۱۰ راهکار برای جذب «لایک و فالو» در تعطیلات نوروزی

هشتگ های نوروزی را جدی بگیرید

۱۰ راهکار برای جذب «لایک و فالو» در تعطیلات نوروزی

تعطیلات عید، فرصت خوبی برای کاربران ۵۰ میلیون نفری جامعه  اطلاعاتی ایران است تا از فرصت تعطیلات ۱۴ روزه  استفاده کرده و به گشتی در فضای مجازی پرداخته و با موضوعات متنوعی در اینترنت به خصوص شبکه های اجتماعی  آشنا شوند. افرادی که در طول سال، فرصت کافی برای فیس بوک گردی، توییتر گردی و حتی اینستاگردی نداشتند، حتما  ۲ هفته اول فروردین ۹۷ را به این موضوع اختصاص خواهند داد که قطعا بخشی از  سبک زندگی دیجیتالی ایرانیان در ایام نوروز خواهد بود.

افرادی که به دنبال لایک و فالو زیاد در اینستاگرام هستند و صفحات  عمومی باز دارند، میتوانند به خوبی از این فرصت عالی استفاده کرده و با انتشار مطالبی جالب و جذاب برای طیف های مختلف کاربران، ضریب دیده شدن صفحات و پست های خود را افزایش دهند. در گفتار امروز روزیاتو،  شما  را با ۱۰ راهکار جهت کسب لایک و فالو نوروزی آشنا میکنیم.

بیش از ۶۰۰ هزار عکس بر روی هشتگ نوروز در اینستاگرام تگ شده است و روند بارگذاری تصاویر نوروزی ایرانیان روی این هشتگ در حال افزایش می باشد

با ما همراه باشید.

  • هشتگ شناس باشید

اگر میخواهید لایک و فالو  زیادی در نوروز ۹۷ و به طور کل در آینده اینستاگرام بدست آورید، باید قدرت جادویی هشتگ ها را درک کنید. هشتگ ها، ابزار اطلاع رسانی فوق العاده ای در اینستاگرام است که به شما کمک میکند تا در یک موضوع خاص، هزاران تا میلیون ها عکس که توسط کاربران اینستاگرام در سال های اخیر منتشر شده است را مشاهده کنید. برخی از هشتگ ها، بییننده های میلیونی در هر ساعت دارد. با انتشار پست هایی بر روی هشتگ های پر بیننده ایرانی، مخاطبان این هشتگ ها را با مطالب و صفحات خود آشنا کنید.

بیش از ۱ میلیون عکس از مناطق مختلف ایران توسط ایرنگردهای داخلی و خارجی بر روی هشتگ ایران را باید دید به اشتراک گذاشته شده که میتوانید از طریق آن، باگردشگران خارجی نوروزی در ایام عید آشنا شوید
  • پست های نوروزی

در نوروز، خیلی ها به دنبال مطالب نوروزی  تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، سفره هفت سین، تخم مرغ های رنگارنگ، استایل لباس، تصاویر نوروز گردی و دید و بازدید هموطنان به خصوص در میان اقوام ایرانی هستند. با انتشار مطالبی در این حوزه  که به حریم خصوصی افراد  آسیب نمی زند، در جریان اطلاع رسانی نوروزی، فعال شده و پست های جذاب و پر لایک  را به اشتراک  بگذارید و دیگران را با صفحه خود آشنا کنید. مثلا خیلی ها دوست دارند بدانند که استایل  بهاره مردانه یا زنانه ۹۷ با توجه به رنگ سال بنفش چیست.

برشتوک های آجیلی، شیرینی محبوب نوروزی را مشاهده میکنید که روی هشتگ های عید و برشتوک و خوشمزه و آجیل تگ شده است. چنین تصاویر جذاب وهیجان انگیز را در صفحه خود میتوانید بارگذاری کنید تا کاربران را با صفحه آشنا نمایید
تولید محتوایی که به موضوع رنگ سال، تیپ سال، مد سال و موضوعاتی در این حوزه برای استایل مردان و زنان مرتبط است و جستجوی زیادی می شود، میتواند بستر خوبی برای جذب لایک و فالو صفحه شما در ایام نوروز باشد
  • لوکیشن های نوروزی

بسیاری از شهرهای ایران مثل یزد و کیش و اصفهان و شیراز و نمک  آبرود و مازیچال و فیلبند و سوباتان و گلستان،  مقصد گردشگری طبیعت گردها و تاریخ گردها می شود. انتشاز پست هایی مرتبط با این مکان  ها، سبب  افزایش توجه کاربران اینستاگرد با مطالب صفحه شما می شود که لایک و فالو را به دنبال می آورد. مثلا  لوکیشن اصفهان در این  نشانی  قرار دارد

  • صفحات پر  بیننده  ایرانی

صفحات پر بیننده ایرانی مثل صفحه بهنوش بختیاری، مهناز افشار، نیکی کریمی، رامبد جوان، الناز شاکردوست، پرویز پرستویی، ورزش ۳،  سیاسیون و ورزشی ها و فعالان اجتماعی، در نوروز، مطالب  زیادی منتشر میکنند و با واکنش گسترده  کاربران ایرانی همراه می شود. مخصوصا اگر ویدیو باشد که لایک و فالوها بیشتر می شود. جماعت همیشه آنلاین  ایرانی معتاد اینستاگرام را میتوانید تا پاسی از شب های نوروزی، در کامنت گذاری زیر پست های این صفحات  پر بیننده  مشاهده کنید و آنها را به سمت صفحات خود بکشانید. البته مراقب report باشید.

  • صفحات پر بیننده خارجی

از سلنا گومز تا کریس رونالدو، از لیدی گاگا تا بیانسه و صفحه نشنال جئوگرافیک که ده ها میلیون  فالور دارند، در ایام  نوروز با لایک و فالو کاربران ایرانی مواجه میشود تا مارچ ۲۰۱۸ را  از دید این شخصیت های مطرح سینما وموسیقی و ورزش دنبال کنند. باز نشر پست های مفید  این افراد در صفحات خود بر  روی هشتگ های  پر بیننده، میتواند زمینه ای غیر مستقیم  برای مشاهده صفحه شما در  تعطیلات عید باشد.

  • صفحات برندها

اگر فروشنده کالا و خدمات خاصی هستید، با بررسی صفحات برندهای  مورد نظر مثل آدیداس و نایک و استی لادر،  میتوانید با مخاطبان ایرانی این برندها آشنا شده و ان ها را به صفحات خود ترغیب کنید.

  • استوری ها

استوری های نوروزی باید خیلی جذاب باشد تا مخاطب گرا باشد. نوشتن ادبیات تکراری و عکسهایی که همیشه شاهد هستیم، در طوفان لایک و فالوهای نوروزی، کاربران را به سمت صفحه  شما نمی کشاند.

  • ویدیوها

تعداد view از ویدیوها، به مراتب از عکس بیشتر است. چرا که کاربران اینستاگرام،‌همیشه کنجکاو مشاهده اطلاعاتی  هستند که در قالب ویدیوها در اختیارشان قرار می گیرد. از این ترفند استفاده کنید و ویدیوهای جذاب نوروزی  ۳۰ ثانیه درست کرده و به اشتراک بگذارید. نتیجه، شگفت آور خواهد بود!

تصویری از پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری، هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمان که با انتشار ویدیویی از خانه پدری، یکی از پر بازدید ترین پست های چند وقت اخیر صفحه ۶ میلیون فالوریش را کسب کرد. این ویدیو، ۲ میلیون بار بازدید شد . در حالی که عکس های او، به ندرت بیش از ۴۰۰  هزار لایک دریافت میکند
ویدیوهای بهنوش بختیاری در اسفندماه، چندین برابر پست های عکسی، بازدید کننده داشته است.
  • عکس ها

عکس های نوروزی را خلاقانه، شاد و رنگارنگ به اشتراک بگذارید و اگر در لوکیشن خاصی هستید، لوکیشن  را در صورتی که نقض حریم خصوصی شما و دیگران نیست، on کنید تا زمینه دیده شدن بیشتر  عکس  شما فراهم  شود.

  • ادبیات نوشتاری

ادبیات  نوشتاری در  مطالب نوروزی را شاد و جذاب و خلاقانه انتخاب کنید. اگر  درباره موضوعات  ایران، پستی  به اشتراک  گذاشته اید، آن  را به زبان انگلیسی  (حتی در حد  ۱  خط)  بارگذاری کنید و بر  روی هشتگ های معروف ایرانیان در اینستاگرام مثل: #MUSTSEEIRAN  #IRAN  #VISITIRAN #LOVEIRAN #IRANTODAY  #IRANSIGHTSEEING  و امثالهم  تگ  کنید تا کاربران  بین  المللی عاشق  نوروز ایرانیان را نیز با مطالب صفحه خود آشنا کنید. اگر  تولید محتوای شما به زبان انگلیسی هست،  در BIO، در چند کلمه به معرفی خود و صفحه بپردازید.

جذب لایک و فالو در ایام نوروز که میلیون ها هموطن تا پاسی از شب، آنلاین  هستند،‌ کار سختی نیست. مهم تر از همه،‌ نگهداری این تعداد کاربر جذب شده در  هفته های بعد از تعطیلات نوروزی است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود