طرز تهیه ۱۰ نوع صبحانه متنوع برای عید ۹۶ به همراه ویدئوی آموزشی [تماشا کنید]

طرز تهیه ۱۰ نوع صبحانه متنوع برای عید ۹۶ به همراه ویدئوی آموزشی [تماشا کنید]

برای آشنایی با روش تهیه ۱۰ نوع صبحانه غیر ایرانی و متنوع در ادامه با روزیاتو همراه باشید. لازم به یادآوری است که برای دیدن دستور پخت و ویدئوی آموزشی هر کدام از موارد زیر، فقط کافی است روی نام آن کلیک کنید تا به صفحه موردنظر ارجاع داده شوید.

لقمه های موز و جو برای صبحانه

1

این لقمه های صبحانه حاوی مواد خوشمزه و مقوی است که وقتی چند عدد از آن ها را برای اولین وعده غذایی خود می خورید، تا چندین ساعت احساس سیری داشته و پرانرژی خواهید بود. توجه داشته باشید جو پرک از قبل بخارپز شده و آماده استفاده است. اما در صورت تمایل می توانید خودتان هم چند دقیقه آن ها را بپزید تا درجه نرمی آن به حد  موردنظرتان رسد.

طرز تهیه پنکیک ژاپنی

7

در این مطلب، یک روش متفاوت و جالب از طرز تهیه پنکیک صبحانه را برایتان آموزش داده ایم که برای پذیرایی از مهمان ها گزینه خوبی محسوب می شود.

کاسه تخم مرغی برای صبحانه

2

از این دستور غذائی می توانید برای پذیرائی از مهمان ها در وعده صبحانه استفاده کنید زیرا علاوه بر شیک و زیبا بودن، بسیار آسان درست شده و وقت زیادی نیز نیاز ندارد.

بیسکوئیت پنیری با تخم مرغ برای صبحانه

3

برای تهیه این بیسکوئیت ها بهتر است خمیر آماده بیسکوئیت را از سوپرمارکت های بزرگ تهیه کنید. اگر به این خمیر دسترسی ندارید، می توانید خمیر آماده پیتزا را جایگزین آن کنید که به دو صورت خمیر آماده یا پودر در دسترس است.

پنکیک شبکه ای

8

پنکیک که عموما با شکلات یا شیره افرا برای صبحانه تهیه می شود را می توانید با شکل و دکوری جدید تهیه و برای دوستان یا اعضای خانواده خود سرو نمایید. به همین منظور، مدل توری و مشبک آن را برایتان انتخاب کرده ایم.

بیسکوئیت صبحانه

4

برخلاف نام این خوراک که برای صبحانه تهیه می شود، شکل آن به بیسکوئت شباهت ندارد و بیشتر شبیه پیراشکی است. اما چون با خمیر بیسکوئیت تهیه می شود، ترد است و برای اولین وعده غذایی در طول روز مناسب خواهد بود.

کسادیای صبحانه

5

برای آشنایی با روش پخت یک لقمه گوشتی و برشته در این مطلب همراهمان باشید.

تخته شکلاتی آجیل برای صبحانه

6

در این مطلب نوعی اسنک را برایتان انتخاب کردهایم که در عرض یک ساعت تهیه شده و می توانید به عنوان صبحانه یا عصرانه آن را صرف کنید. این تخته های آجیلی که با شکلات و عسل ترکیب می شوند، یک خوراکی بسیار مقوی محسوب شده و انرژی لازم برای یک روز کاری را تامین می کنند.

براونی موز و پنکیک بلوبری

9

در این مطلب دو نوع کیک ساده و خوشمزه که با موز تهیه می شوند را آموزش داده ایم.

لقمه های ژامبون و پنیر

10

این لقمه های پیچی و زیبا را می توانید برای صبحانه و با قهوه میل کنید.

منبع: روزیاتو
دیجیاتو
بدون نظر

ورود