مجموعه تصاویر شگفت انگیزی که زیبایی های بهار در جشنواره ویستریای ژاپن را نشان می دهند

مجموعه تصاویر شگفت انگیزی که زیبایی های بهار در جشنواره ویستریای ژاپن را نشان می دهند

علی رغم آنکه هر فصلی زیبایی های خاص خود را دارد، اما به جرات می توان بهار را شگفت انگیز ترین فصل سال دانست. در این ایام درختان از خواب زمستانی بیدار شده و ما باز هم شاهد شکوفه دادن گیاهان و روییدن برگ های سبز آن ها هستیم. رسیدن فصل بهار در بیشتر کشورها با علامتی مشابه اعلام می شود، اما در ژاپن این موضوع مقداری متفاوت خواهد بود.

حتما شما نیز تا به حال آوازه شکوفه های صورتی رنگ گیلاس در سرزمین آفتاب را شنیده اید. بهار در ژاپن خودش را به این شکل نشان می دهد و توریست ها نیز از این پدیده به خوبی استقبال می کنند. باید به اطلاع شما برسانیم که علاوه بر شکوفه های گیلاس، ژاپن جاذبه های بهاری دیگری نیز دارد.

جشنوازه سالانه ویستریا هر سال در این روزها برگزار می گردد و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. پارک گل آشیکاگا که با قطار تنها ۲ ساعت از توکیو فاصله دارد، این جشنواره را میزبانی می کند و بیش از ۳۵۰ درخت گلیسین رنگارنگ را پیش روی چشمان هزاران بازدید کننده قرار می دهد. علاقه مندان همچنین می توانند از تونلی ۸۰ متری که توسط درختان کاملا سفید درست شده، عبور نمایند.

درخت یاد شده بومی سرزمین آفتاب است و برخی از گونه های این منطقه بیش از ۱۵۰ سال قدمت دارند. جشنواره سال جاری ژاپن از هفته آینده آغاز می شود و تا آخر ماه می ادامه خواهد یافت. تصاویر زیر زیبایی ها و شگفتی های این درختان را به شما نشان می دهند، دعوت می کنیم آن ها را ببینید.

90-w750

91-w750

92-w750

93-w750

94-w750

95-w750

96-w750

97-w750

98-w750

99-w750

منبع: boredpanda
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود