«منو»؛ مجموعه عکس عجیبی از غذاها که تاکنون نمونه آن را ندیده اید

«منو»؛ مجموعه عکس عجیبی از غذاها که تاکنون نمونه آن را ندیده اید

تقریبا بیشتر عکاس های که در زمینه آشپزی و غذا فعالیت دارند، سعی در خوش آب و رنگ تر نشان دادن سوژه موردنظرشان داشته و از تمامی ترفندهای خود برای جلب توجه بیشتر کاربر به آن غذایِ ویژه بهره می گیرند.

اما ما در این مطلب، بخش هایی از مجموعه عکس عجیب از انواع غذاها و خوراکی ها را برایتان انتخاب کرده ایم که مطمئنا نمونه آن را تا پیش از این ندیده اید.

مجموعه یاد شده، «منو» نام دارد و با همکاری هنرمندِ عکاس و طراح موسوم به «رابرت هریسون» و سرآشپز «روبی پُستما» تهیه شده است.

این دو نفر با مهارت های ویژه خود در زمینه تصویرسازی و آشپزی، نوعی تجربه بصری ویژه ای را خلق کرده اند که اگرچه تا حدی عجیب و شاید مشمئزکننده به نظر برسد، اما به لحاظ هنری بسیار قابل تقدیر است. این افراد با دقت و ظرافت کامل، مواد خوراکی را روی چهره انسان ها قرار داده و با القاء حسی از وحشت، غذاهای خوش طعم جهان را در قابی کاملا متفاوت و بی نظیر به تصویر کشیده اند.

گفته می شود، روند تکمیل این پروژه حدود یک سال به طول انجامیده و هر کدام از عکس ها چندین مرحله پی در پی که شامل تحقیق، تست مواد، آماده سازی، چیدمان، برنامه ریزی و آزمایش و تجربه می شوند را پشت سر گذاشته اند تا در نهایت، به تصویری تبدیل شده اند که می توانید بخش هایی از آن ها را در زیر مشاهده کنید.

به ادعای هریسون و پستما، مراحل آماده سازی هر کدام از تصاویر، به طور میانگین حدود ۵ تا ۶ ساعت زمان صرف می کرده و تصویری همانند «نشاسته»، ۹ زمان برده است.

برای دیدن این عکس ها در ادامه با ما همراه باشید.

1

2

3

4

5

6

7

8

منبع: designtaxi
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود