باکس آفیس هفته منتهی به ۲۷ فروردین؛ «سرنوشت خشمگین» با اقتدار در صدر

باکس آفیس هفته منتهی به ۲۷ فروردین؛ «سرنوشت خشمگین» با اقتدار در صدر

باکس آفیس این هفته را باید بدون شک تحت تاثیر جدید ترین قسمت مجموعه «سریع و خشمگین» بدانیم. فیلم جدید که با نام «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) شناخته می شود، توانسته در سه روز نخست اکران خود ۱۰۰.۱ میلیون دلار بفروشد و با اقتدار صدر جدول را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب «سرنوشت خشمگین» دومین فیلم پر فروش (در افتتاحیه) در میان آثار قبلی این مجموعه لقب می گیرد.

تنها «خشمگین ۷» محصول سال ۲۰۱۵ با فروش ۱۴۷.۱ میلیون دلاری بالاتر از آن قرار دارد. علی رغم داشتن مقبولیت متوسط در مقایسه با برخی نسخه های قبلی، خط جدید داستان (نقش وین دیزل به عنوان تبهکار) و البته نداشتن رقیب قدرتمند باعث شده که رتبه نخست باکس آفیس به راحتی به فیلم یاد شده برسد.

نکته جالب آن که «سرنوشت خشمگین» موفق شده رکورد فروش جهانی «جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد» را جا به جا کند و در مدتی کوتاه ۵۳۲.۴ میلیون دلار فروش داشته باشد که بسیار فراتر از پیش بینی های قبلی مبنی بر درآمد ۴۰۰ میلیون دلاری آن است. بنابراین شرکت یونیورسال باید انتظار سودی بسیار زیاد از محصول جدید خود را داشته باشد.

به نظر می رسد «سرنوشت خشمگین» در روزهای باقی مانده از ماه نیز قدرتمند عمل خواهد کرد و تا زمان اکران «محافظین کهکشان ۲» در ماه می، رقیب قدرتمندی نخواهد داشت.

«بچه رئیس» با فروش هفتگی و مجموع ۱۵.۵ و ۱۱۶.۳ میلیون دلاری، اختلاف بسیار زیادی با فیلم نخست جدول دارد و در رتبه دوم ایستاده است. «دیو و دلبر» اثر پر فروش دیزنی نیز ۱۳.۶ میلیون دیگر فروش داشته و با رساندن درآمد مجموع خود به ۴۵۴.۶ میلیون دلار، در جایگاه سوم قرار گرفته است.

beautyandthebeast-beast-window-w750

«اسمورف ها: دهکده گمشده» در هفته دوم اکران خود تنها ۶.۵ میلیون دلار فروش داشته که کاهش ۵۰.۸ درصدی را در مقایسه با هفته نخست نشان می دهد. این انیمیشن تا به حال ۲۴.۷ میلیون دلار درآمد کسب کرده و در جایگاه چهارم باکس آفیس قرار می گیرد. «Going in Style» فیلم کمدی که بازیگران سرشناسی مانند مورگان فریمن در آن حضور دارند، با فروش هفتگی و مجموع ۶.۳ و ۲۳.۳ میلیونی رتبه پنجم را به خود اختصاص می دهد.

«استعداد» اثر سینمایی درام که تعداد سالن های نمایش خود را به ۱۱۴۶ عدد افزایش داده، در هفته گذشته ۳ میلیون دلار فروخته و در جایگاه ششم باکس آفیس قرار گرفته است. این رقم برای محصولی که چندان شناخته شده نیست و تبلیغ خاصی ندارد، بسیار مناسب به نظر می رسد. درآمد کلی «استعداد» اکنون به ۴.۳ میلیون دلار رسیده است.

«برو بیرون» فیلم ترسناک تحسین شده که فروش آن بسیاری را شگفت زده کرده، با درآمد هفتگی و مجموع ۲.۹ و ۱۶۷.۵ میلیون دلاری هفتمین فیلم جدول لقب می گیرد.

la-et-hc-get-out-horror-peele-20161004-snap-w750

«پاور رنجرز» با فروش هفتگی ۲.۸ میلیونی در شرایط نا امید کننده ای به سر برده و در رتبه هشتم باکس آفیس ایستاده است. درآمد مجموع آن نیز تعریف چندانی ندارد و تنها ۸۰.۵ میلیون دلار گزارش شده که برای چنین فیلمی به هیچ وجه مناسب نیست. شاید فروش جهانی ۱۲۸.۲ دلاری فیلم بتواند به کمک تهیه کنندگان آن بیاید.

«The Case for Christ» رمان مذهبی این روزهای سینما، با درآمد هفتگی و مجموع ۲.۷ و ۸.۴ میلیون دلاری نهمین فیلم هفته لقب می گیرد. «کونگ: جزیره جمجمه» نیز ۲.۶ میلیون دیگر فروخته تا با درآمد مجموع ۱۶۱.۲ میلیون دلاری در رتبه دهم جا خوش کند.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود