انیمیشنی جذاب که چگونگی از بین رفتن خلاقیت توسط جامعه را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

انیمیشنی جذاب که چگونگی از بین رفتن خلاقیت توسط جامعه را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

همه ما دوران رفتن به مدرسه را گذرانده ایم و با حال و هوای آن آشنا هستیم. در بیشتر جوامع به دانش آموزان دیکته می شود که درسهایشان را خوب بخوانند و نمرات عالی بگیرند. این مسائل در دیگر مراحل زندگی نیز وجود دارد و کاملا احساس می شود. چرخه یاد شده بی پایان است و تنها در طول تاریخ تکرار می شود. همین مسئله سبب می گردد که ما خلاقیت خود را از دست بدهیم و به اصطلاح به انسانی رباتی تبدیل شویم.

این موضوع در همه جای جهان دیده می شود و هر کسی با هر فرهنگی آن را تجربه کرده است. به همین دلیل، هنرمندان و کسانی که در زمینه انیمیشن فعالیت می کنند، دست به کار شده و معضل یاد شده را در قالب ویدیویی جذاب درآورده اند. این کلیپ کوتاه که «Alike» نام دارد، ما را به یاد انیمیشن های پیکسار می اندازد.

انیماتورهایی به نام دنیل مارتینز لارا و رافا کانو مندز این ویدیوی زیبا را تهیه کرده و در آن علاوه بر نشان دادن چگونگی از بین رفتن خلاقیت، اهمیت ایفای نقش پدر و مادر را نیز به تصویر کشیده اند. تمامی کلیپ یاد شده با استفاده از برنامه رندر سه بعدی «بلندر» ساخته شده است. از شما دعوت می کنیم به تماشای این ویدیوی زیبا بنشینید.

منبع: boredpanda
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود