نگاهی به ۲۰ کنفرانس بین المللی سنگاپور در بهار ۹۶

جهت اطلاع علاقمندان به تحصیل در دانشگاه های سنگاپور

نگاهی به ۲۰ کنفرانس بین المللی سنگاپور در بهار ۹۶

سنگاپور ، یکی از ۱۰ قدرت برتر اقتصاد جهان و از قدرت های نوظهور فناوری قاره آسیا به شمار می رود. کشور کوچک چند میلیون نفری در جنوب شرق آسیا، ظرف ۳۰ سال اخیر آنچنان در مسیر و رشد و کامیابی های اقتصادی و فناوری قرار گرفته است که آن را یکی از قطب های اقتصادی و علمی قاره کهن بعد از ژاپن می دانند.

این کشور چند دانشگاه دارد که قبلا در گفتاری معرفی کردیم. هر ۳ دانشگاه مهم سنگاپور اکنون در فهرست ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند. تولیدات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی این کشور در دو دهه اخیر به حدی زیاد بوده است که این کشور توانسته رتبه هایی که سالیان دراز در اختیار غول های اروپایی و آمریکایی بود را به چنگ آورد.

اگر علاقمند به تحصیل در کشوری مدرن، آرام و علاقمند به محیط زیست و زندگی و تحصیل و کار دانش بنیان هستید، سنگاپور را به شما توصیه می کنیم که فرصت های علمی بسیاری را نیز در اختیار محققان و دانشجویان علاقمندان به تحصیل در خارج از مرز ها قرار می دهد.

برای آشنایی با دانشگاه های سنگاپور و ارتباط با اساتید و شرکت های صنعتی و خدماتی آن، راهکارهای بسیاری وجود دارد که یکی از آنها شرکت در نمایشگاه های بین المللی این کشور و یا شرکت در کنفرانس های بین المللی آن است.

پرستیژ جهانی سنگاپور در عرصه فناوری و کسب و کار سبب شده تا بسیاری از شرکت ها و موسسات عظیم مالی و تجاری و صنعتی جهان در این کشور کوچک همسایه ی مالزی،‌ نمایندگی داشته و مشغول به کار باشند. این فرصت خیلی خوبی برای ما ایرانی ها است که بتوانیم از ظرفیت های این کشور که رابطه دیپلماتیک مطلوبی هم با ایران دارد برای ارتقای ظرفیت های صنعتی و فرهنگی و علمی استفاده کنیم.

در گزارش امروز، به معرفی ۲۰ کنفرانس بین المللی معتبر سنگاپور که در بهار ۹۶ برگزار می شود، اشاره می کنیم. کنفرانس هایی که در طیف های مختلف علمی بوده و علاقمندان به تحصیل با بورس در این کشور مدرن را با ظرفیت ها و فرصت های گوناگون آشنا می کند.

با ما همراه باشید.

چرا در کنفرانس های سنگاپور شرکت کنیم؟

همانطور که می دانید، برای دریافت ادمیشن دکترا به خصوص با بورس از دانشگاه های مطرح جهان، نیازمند تعامل مستقیم و غیر مستقیم با هیات علمی دانشکده ای است که برای یک یا چند رشته در آن جا توسط دانشجویان، اپلای می شود.

معمولا دانشجویان از ارتباط ای میلی و واتس آپی و اسکایپی برای تعامل با اساتید و ارسال پروپوزال و رزومه استفاده می کنند یا مدارک خود را به صورت رسمی به دانشگاه مقصد ارسال می کنند.

در برخی از دانشگاه ها، کمیته مرکزی ادمیشن، نسبت به بررسی صلاحیت داوطلبان اقدام و افراد واجد شرایط ادمیشن را برای مصاحبه تلفنی دعوت می کند و در نهایت نفرات برگزیده انتخاب می شوند.

برخی از دانشگاه ها به دانشجو توصیه می کنند قبل از ارسال APPLICATION، اول با یکی از اساتید دانشکده مورد نظر صحبت کنید و پس از جلب نظر استاد و اصطلاحا MOTIVATE کردن POTENTIAL SUPERVISOR، نسبت به ارسال مدارک اقدام کنید.

این کار سبب می شود که دانشگاه بداند فلان استاد در فلان دانشکده روی فلان موضوع با دانشجو به توافق رسیده و حاضر به همکاری مکتوب و مشخص در زمان تعیین شده هست. با این حساب، دانشگاه به دانشجوی مقصد پذیرش می دهد. معمولا این نوع ادمیشن ها با بورس است که به ۲ صورت TA یا RA تقسیم می شود.

هر استادی به هر حال بودجه مشخصی دارد و سعی می کند با دانشجویانی که با وی از سراسر جهان تماس می گیرند و مشتاق هستند که روی FAVORIT RESEARCH AREA (‌حوزه های تحقیقاتی مورد علاقه) وی کار کنند،‌ تعامل می کند. این فرآیند کاملا رقابتی است و باید بهترین روزمه را به بهترین استاد با بهترین بودجه ارسال کرد.

برای همین، ‌تعامل با دانش آموختگان دانشگاه مقصد که همواره در فرآیند اپلای تاکید می کنیم، می بایست در دستور کار قرار بگیرد.

دانشگاه های سنگاپور بعضا از این تیپ دانشگاه هایی هستند که از دانشجویان به خصوص مقطع دکترا با بورس درخواست می کنند که نظر یکی از اساتید دانشکده مقصد را برای پیش از ارسال مدارک جلب کند.

برای همین شما مجبور هستید که با اساتید رشته ای که قصد اپلای دارید،‌ وارد مذاکره شوید. آن استاد هم از شما درخواست می کند که رزومه خود را ارسال کنید. یا روی یک موضوع تحقیقاتی مشترک در یک بازه زمانی خاص مشغول به کار شوید.

مثلا از شما می خواهد که در فلان موضوع، مرور منابع (LITERATURE REVIEW) انجام دهید و یا اگر مدعی هستید که تحلیل گر اطلاعات آماری هستید، با فلان نرم افزار فلان تحلیل را روی یافته های (FINDINGS) فلان مقاله علمی (SCHOLARLY PAPERS) انجام دهید.

conf8
دانشگاه ملی سنگاپور در فهرست برترین دانشگاه های جهان قرار دارد

با این کارها، او به بخشی از قابلیت های علمی و تجربی دانشجو پی می برد و می تواند تصمیم گیری کند که به دانشجوی مزبور، ادمیشن با بورس اعطا کند یا خیر.

معمولا حتی ادمیشن هایی که در قالب پروژه SINGA به دانشجویان خارجی مقطع دکترا در این کشور اعطا می شود، چنین رویه ای را دنبال می کند که به نظر می رسد رویه منطقی و اثربخشی باشد.

حال با این تفاسیر، دانشجویانی که قبلا با اساتید دانشکده ای بر سر مقاله یا پروژه یا کنفرانس یا نمایشگاه یا دوره علمی مشترک در تعامل بوده اند، قطعا شانس بیشتری در این فرآیند پر رقابت خواهند داشت.

conf9

برای همین، شرکت در کنفرانس های معتبر بین المللی می تواند فرصت های متعددی را در اختیار دانشجویانی که قصد دارند ادامه زندگی دانشجویی خود را در کشورهای مختلف دنیا سپری کنند، فراهم می کند.

سنگاپور  با توجه به اینکه دریافت روادید آن کار سختی نیست و هم مقصد گردشگری جذابی است و هم برای کسب و کار و هم تحصیل، مقصد خوش نامی برای ایرانیان همچون سوئد و آلمان به شمار می رود، می تواند در آسیا، با استقبال شمار بیشتری از دانشجویان و محققان ایرانی همراه شود.

اگر قصد دریافت بورس یا ادمیشن تحصیلی از دانشگاه های معتبر سنگاپور را دارید و می خواهید که از فرصت رایزنی با اساتید دانشگاه های معتبر این کشور در بستر کنفرانس و کارگاه های جنبی استفاده کنید و پروژه های مشترک فناورانه و تجاری تعریف و راهبری کنید، ۲۰ فرصت کنفرانس گردی زیر را در بهار ۹۶ در نظر داشته باشید.

این کنفرانس ها چه به صورت شرکت با مقاله یا پوستر یا بدون این ها ،به شما امکان می دهد تا با اساتید دانشگاه ها آشنا شده و فرصت ابرازنظر و دیدگاه داشته باشید و بعضا در صورت ارائه موفقیت آمیز مقاله، توصیه نامه های خوبی هم از اعضای هیات علمی کنفرانس دریافت کنید که برگ برنده ای برای ادمیشن خواهد بود.

کنفرانس بین المللی مطالعات منطقه ای در قرن بیستم

Intersections of the Literary & Artistic Worlds in Myanmar & the Region in the 20th Century

این کنفرانس که در روزهای بیست و ششم و بیست و هفتم ماه May در سنگاپور برگزار می شود، نگاهی دارد به فعالان فرهنگی و هنری مناطق جنوب شرق آسیا و برای دانشجویان هنر و ادبیات، می تواند فرصت خوبی برای تعامل با اساتید و کارشناسان هنر و فرهنگ باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید. فرصت ارائه مقاله به کنفرانس در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۶ میلادی بود که تمام شده است.

سیزدهمین کنفرانس بین المللی اخلاق پزشکی

۱۳th International Conference on Clinical Ethics Consultation (ICCEC) 2017

connf1

اخلاق در عرصه فعالیت های علمی به خصوص در زمینه پزشکی، روز به روز جایگاه مهم تری در فعالیت های کلینیکی و بالینی و تحقیقاتی پیدا می کند و کشور سنگاپور نیز در این زمینه بسیار پیشرو است. سیزدهمین کنفرانس بین المللی اخلاق کلینکی در صنعت بهداشت و درمان، تلاش می کند با اخلاق پزشکی را از دیدگاه های نوین معرفی کرده و تاثیرات جهانی اخلاق در پزشکی را مورد واکاوی همه جانبه قرار دهد.

این کنفرانس توسط مرکز اخلاق بیومدیکال هدایت می شود. برای کسب اطلاعات تکمیلی به این درگاه مراجعه کنید.

این کنفرانس مهم، بیست و پنجم تا بیست و هفتم ماه May برگزار می شود.

مهلت شرکت در کنفرانس همچنان وجود دارد. اساتید دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) نیز در این کنفرانس حضور دارند.

دومین کنفرانس بین المللی توسعه های اخیر در علوم بهداشتی و دارویی

۲nd International Conference on Recent Developments in Medical Medicine and Health Sciences

کنفرانس بین المللی روندهای نوین در علوم بهداشت و درمان، بیست و پنجم و بیست و ششم سال جاری میلادی با هدایت دکتر سوکری پلاتری در سنگاپور برگزار می شود. مهلت ارسال مقاله تا آخر ماه اوریل ۲۰۱۷ تمدید شده است. مقالات تایید شده در گوگل اسکولار و CROSSREF و Doi System ایندکس خواهد شد.

این کنفرانس توسط انجمن علوم بهداشتی و پزشکی برگزار می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

اجلاس بیمه آسیا

Insurance Nexus Asia Summit

در روزهای بیست و پنجم و بیست ششم ماه می، کنفرانس بین المللی بیمه آسیا در این کشور برگزار می شود. ماریانا دومونت، مدیریت کنفرانس را بر عهده دارد و به مقولات بیمه در کسب و کارها در دنیای دیجیتال پرداخته می شود. این کنفرانس توسط INDURANCE NEXUS  مدیریت می شود و آخرین فرصت ارسال مقاله در این کنفرانس، ۲۵ ماه می اعلام شده است.

دانشجویان رشته های مدیریت، اقتصاد، مدیریت بیمه و حتی MBA می توانند با شرکت در این کنفرانس دو روزه، با اساتید و کارشناسان این حوزه در حال رشد جهان تعامل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه NEXUS مراجعه کنید.

اجلاس رهبری زنان در آسیا

Asian Women in Leadership Summit 2017

CONF2

هفدهم ماه می سال جاری میلادی، نخستین اجلاسیه آسیایی نقش زنان در رهبری قاره کهن برگزار می شود. اجلاسیه سالانه تلاش دارد تا تبادل دیدگاه ها و نظرات درباره نقش زنان کارآفرین و موثر در هدایت قاره کهن در قرن بیست و یکم صورت گیرد.

اگر علاقمند به شرکت در این اجلاس هستید به درگاه آن مراجعه کنید. آخرین اطلاعات از این کنفرانس را در صفحه فیسبوک دنبال کنید.

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار و علوم اجتماعی

۳rd International Conference on Business management, Social Sciences and Humanities: Reality and Expectations

یازدهم و دوازدهم ماه می سال جاری میلادی، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار در سنگاپور برگزار می شود. این کنفرانس به مدیریت محمد حامد خالف الخرشش و توسط EAERC که مرکز تحقیقاتی این کشور است هدایت می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

دومین اجلاس جهانی واکسیناسیون

MEDGLOBE- 2nd Global Summit on Vaccines and Virology 2017

ششم و هفتم ماه می سال جاری میلادی، پیشرفت ها و روندهای نوین در عرصه واکسیناسیون در دومین اجلاسیه جهانی واکسیناسیون که با هدایت MEDGLOBE صورت می گیرد، در این کشور برگزار می شود. علاقمندان به این عرصه می توانند از فرصت حضور صاحب نظران و فعالان اقتصادی و فناوری این حوزه برای تعاملات علمی و تجاری استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید. برخی از نویسندگان مقالات در PUBMED نیز در این همایش جهانی حضور دارند.

هشتمین کنفرانس بین المللی فناوری مواد و ساخت

۲۰۱۷ ۸th International Conference on Material and Manufacturing Technology (ICMMT 2017)–Ei Compedex

conf3

مهندسی تولید و متالوژی، از جمله مقولاتی است که سنگاپور در این زمینه صاحب فناوری و روش های خلاقانه مدیریت و کسب و کار است. هشتمین کنفرانس بین المللی فناوری تولید و مواد این کشور، فرصت خوبی برای دانشجویان مهندسی مکانیک، صنایع و متالوژی است که بتوانند در بستر علمی، با اساتید دانشکده های مهندسی مکانیک و متالوژی دانشگاه های بزرگ این کشور رایزنی کنند.

این همایش در هفته اول ماه می برگزار و توسط کمیته ICMMT هدایت می شود. مقالات این همایش در نشریه Key Engineering Materials منتشر و در الزویر ایندکس می شود. برای کسب اطلاعات تکمیلی به این آدرس مراجعه فرمایید.

دومین کنفرانس بین المللی تشخیص الگو

۲۰۱۷ the Second International Workshop on Pattern Recognition (IWPR 2017) – Ei, Scopus and ISI

اول تا سوم ماه می میلادی، کنفرانس تشخیص الگو در سنگاپور برگزار می شود که توسط IWPR مدیریت می شود. جزییات این کنفرانس را می توانید در این لینک مشاهده کنید.

ششمین کنفرانس بین المللی نرم افزار و مهندسی اطلاعات

۲۰۱۷ ۶th International Conference on Software and Information Engineering (ICSIE 2017)

CONF4

اول تا سوم ماه می میلادی، کنفرانس فناوری اطلاعات سنگاپور برگزار می شود. این کنفرانس توسط کمیته ICSIE‌ مدیریت می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید. هزینه شرکت بدون مقاله در کنفرانس، ۲۸۰ دلار آمریکا اعلام شده است.

کنفرانس هپاتولوژی سنگاپور

Singapore Hepatology Conference

دوم و سوم ماه جون ۲۰۱۷ میلادی، این کشور میزان برگزاری کنفرانس هپاتولوژی است که درباره سرطان ریه و کبد و مقولاتی در این زمینه است که برای دانشجویان پرستاری و پزشکی و مامایی توصیه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

دهمین کنفرانس بین المللی علوم و فناوری و مدیریت

ScienceGlobe – 10th International Research Conference on Science, Technology, Engineering and Management (IRCSTEM)

CONF5

کنفرانسی چند رشته ای در زمینه های مختلف فناوری و مهندسی و مدیریت که برای طیف گسترده ای از دانشجویان در حوزه های مهندسی و اقتصاد و مدیریت می تواند مثمر ثمر باشد و با اساتید دانشگاه های آسیا به خصوص سنگاپور، تعامل و رایزنی کنند. آخرین فرصت ارسال مقاله تا ۱۵ ماه می تمدید شده است.

این کنفرانس در سوم و چهارم ماه ژوئن در این کشور برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید که همچنان فرصت ثبت نام و ارسال مقاله وجود دارد.

این کنفرانس توسط ISSRD حمایت می شود.

نخستین کنفرانس بین المللی روندهای نوظهور در اقتصاد و علوم اجتماعی

۱st International Conference on Emerging Trends in Economics and Social Sciences Disciplines(ELES-June-2017)

CONF6

پنجم و ششم ماه می سال جاری میلادی، نخستین کنفرانس بین المللی روندهای جدید در اقتصاد جهان مورد بحث و تبادل نظر در سنگاپور قرار می گیرد. مشاوران،‌ اندیشمندان، فعالان کسب و کار و همچنین محققان از کشورهای مختلف دنیا در این مراسم شرکت می کنند که با حضور اساتید از چند دانشگاه برتر سنگاپور نیز همراه شده است.

دانشجویان مدیریت، اقتصاد و مدیریت فناوری اطلاعات و حتی MBA برای افزایش شانس دریافت بورسیه و شرکت در فرآیند های رقابتی ادمیشن در پاییز ۲۰۱۷ میلادی در این کشور، از این کنفرانس به عنوان محفل و بستری برای رایزنی با نخبگان علمی و فناوری این کشور استفاده کنند.

آخرین مهلت ارسال مقاله نیز تا ۲۹ ماه می سال جاری میلادی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید. محورهای کنفرانس به این شرح است:

plied sciences.

Business and Economics:

  • Social Sciences
  • General Management
  • Management and Information System
  • Marketing
  • Applied Social Sciences
  • Education
  • Development Economics
  • Literature
  • Islamic Finance and Accounting
  • Organizational Behaviour
  • Arts
  • Environmental Economics
  • Globalization

Engineering & Applied Sciences

  • Environmental Technology
  • Computer Technology
  • Education Technology
  • Advance Technologies For Learning
  • Social Aspects of Computer
  • Information Technology
  • Educational Robotics
  • Human Computer Interaction

Health Sciences

  • Health Care Quality
  • Public Health
  • Health Education
  • Resources for Health Sciences Research
  • Health Technology
  • Psychology
  • Nursing
  • People with Special Needs
  • Pharmacogenomices Pharmacology

دهمین کنفرانس مطالعات جهانی

Tenth Global Studies Conference – National University of Singapore

CONF7

دهمین کنفرانس مطالعات جهانی، هشتم و نهم ماه ژوئن به همت دانشگاه ملی این کشور برگزار می شود. آخرین فرصت ارسال مقالات برای این همایش، هشتم ماه می معرفی شده است. کنفرانس میان رشته ای ماه ژوئن، ‌از همه علاقمندان و صاحب نظران به مقولات جهانی شدن دعوت می کند تا در این محفل علمی شرکت کنند. اگر علاقمند به دریافت بورس و ادمیشن از معتبرترین دانشگاه سنگاپور هستید، فرصت شرکت در این کنفرانس را از دست ندهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

فهرست ۳۰ سازمان شرکت کننده در این کنفرانس

هر کدام از این شبکه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی می تواند فرصت خوبی برای شما جهت ارائه پروپزال تحقیقاتی و همچنین رایزنی با اساتید جهت برقراری لینک های علمی، اقتصادی و فناوری و طرح پروژه های مشترک در زمینه های مرتبط با جهانی سازی باشد.

پانزدهمین کفرانس بین المللی آموزش و یادگیری

۱۵th International Conference on Teaching, Education and Learning (ICTEL), 14-15 June 2017, Singapore

دانشجویان علاقمند به آموزش و متدهای نوین تدریس، توصیه می شود در کنفرانس بین المللی تدریس و آموزش که در چهاردهم و پانزدهم ماه ژوئن در سنگاپور برگزار می شود، شرکت کنند.

در این کنفرانس دو روزه، دانشگاه فناوری نانینانگ و مرکز مطالعات نانیانگ به ارائه روش های خلاقانه در آموزش پرداخته و علاقمندان به ارسال مقاله نیز تا ۱۱ ژوئن فرصت دارند با خلاصه و اصل مقاله را به دبیرخانه کنفرانس ارال کنند.

دانشجویان رشته های زبان انگلیسی و مدیریت امور آموزشی از این فرصت استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این درگاه مراجعه کنید.

۵ کنفرانس بین المللی  اواخر ماه جون ۲۰۱۷ میلادی

توصیه های پایانی

امیدواریم کنفرانس های معرفی شده در زمینه های مختلف، علاقمندان به تحصیل در سنگاپور را در فرصت باقیمانده برای اپلای پاییز ۲۰۱۷ میلادی، با بسترهای علمی در بهار ۹۶ آشنا کند و از این فرصت برای حضور فعالانه در همایش ها و کارگاه های جنبی در این کشور استفاده کنند.

فراموش نکنید که دریافت توصیه نامه های تحصیلی و هم چنین مطرح کردن پروپزال های تحقیقاتی و رایزنی حضوری با اساتید در حاشیه کنفرانس های علمی، شانس دریافت بورسیه از دانشگاه های مطرح آسیا و جهان را افزایش می دهد.

برای پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس های این کشور، از شرکت های پرداخت ارزی داخلی که نماد اعتماد الکترونیک دارند استفاده کنید. در صورتی که فرصت حضور در این کنفرانس ها را ندارید، با ارسال مقاله و دریافت acceptance letter، به تقویت رزومه خود و افزایش شانس انتشار مقاله در ژورنال های ایندکس شده در پایگاه های استنادی جهانی اقدام کنید که برای ادمیشن در دانشگاه های معروف آسیا و جهان، برگ برنده خواهد بود.

سفارت ایران در سنگاپور و سفارت این کشور در تهران می تواند اطلاعات خوبی درباره فرصت های زندگی و اقتصادی این کشور در اختیار متقاضیان سفر به این کشور قرار دهد.

منبع: allconference
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود