۱۸ عکس غیرمنتظره از قسمت پایانی فصل هفتم سریال واکینگ دد

۱۸ عکس غیرمنتظره از قسمت پایانی فصل هفتم سریال واکینگ دد

شبکه ی تلویزیونی AMC عکس های جدیدی از قسمت پایانی فصل هفتم سریال واکینگ دد (The Walking Dead) منتشر کرده و به نظر می رسد در حالی که شخصیت ریک بالاخره توانسته نقشه ای برای مقابله با نیگان و از بین بردن او و گروهش موسوم به «نجات دهندگان» (Saviors)، بکشد نیگان نیز ترفندهای جالبی در آستین داشته باشد.

با استفاده از تریلرها و عکس هایی که از قسمت های پایانی این سریال پخش شده است می توان برخی از اتفاقات آخر داستان را در این فصل از سریال واکینگ دد حدس زد. در ادامه ی مطلب عکس هایی غیرمنتظره از این قسمت های پایانی را به شما نشان خواهیم داد.

به نظر می رسد که شخصیت دوایت یک جلیقه ی جدید به تن کرده است

it-looks-like-dwight-has-turned-over-a-new-leaf (1)-w700

در تریلر آخری که از این سریال پخش شده دوایت به ریک می گوید که او دوست دارد نیگان بمیرد. در اپیزود ماقبل پایانی این سریال دوایت را می بینیم که در حالی که در سلولی در الکساندریا زندانی شده به ریک، داریل و گروه آن ها می گوید که قصد دارد به آن ها کمک کند.

آیا فکر می کنید ادعای او حقیقت داشته باشد؟ ضرورتاً چنین نخواهد بود زیرا در قسمت های قبلی همواره شاهد بوده ایم که دوایت به راحتی مواضع خود را عوض کرده و به اصطلاح جاسوس دو جانبه است و البته در مواردی نیز به صورت پنهانی برای نیگان نقشه می کشد. اما باید انتظار داشت که وی در نهایت به یکی از متحدان بزرگ ریک و گروهش تبدیل شود.

دوایت دلایل زیادی برای متنفر بودن از نیگان و دشمنی با وی دارد. از صورت نیم سوخته ی او و تصاحب همسرش گرفته تا این که وی باعث شده زن سابق دوایت مجتمع پناهگاهی نجات دهندگان را ترک کند. او مطمئناً الان تنها و بی پناه در میان مردگان متحرک بوده و شاید هم مرده باشد.

در تصویری دیگر گروهی از افراد نیگان را می بینیم که در جاده ی منتهی به الکساندریا در حال حرکت بوده و احتمالاً برای مقابله با گروه ریک عازم شده اند

we-see-a-bunch-of-negans-group-out-on-the-road-presumably-heading-to-alexandria-to-confront-rick-w700

نیگان به ساشا می گوید که از یک «پرنده ی کوچک» شنیده است که ریک افکار خطرناک و ناخوشایندی در سر دارد و او می خواهد از نقشه ی ریک و گروهش سر در بیاورد.

دوایت به ریک می گوید او می تواند سرعت نجات دهندگان را کم کند و به نظر می رسد که این کار را در قسمت پایانی انجام دهد

dwight-tells-rick-he-can-slow-down-the-saviors-and-it-looks-like-he-may-be-doing-just-that-in-the-finale-w700

در عکسی دیگر تعدادی از اعضای نجات دهندگان از جمله سیمون و نیگان را می بینیم که به دلیل افتادن تعدادی درخت در مسیر جاده ی منتهی به الکساندریا متوقف شده اند. آیا این موضوع جزء نقشه ی دوایت و گروه ریک بوده است؟

گروه ریک در حال آماده کردن مقداری از مواد منفجره ای که در قسمت های قبلی دزدیده بودند دیده می شوند

ricks-crew-are-putting-the-tnt-they-stole-earlier-in-the-season-to-good-use-w700

در این عکس آرون، روزیتا و داریل را مشاهده می کنید که در حال آماده سازی مواد منفجره برای ایجاد تله های انفجاری در مسیر حرکت نجات دهندگان هستند.

 در اپیزود پایانی شاهد استفاده از مردگان متحرک توسط ریک و دوستانش خواهیم بود

well-also-see-some-more-gnarly-zombies-in-the-season-finale-w700

به نظر می رسد که ریک و گروهش از روش نیگان برای استفاده از مردگان متحرک در مسیر ورودی به پناهگاه خود استفاده کرده و تعدادی از این مردگان متحرک را به عنوان محافظ در ورودی الکساندریا مستقر کرده اند.

زباله گردها (Scavengers) نیز وارد الکساندریا شده و همراه با گروه ریک آماده ی مقابله با نیگان و افرادش هستند

the-scavengers-make-their-way-to-alexandria-and-are-preparing-for-a-showdown-with-negan-and-his-saviors-w700

اکنون که ریک و افرادش مقدار کافی اسلحه را به دست آورده اند، جادیس (Jadis) و گروه زباله گردها نیز برای کمک به آن ها اعلام آمادگی کرده اند. اگر فکر می کنید که ریک به این گروه اعتماد کامل دارد اشتباه می کنید زیرا کمی سخت است باور کنیم که نیگان با این همه افراد و قدرت از وجود زباله گردها بی خبر بوده باشد. البته خوشبختانه جادیس آن پرنده ی کوچکی نیست که تحرکات مشکوک ریک و دوستانش را به گوش نیگان رسانده است.

ریک نقشه های جالبی در سر دارد

ricks-got-his-game-face-on-w700

به نظر می رسد که ریک گروه زباله گردها را تا جایی که می تواند مخفی نگه می دارد تا بدین وسیله گروه نیگان را دچار اشتباه محاسباتی کند.

به نظر می رسد که ریک برای خارج از الکساندریا نیز نقشه هایی کشیده است

rick-doesnt-appear-to-only-have-a-plan-in-place-at-alexandria-w700

به نظر میرسد شخصیت جیزس (Jesus) و مَگی نیز که در پناهگاه هیل تاپ (Hilltop) اقامت دارند به کمک ریک و دوستانش خواهند آمد. شاید هم آن ها قصد مهار گرگوری، رهبر رسمی گروه مستقر در هیل تاپ را دارند که در صدد است با تحویل دادن مگی و گزارش فعالیت های ریک و دوستانش به نیگان روابط حسنه ای را با نجات دهندگان برقرار کرده و حاکمیت خود را بر هیل تاپ تثبیت کند.

 در حالی که ریک در حال نقشه کشیدن برای نبرد با نیگان و گروه او است به نظر می رسد که نیگان نیز نقشه های غیرمنتظره ای در سر دارد

while-rick-is-formulating-his-own-plan-its-clear-negan-has-something-up-his-sleeve-as-well-w700

نیگان به سلولی که ساشا در آن زندانی شده می رود و به او می گوید که قرار است وی نیز امروز به او و گروه نجات دهندگان کمک کند که همه ی مشکلات را حل کرده و اوضاع را به حالت سابق بازگردانند. بعد از آن که ساشا به نیگان می گوید که لازم نیست کسی کشته شود نیگان در جواب می گوید: “تو اشتباه می کنی”. معلوم نیست که این موضوع را مستقیماً به ساشا می گوید یا این موضوع نوعی مبهم کردن ماجرا در تریلر اپیزود نهایی از طرف مسئولان تبلیغاتی این سریال است.

یوجین را در حال همراهی کردن ساشا در خارج شدن از سلولش می بینیم. آیا نجات دهندگان می خواهند او را نیز با خود به الکساندریا ببرند؟

we-see-eugene-escorting-sasha-from-her-cell-are-the-saviors-gearing-up-to-bring-her-to-alexandria-w700

شخصی که در این تصویر پشت سر ساشا و یوجین قرار دارد کیست؟ ممکن است نیگان باشد، شاید هم یکی دیگر از اعضای گروه نجات دهندگان. ممکن است فکر کنید که در قسمت نهایی اتفاق بدی برای ساشا خواهد افتاد و خیلی از تماشاگران سریال نیز با این ایده موافق هستند. بازیگر نقش ساشا برای حضور در سریال «سفر فضایی: دیسکاوری» (Star Trek: Discovery) به مسئولان شبکه ی سی بی اس به توافق رسیده و این می تواند نشان دهنده ی این موضوع باشد که وی در فصل بعدی سریال مردگان متحرک حضور نخواهد داشت.

در تصویر بار دیگر دوایت را در گروه نیگان می بینیم

dwights-talk-with-rick-seems-to-go-over-well-since-we-see-him-back-with-negan-at-some-point-in-the-finale-w700

در این تصویر دوایت را کاملاً آشفته می بینیم. آیا دوایت بار دیگر نظر خود را عوض کرده و به ریک و دوستانش خیانت می کند؟ این تصویر زمانی را نشان می دهد که نیگان در دروازه ی الکساندریا با ریک صحبت می کند.

نیگان همان شال گردن قرمز معروفش را پوشیده است که ممکن است به این معنی باشد که شاهد خونریزی و کشت و کشتار زیادی خواهیم بود

negan-is-wearing-his-signature-red-scarf-which-probably-means-we-can-expect-to-see-some-more-bloodshed-w700

آخرین باری که نیگان را با شال گردن قرمزش دیدیم در قسمت پایانی فصل ششم بود که گروه ریک دستگیر و به صف شده بودند و دو نفر از اعضای اصلی گروه او در کمال بیرحمی توسط نیگان کشته شدند. نیگان معمولاَ این شال گردن را برای مواقع خاص می پوشد. بار دیگر این صحنه تکرار خواهد شد اما باید منتظر اتفاقات غیر منتظره ای بود.

 یوجین نیز در این لشکرکشی نیگان را همراهی خواهد کرد

eugene-will-be-taking-the-trip-along-with-negan-w700

به نظر می رسد که یوجین متحد جدیدی پیدا کرده و به دلیل منافع شخصی خود از نیگان حمایت می کند. آیا یوجین با ریک و دوستانش روبرو خواهد شد؟ در این صورت آیا ریک و گروهش از تغییر مواضع سریع یوجین شگفت زده خواهند شد؟

زیر آن پارچه ای که یوجین از آن مراقبت می کند چه چیزی پنهان شده است؟

whats-under-that-tarp-eugene-has-closely-guarded-w700

آیا ساشا در سلول یا جعبه ی خاصی زیر این پارچه قرار دارد؟ برای فهمیدن این موضوع باید تا یکشنبه ی آینده صبر کنید.

به نظر می رسد میشون در فاصله ای دورتر از الکساندریا به عنوان تک تیرانداز مستقر شده و البته از چیزی نگران است

michonne-looks-like-shes-a-bit-farther-away-in-a-sniper-position-however-it-looks-like-shes-worried-over-something-w700

اگر تریلر اپیزود آخر را با دقت نگاه کرده باشید به نظر می رسد که اوضاع آن طور که ریک و دوستانش فکر می کردند پیش نمی رود و لب پایین میشون از تاسف و ناراحتی شدید تکان می خورد.

در این تصویر هر چه که در برابر گروه ریک قرار گرفته است به نظر نمی رسد که خوشایند روزیتا بوده باشد

whatever-the-group-is-looking-at-it-doesnt-look-good-judging-by-rositas-expression-w700

چه چیزی باعث شده روزیتا چنین قیافه ای به خود بگیرد؟ به نظر می رسد هر چه هست مربوط به ساشا باشد.

کینگ ازیکیل نیز همراه با ببر معروفش شیوا (Shiva) و کارول نیروهای خود را برای نبرد با نجات دهندگان رهبری می کند

king-ezekiel-is-also-rounding-up-his-troops-to-head-to-battle-with-carol-and-his-tiger-shiva-by-his-side-w700

وقتی که کارول در شرایط نبرد باشد تماشاگران احساس خوبی دارند. خوشبختانه ازیکیل و کارول و دیگر نیروهای قلمرو پادشاهی در حال حرکت به سمت الکساندریا هستند که گروه نجات دهندگان را از پشت غافلگیر کنند. امیدواریم که شیوا در این قسمت پایانی کار مهم تری غیر از دراز کشیدن روی زمین و خمیازه کشیدن انجام دهد.

آیا مورگان با نیروهای قلمرو پادشاهی همراه خواهد شد یا راه خود را خواهد رفت؟

will-morgan-fight-with-the-kingdom-or-will-he-venture-off-on-his-own-w700

آخرین باری که مورگان را دیدیم او عملکرد خوبی داشت. در تریلر قسمت پایانی مورگان را می بینیم که زره بنجامین را پوشیده که اخیراَ توسط نجات دهندگان کشته شد. وقتی که ازیکیل از او می پرسد که به چه دلیل زره بنجامین را پوشیده است مورگان پاسخ واضح و کاملی به او نمی دهد. ازیکیل از مورگان می خواهد که همراه با آن ها به جنگ نجات دهندگان بیاید. وی در جواب تنها سر خود را تکان می دهد و معلوم نیست که با آن ها همراه شده یا نقشه ی دیگری در سر دارد.

برای دیدن واقعیت ماجراها باید تا روز یکشنبه ی هفته ی آینده صبر کنید.

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • امبد فروردین ۹, ۱۳۹۶

    این سریال سریال خوبی بود ولی داره زیادی کش داره میشه واقعا سریالو خراب کرده و بنظر من اصلا جالب دیگه نیست این قسمت هم خیلی قابل پیش بینیه

  • محمد فروردین ۹, ۱۳۹۶

    کجا رفتن سریال های بی اعدا 🙂
    واقعا “لاست” را سریال میگند که کش دار هم میشد جالب بود یا “فرار زندان” که میخاد فصل جدیدش پخش شه و یا “چگونه با مادرتان آشنا شدم” و “شیملس” و سریال “کارگاه حقیقی” متیو مکّانهی که میشه فصل اولش فقط و سریال جالب “خانه پوشالی” و “بازمانده برگزیده” (Designated Survivor) که تلفیقی از سریال “۲۴” و “نیکاتا” است.
    سریال “مردگان متحرک” جذاب بود اوایل ولی دارن زیادی کشش میدن و با سریال های نام برده بالا قابل مقایسه نیست.
    اگر شما هم سریال های خوبی میشناسید نام ببرید
    راستی سریال “ایزل” هم یه کار خوبه در حد هست

    • محمد خرداد ۱, ۱۴۰۰

      فقط پیکی بلایندرز داداش اینهمه فیلم که گفتی باید جلوش لنگ بندازن?

      • دکتر قاسمی خرداد ۳۰, ۱۴۰۰

        هر چی پیکی بلایندرز رو دیدم هیچ چیز جالبی توش پیدا نکردم…
        واکینگ دد قطعا صد درجه بهتر از پیکی بلایندرز بود. به نظرم اگه از پیکی بلایندرز خوشت اومده، سریال ایتالیایی گومورا رو ببین. خیلی خیلی خیلی بهتره.

  • احمد خرداد ۲۲, ۱۳۹۶

    این درموردقسمت اخرنیم فصل اول فصل هفتم هستش تصویری ازقسمت اخراین فصل منتشرنشده؟

  • saMer شهریور ۴, ۱۳۹۶

    اینا که میگید چرت و پرته من اصلا علاه ای به سریال خارجی ندارم ولی این نظرمو جلب کرد و عالیه همتون باید ببینید قضیه و فیلمنامه چیه نه اینکه فلان سریال کش داره داستان فیلم درباره یه بیماریه که کل جهانو گرفته نه فقط یه دزد که چن تا پلیس دنبالش نه …. بعدم واقعا داره نشون میده هنوز غریزه های انسانی درخواست ها و زندگی روزمره در مقابل این بیماری جریان داره و کارگردانی قوی داره این سریال شاید تا ۲ فصل دیگه تمومه بهتر برید عشق ممنوعه و حریم سلطان ۱۰۰۰۰۰۰ قسمتی ببینید و به به و چه چه کنید به

  • مشاور بهمن ۴, ۱۳۹۶

    کل فیلم اصلا موضوعش فراموش شده ادما افتادن به جون هم جذابیت فیلم خیلی کم شده بجای اینکه دنبال درمان و نجات باشند افتادن دنبال هم دوتا گروه خیلی مسخره شده دیگه. بنظرم فیلم باید فصل ششم تموم می شد انقدر طولش دادن که موضوع اصلی فیلم فراموش شد.