با شخصیت های کتاب مصور آن ها مقایسه می کنند

همانطور که احتمالا می دانید، فیلم «لوگان» یا همان «مردان ایکس» جدید، چند روزی است که در سینماها به نمایش درآمده و با استقبال خوبی مواجه شده است. داستان های این مجموعه فیلم، از روی کتاب های کمیک ساخته شده و به اثر سینمایی تبدیل گشته اند. شخصیت هایی مانند ولورین و پروفسور ایکس، برای همه شناخته شده هستند. اما در فیلم جدید شاهد ورود شخصیت های تازه ای نیز هستیم.

ما در این مقاله قصد داریم چهره و ظاهر بازیگران حاضر در فیلم لوگان را با نسخه کمیک و کارتونی آن ها مقایسه کنیم. تماشای تصاویر زیر، هنر چهره پردازها در شبیه ساختن بازیگران را به شما نشان خواهند داد. به علاوه، به این شکل با شخصیت های تازه وارد نیز آشنا خواهید گشت. از شما دعوت می کنیم به تماشای آن ها بنشینید.

۱- ولورین با بازی هیو جکمن

250-w700
ماجرای فیلم در سال ۲۰۲۹ اتفاق می افتد، بنابراین سن ولورین بالا رفته و مقداری از قدرتش کم شده است. چهره او تا حدودی شبیه به سری کمیک «لوگان پا به سن گذاشته» نوشته مارک میلر جلوه می کند. در این اثر ایده ای آخر الزمانی مطرح می گردد که در آن شرور ها حاکم آمریکا هستند.

پروفسور ایکس (چارلز خاویر) با بازی پاتریک استوارت

251-w700
پروفسور ایکس یکی از قوی ترین جهش یافته هایی است که تا به حال زندگی کرده. او قدرت حرکت دادن اجسام را دارد. پایه گذار مردان ایکس و کسی که برای جهش یافته ها مدرسه تاسیس کرد، در فیلم جدید حال و روز مساعدی ندارد و ولورین باید از او مراقبت کند.

کالیبان با بازی استیون مرچنت

252-w700
این فرد که قدرت رهگیری دیگر جهش یافته ها را دارد، برای خیلی ها آشناست، زیرا قبلا او را در فیلم «مردان ایکس: آخر الزمان» دیده بودیم. اگر او در طول روز صورتش را نپوشاند، نور خورشید به شدت او را خواهد سوزاند.

لارا کینی با بازی دافنه کین

253-w700
کینی در دنیای مردان ایکس با نام «X-23» بهتر شناخته می شود. بر خلاف ولورین، او در هر دو دستش پنجه ای از جنس «adamantium» (نوعی آلیاژ که در فیلم های خیالی دیده می شود) دارد. این شخصیت نخستین بار در یک کتاب کمیک در سال ۲۰۰۴ دیده شد. او از آن روز تا به حال راه زیادی را طی کرده است.

دونالد پیرز با بازی بوید هالبروک

254-w700
پیرز رهبر گروه جهش یافته های سایبرنتیک موسوم به «Reavers» است. او در کتاب های کمیک دشمن ولورین به حساب می آید. در فیلم لوگان، او رئیس بخش امنیتی کمپانی «Essex» است. شرکت یاد شده از جهش یافته ها کپی می سازد.

دکتر زاندر رایس؛ فردی که لارا را به «X-23» تبدیل کرد

255-w700
هم در فیلم و هم در کتاب های کمیک، پدر او کسی بود که روی برنامه «Weapon X» کار می کرد؛ همان برنامه ای که به لوگان قدرت های ماورایی اش را بخشید.

شخصیتی به نام ریکتور که می تواند باعث ایجاد تشنج شود

256-w700
هیچ تصویر درستی از او وجود ندارد. او هم جز همان تعداد جهش یافته هایی است که در فیلم معرفی شده و قدرت های عجیب دارند. آن ها احتمالا در فیلم های آینده مردان ایکس حضور خواهند داشت، با این حال شخصیت ریکتور احتمالا به «خولیو استبان ریشتر» که نخستین بار در کمیک های ۱۹۸۷ دیده شد، باز می گردد. او همچنین عضو گروه جهش یافته ها و تیم ایکس فورس بود.

منبع: thisisinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود