با ۱۲ مدل موی جذاب برای خانم ها و در تمام سنین آشنا شوید

با ۱۲ مدل موی جذاب برای خانم ها و در تمام سنین آشنا شوید

مسلما یکی از عوامل زیبایی در میان خصوصا خانم ها موهای آنهاست. زمانی که خانمی موهای خود را کوتاه می کند همواره در انتظار آن است تا دوباره موهای بلندی داشته باشد و این حس نه چندان مطلوب کوتاه کردن موها تقریبا برای تمام زنان آشناست.

با تمام اینها موهای کوتاه در هر سنی می تواند جذابیت های خاص خودش را نیز داشته باشد که در ادامه و با دیدن مناسب ترین مدل موهای کوتاه در هر سنی به این موضوع بیشتر پی خواهید برد. با هم تصاویر و توضیحات مرتبط را مرور می کنیم:

۲۰ تا ۳۰ سالگی

1

ss2

ss3

این زمان یکی از مناسب ترین دوران هایی است که در آن می توان داشتن موهای کوتاه را در مدل های متنوع آزمود. می توان انواع و اقسام رنگ ها را روی مو امتحان کرد، گوشه ها یا بخش هایی از آن را تراشید و هرچقدر که جوان تر باشید قدرت مانور شما در انجام چنین کارهایی افزایش پیدا می کند.

۳۰ تا ۴۰ سالگی

ss4

ss5

ss6

در این سن بهتر است موها ساده ترین مدل ها را داشته باشند و از رنگ ها و مدل های عجیب و غریب پرهیز شود. برخی از زنان نیز در این دوران بهتر است از مدل های موی کوتاه پسرانه استفاده کنند.

کسانی که نیز موهای پرپشت دارند بهتر است مدل های موی صاف و بلند را انتخاب کنند. در این دوران عمدتا توصیه آرایشگران این است که مدل موها به صورت تدریجی تغییر داده شود.

۴۰ تا ۵۰ سالگی

ss7

ss8

ss9

عمدتا در بعد از سن ۴۰ سالگی بیشتر زنان تمایل دارند که جوان تر نشان داده شوند. برای دستیابی به این هدف، بهتر است از ایجاد هر نوع پیچیدگی در مدل مو پرهیز شود. در غیر این صورت فرد چند سالی بیشتر از سن واقعی خود به نظر می رسد.

از مدل موهای کاملا صاف در چنین سنینی پرهیز کنید. برای اینکه بتوانید بر حجم موهای خود بیافزایید، کمی موها را به حال خود رها کنید.

 ۵۰ تا ۶۰ سالگی

ss10

ss11

ss12

بعد از ۵۰ سالگی، از داشتن موهای بیش از اندازه کوتاه یا بلند پرهیز کنید. برای حجم دادن به موهای تان از حالت دادن و موج دار کردن موها استفاده کنید. تلاش کنید که رنگ موهای تان ترکیبی از چند سایه روشن باشد و از تک رنگ کردن موها در این سنین بپرهیزید.

اندازه متوسط مو به همراه کمی حالت دادن به آن می تواند بر حجم موهای تان بیافزاید که این کار با ایجاد نوعی نامنظی عامدانه در موها امکانپذیر خواهد بود.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود