جنگجویان فرازمینی؛ مروری بر آزمایش های عجیب سازمان سیا برای یافتن انسان هایی با توانایی های فوق بشری

جنگجویان فرازمینی؛ مروری بر آزمایش های عجیب سازمان سیا برای یافتن انسان هایی با توانایی های فوق بشری

از سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۵، آژانس اطلاعات مرکزی (CIA) ایالات متحده آمریکا یک برنامه ی سری را با عنوان «استار گیت» (Stargate) به انجام رساند. هدف از این برنامه سازماندهی ارتشی از افراد دارای قدرت های فوق العاده بود که آن ها را «جنگجویان فرازمینی» (psychic warriors) نامیده بودند، افرادی با قدرت های ماوراء طبیعی و فرا انسانی که می توانستند از توانایی های خارق العاده ی خود برای پی بردن به آن چه که در درون پایگاه های دشمن می گذشت، دستکاری دنیای فیزیکی و دیدن آینده استفاده کنند.

این افراد فقط یک مشت انسان خائن و دیوانه با حرکات عجیب و غریب نبودند و دولت ایالات متحده میلیون ها دلار برای سازماندهی آن ها و پی بردن به رازهایشا هزینه کرد. آن ها از روش های موشکافانه و دقیق علمی برای تشخیص واقعی یا دروغین بودن این قابلیت ها استفاده می کردند و بعد از اطمینان از واقعی بودن آن ها، این افراد را در صدها عملیات شرکت می دادند.

اگر چه درک این موضوع کمی سخت به نظر می رسد اما بسیاری از گزارش ها این برنامه ی سری را موفقیت آمیز دانسته اند. سازمان سیا حدود ۲۰ سال را با این افراد کار کرده و نتایج آن چنان با موفقیت همراه بود که باعث شد در تمام این سال ها برنامه همچنان بردوام بماند.

۱۰- جنگجویان فرازمینی که از راه دور محتوای اسناد سری را می دیدند

10a-top-secret-files-480564794-w700

بیشترین استفاده از این افراد مربوط به دیدن از راه دور بود، به عبارت دیگر از این افراد خواسته می شد که از نیروی خود برای دیدن آن چه که در درون پاکت های مهر و موم شده و تشریح آن چه که می دیدند استفاده  کنند و در کمال ناباوری پاسخ های این افراد کاملاً دقیق و درست بودند.

این انسان های فرازمینی کارهای خارق العاده ی دیگری نیز انجام می دادند. سازمان سیا موفق شد یک پیام را در فاصله ای دور برای یکی از این افراد روی کاغذ بنویسد و آن فرد که در ساختمان دیگری حضور داشت در کمال تعجب توانست پیام را مو به مو بخواند بدون آن که پیام به دست وی برسد. در یک آزمایش دیگر، یک سیستم کامپیوتری در یک اتاق بسته و  تحت نظارت قرار داده شد که به صورت تصادفی رشته ای از اعداد باینری (صفر و یک) را تولید می کرد و در کمال ناباوری افرادی که تحت آزمایش قرار داشتند بدون دسترسی به آن اتاق و کامپیوتر موجود در آن توانستند به طور دقیق این رشته ی باینری را تقلید کنند.

حتی یکی از این افراد می توانست از راه دور آن چه که در اسناد سری سازمان سیا وجود داشت را بخواند. این افراد مشخصات ساختمانی که اسناد در آن نگهداری می شدند را با دقت خاصی بیان می کردند و حتی رنگ پوشه ی اسناد و موضوع آنها، تعداد صفحات و حتی افرادی که آن ها را می خواندند را با دقت تشریح می کردند.توصیفات آن ها در این مورد به طور خارق العاده ای دقیق و درست بودند. حتی یکی از این افراد اطلاعات مفصلی در مورد تیمی از کارگران که در ساختمان مشغول بکار بودند ارائه داد.

بعد از این آزمایش ها سازمان سیا به این نتیجه رسید که دیدن از راه دور یک پدیده ی واقعی است و از این افراد برای سر در آوردن از اسناد محرمانه ی کشورهای رقیب و متخاصم استفاده کردند.

۹- جنگجوی فراانسانی که تاریخچه ی مریخ را بیان می کرد

9a-Martians-175217194-w700

در سال ۱۹۸۴، سازمان سیا دست به آزمایشی زد که افراد شیادی که ادعاهای غیرواقعی داشتند را شناسایی می کرد. در این آزمایش از فردی خواسته شد که از راه دور مکانی که روی یک کارت نوشته شده است را تشریح کند. افراد ترتیب دهنده ی این آزمایش به جای این که از مکان های زمینی استفاده کنند عبارت «کره ی مریخ: ۱ میلیون سال قبل از میلاد مسیح» را روی کارت نوشته بودند.

آن ها در واقع خود را آماده کرده بودند که شخص مورد نظر جزییاتی از ساختمان ها و درختان را توصیف کند و او را مورد تمسخر قرار دهند اما وی شروع کرد به توصیف اشکالی با ساختار مخروطی، ستون هایی هرمی شکل، صخره هایی با سطوح ناهموار و خشن و آفتابی غیر معمول. کوه هایی که وی توصیف می کرد رنگ زرد متمایل به اُخرایی داشته و شخص به وضوح در تشخیص رنگ آن ها دچار مشکل شده بود. وی در این مورد چنین می گفت: “زرد، اَه… اُخرایی. اندازه ی آن ها بسیار غیر طبیعی است. خیلی بزرگ است، همه چیز بزرگ است”.

وقتی که از وی خواسته شد از آن هم عقب تر برود وی موجوداتی بزرگ و لاغر را توصیف کرد که لباس های عجیبی به تن داشتند. سپس آن ها را تا درون مکانی که مانند یک قایق بزرگ بود تعقیب کرد که پوشیده شده بود از “دیوارهای بسیار گرد و ساخته شده از فلز درخشان”.

وی در ادامه می گوید: “آن ها دارند می میرند. آن ها دنبال آه… راهی برای نجات می گردند اما آن را پیدا نمی کنند”. محیط زندگی آن ها رو به خرابی گذاشته بود و آن ها افرادی را مامور کرده بودند که مکان جدیدی را برای زندگی پیدا کنند و تنها کاری که می توانستند بکنند این بود که منتظر باشند افرادشان از ماموریت برگردند.

جنگجوی فرازمینی در نهایت در حالی که از چیزی که می دید به شدت تعجب کرده بود گفت: “خدای من، خیلی سخت است. همه چیز مربوط به فضاست. همه چیز برایم مانند عکس هایی از فضا است”.

۸-جنگجویان فرازمینی که به نیروهای پلیس در حل پرونده های جنایی کمک می کردند

8a-homicide-victim-496929052-w700

وقتی که ماموران پلیس شروع به مشورت کردن با این «جنگجویان فرازمینی» برای حل معماهای جنایی کردند سازمان سیا نیز به این حوزه علاقمند شد و در حالی که بسیاری از افراد این پلیس ها را به سخره می گرفت سازمان سیا این موضوع را با علاقه دنبال کرد. این کار روش های جدیدی را برای انجام آزمایش هایشان در اختیار آن ها قرار می داد.

محققان سازمان سیا این پلیس ها را احضار کرده و آزمایشاتی را بر مبنای نتایج تحقیقات جنایی آن ها ترتیب دادند. در ۸ مورد از ۱۱ پرونده ای که از کمک «جنگجویان فرازمینی» کمک گرفته شده بود اطلاعات این افراد در حل پرونده نقش بسزایی داشت. در ۳ مورد نیز این افراد توانسته بودند اجساد قربانیان را پیدا کنند.

محققان سازمان سیا یک سری دستورالعمل ها را بر اساس آن چه که پلیس در اختیار آن ها قرار داده بود در مورد نحوه ی کمک گرفتن از این «جنگجویان فرازمینی» تهیه نمود. آن ها گفته بودند که توصیفات این افراد معمولا کلی بوده و نیاز به تفسیر داشتند. با این وجود تاکید کرده بودند که باید از قابلیت های این افراد استفاده شود. همچنین محققان در این دستورالعمل اعلام کرده بودند که بعد از مشخص کردن یک سرنخ و تصمیم برای دنبال کردن آن یا در صورت نیاز به پیدا کردن یک شخص گمشده باید با این افراد تماس گرفت.

۷- سازمان سیا از این افراد خارق العاده در بحران های گروگانگیری بزرگ استفاده می کرد

Lotush-w700

از این «جنگجویان فرازمینی» در عملیات واقعی نیز استفاده می شد. تا سال ۱۹۸۳ سازمان سیا بیش از ۷۰۰ عملیات را به کمک این افراد به انجام رسانده بود و بر اساس گزارش ها، اطلاعات ارائه شده توسط این افراد در ۸۵ درصد موارد دقیق بوده است. بدین ترتیب این افراد از تمامی ابزارهای جمع آوری اطلاعاتی که سیا در اختیار داشت کارآمدتر و دقیق تر بودند.

وقتی که سرهنگ ویلیام آر. هیگینز در لبنان ربوده شد این افراد توانستند اطلاعات دقیقی در مورد محل نگهداری او و مشخصات این ساختمان که در داخل شهر قرار داشت را در اختیار مسئولین مافوق خود قرار دهند. حتی قبل از این که ماموران سیا بتوانند گروگان را پیدا کنند این افراد توانسته بودند اطلاعات دقیقی در مورد تحرکات گروگانگیران ارائه دهند.

اما سازمان سیا به اطلاعات آن ها اعتماد نکرد. در نتیجه سرهنگ هیگینز توسط گروگانگیران به قتل رسید و وقتی که ماموران سیا جنازه ی او را پیدا کردند دریافتند که اطلاعات «جنگجویان فرازمینی» در مورد محل نگهداری او کاملا درست بوده است.

۶- آزمایش هایی در حوزه ی حرکت دادن اجسام از راه دور

6b-telekinesis-122206339-w700

سازمان سیا به دیدن از راه دور بسنده نکرد و علاقه ی خود به حوزه ی حرکت دادن اجسام از راه دور (Telekinesis) را نیز نشان داد. اگر چه اطلاعات کمی در مورد این آزمایشات وجود دارد اما به نظر می رسد که آن ها پبشرفت های قابل توجهی در این حوزه کرده بودند.

سازمان سیا آزمایشات گسترده ای را بر روی توانایی های یک جادوگر به نام یوری گِلر (Uri Geller) انجام داد. در یکی از این آزمایشات عجیب گلر موفق شد یک تکه فلز را از راه دور ۱۰ درجه خم کند. اما گلر تنها کسی نبود که سازمان سیا سراغ آن ها رفت. یک پسر ۱۳ ساله به نام استفان نیز در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت. استفان نیز مانند گلر می توانست با نیروی ذهن خود قطعات فلزی را خم کند و محققان سیا نیز نحوه ی خم شدن و دلیل آن را مورد بررسی قرار دادند. در یک آزمایش دیگر آن ها متوجه شدند که فردی دیگر به نام ژان پیر گیرارد (Jean-Pierre Girard) می تواند بدون دست زدن و یا حتی خم کردن یک تکه فلز ضخامت آن را تغییر دهد.

۵- قدرت های ماوراء الطبیعه و فرا انسانی ژانگ بائو شنگ

5-zhang-baosheng-w700

زمانی که مسئولان سازمان سیا دریافتند که مردی چینی به نام ژانگ بائو شنگ قدرت های خارق العاده ای دارد به این موضوع علاقمند شدند. وی ادعا کرده بود که توانایی عبور دادن اشیاء از دیوار بدون خراب کردن آن را دارد. ژانگ هم در آمریکا و هم در چین مورد آزمایش قرار گرفت و حتی از او فیلم گرفته شد.

در یک آزمایش دیگر، محققان تعدادی قرص را در داخل یک بطری گذاشته و درب آن را کاملا بسته و مهر و موم کردند. سپس از ژانگ خواستند که قرص ها را دربیاورد. وی شروع به خیره شده به بطری کرد و همزمان قرص ها به جنب و جوش درآمدند به طوری که به دو نیم تقسیم شدند. سپس بدون این که بطری و درب آن صدمه ای ببینند و یا مهر و موم خراب شود قرص ها از داخل آن خارج شدند.

آن ها با استفاده از دوربینی با قدرت فیلمبرداری ۴۰۰ فریم در ثانیه از این آزمایش فیلمبرداری کرده بودند. وقتی که فیلم را به صورت آهسته تماشا کردند دیدند که در کسری از ثانیه (یک چهارصدم ثانیه) یکی از قرص ها در نیمه راه عبور از دیواره ی بطری دیده می شود و در نهایت از شیشه ی بطری خارج می شود بدون این که باعث ترک خوردن یا شکستگی آن گردد.

در گزارش سازمان سیا در این مورد چنین آمده است: “بعد از این آزمایش عجیب ساختار میکروسکوپی و خصوصیات آن اشیاء [قرص ها] هیچ تغییر قابل مشاهده ای را نشان نمی داد. این آزمایش نشان داد که ژانگ بائو شنگ توانایی های فرا انسانی دارد”.

۴- درمانگران اعتقادی تشعشات گرمایی تولید می کنند

4b-faith-healer-w700

در بایگانی اسناد سازمان سیا سندی وجود دارد که ترجمه ی یک نوشته به زبان روسی است و در آن ادعا شده که درمانگران اعتقادی قدرت های خارق العاده ای دارند. در این سند در مورد روشی به نام «عکسبرداری کیرلیان» (Kirlian photography) صحبت می شود، روشی که توسط شخصی به نام سمیون کیرلیان ابداع شده است. کیرلیان کشف کرده بود که اگر شیئی را در درون یک بشقاب عکاسی (photographic plate) قرار داده و آن را به یک منبع انرژی با ولتاژ بالا وصل کنیم تصویری از آن شیء همراه با یک هاله ی الکتریکی دور آن به وجود می آید.

برخی این هاله را جادویی دانسته و ادعا می کردند که این هاله ی الکتریکی تشعشات یا نیروی چی (qi) فرد را نشان می دهد. اما در هر صورت این موضوع از لحاظ الکتریکی بسیار غیرطبیعی به نظر می رسید. در این سند نیز محققان سازمان سیا چنین موضوعی را غیرقابل باور دانسته اند. چنان که در این سند آمده یک درمانگر اعتقادی به نام اَی کریووروتوف با کیرلیان دیدار کرده و به وی اجازه داده است که تکنیک خود را روی این درمانگر اعمال کند. کریووروتوف با قرار دادن دست هایش بر روی بدن افراد آن ها را شفا می داد. وقتی که کیرلیان آزمایش اش روی کریووروتوف را به انجام رساند هاله ی الکتریکی که دور انگشتان او وجود داشت از هر چه که کیرلیان قبلا دیده بود چندین برابر بزرگ تر، قوی تر و پررنگ تر به نظر می رسید.

در یک آزمایش دیگر مشخص شد که دست های کریووروتوف ۳ تا ۵ برابر مقاومت الکتریکی بیشتری نسبت به یک انسان طبیعی دارند و وقتی که او دستانش را نزدیک شخصی می برد گرمایی تا ۵۰ درجه ی سلسیوس در آن قسمت از بدن فرد ایجاد می شد.

در نهایت نویسنده ی سند نتیجه گیری می کند که قدرت درمانگران روحانی ممکن است از لحاظ علمی قابل توضیح باشد. به نظر می رسید که کریووروتوف یک میدان الکتریکی بسیار قوی در اطراف خود داشت که به طور طبیعی باعث تولید گرما می شد. از نظر محققان این میدان الکتریکی چنان قدرتی داشت که می توانست فرآینده های درون بدن فرد را تغییر دهد.

۳- فوران  های خورشیدی بر توانایی های این افراد تاثیر می گذارد

3a-solar-flare-512816582-w700

به مدت ۶ سال مطالعاتی برای مشخص کردن این موضوع که آیا نیروهای الکترومغناطیسی می توانند قدرت های ماورایی شخصی را تقویت کنند انجام شد. محققان سازمان سیا آزمایشات بسیاری را در این حوزه انجام دادند از محاسبه ی تغییرات ستارگان تا قرار دادن «جنگجویان فرازمینی» در مقابل اشعه های مایکروویو و در نهایت بیشترین تاثیرات را در اشعه های خورشیدی یافتند.

یک ارتباط مستقیم و قابل توجه در میزان موفقیت آزمایشات سازمان سیا و فعالیت های خورشیدی وجود داشت. محققان دریافتند که لکه های خورشیدی تاثیر کوچک و غیر قابل تاییدی دارند و البته این تاثیر در مورد فوران های خورشیدی بسیار بزرگ تر و شدیدتر بود.

در روزهایی که فوران خورشیدی به وقوع می پیوست عملکرد «جنگجویان فرازمینی» در بدترین حالت خود قرار می گرفت. در چنین روزهایی آن ها پیشگویی های کورکورانه و غیردقیقی می کردند و اشتباهات بسیاری در جواب های آنان وجود داشت. روز بعد آن ها از همیشه بهتر عمل می کردند. ۲۴ ساعت بعد از رخ دادن فوران های خورشیدی این افراد یک توان ادراکی بسیار قوی کسب می کردند و پاسخ ها و ادراکات آن ها از هر زمان دیگری دقیق تر به نظر می رسید.

۲- جنگجویان فرازمینی سازمان سیا آینده را نیز پیش بینی می کردند

L-w700

«جنگجویان فرازمینی» تنها به اتفاقاتی که در آن زمان به وقوع می پیوستند توجه نمی کردند و برخی از آن ها می توانستند بگویند که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و سازمان سیا نیز معمولا از این افراد در انجام عملیات نظامی استفاده می کرد.

این افراد در یک مکان خاص حاضر شده و اتفاقات فردا را پیش بینی می کردند و سپس اظهارات آن ها با اتفاقاتی که روز بعد رخ می داد مقایسه می شد. بسیاری از این آزمایش ها هنوز هم از طبقه بندی سری خارج نشده اند. اما در یکی از اسنادی که منتشر شده است یکی از این افراد ادعا می کند که اهداف مذکور در حال انتقال «اشیائی استوانه ای شکل» به یک پایگاه سری هستند و آن ها را استتار می کنند. توصیف او از پایگاه موردنظر با عبارت «پیشگویی بسیار دقیق» تایید شده است در حالی که اظهارات او در مورد اشیاء مخروطی شکل تایید نشده اند اما با عنوان «پذیرفتنی» از آن ها یاد شده است.

سازمان سیا از این افراد در عملیات طوفان صحرا (جنگ خلیج فارس) استفاده کرد. در این عملیات «جنگجویان فرازمینی» به درستی زمان شروع حملات هوایی و حتی زمان بارش باران را پیشگویی کرده بودند. آن ها حتی حمله ی عراق به کویت و تهدید عربستان را ۱۵ روز قبل از وقوع آن پیش بینی می کردند.

۱- روس ها و چینی ها نیز در این حوزه بیکار نبودند

1a-soviet-psychic-512802079-w700

سازمان سیا بسیاری از اسناد مربوط به عملیات استارگیت را از طبقه بندی خارج کرده است به طوری که اطلاعات نسبتا دقیقی در مورد این برنامه ی عجیب در اختیار ما قرار دارد. اما این موضوع به این معنی نخواهد بود که تنها کشور ایالات متحده در این پروژه ها سرمایه گذاری کرده است. مسئولان شوروی سابق و چین نیز آزمایشاتی را بر روی انسان های دارای قدرت های ماوراء الطبیعه انجام می دادند و بدون شک اطلاعات فاش نشده ی زیادی در این حوزه ها وجود دارد.

شوروی در واقع بسیار قبل تر از آمریکایی ها این آزمایشات را شروع کرده بود و جیمی کارتر دستور داد که در مورد آزمایشات شوروی در این زمینه تحقیقاتی انجام گیرد و آن زمانی بود که برنامه ی استارگیت آغاز شد. هدف از این برنامه در ابتدا برآورد توانایی شوروی در این حوزه و تلاش برای رسیدن به دستاوردهای آن ها در مورد قابلیت های فرازمینی بود.

به نظر می رسد که شوروی سابق بسیار بیشتر از ایالات متحده از این برنامه در فعالیت های نظامی خود استفاده کرده است. ما در حال حاضر اطلاعات زیادی از آزمایشات آن ها در این حوزه در دست نداریم اما شواهد نشان می دهد که سیستم اطلاعاتی شوروی سابق فعالیت هایی بسیار بیشتر از برنامه ی استارگیت ایالات متحده در این حوزه داشته است.

حتی در چین نیز گروهی با نام «گروه ارزیابی مشترک توانایی های فیزیکی غیرطبیعی تمام چین» تشکیل شده و همین موضوع نشان می دهد که بسیاری از کشورهای دیگر نیز چنین برنامه هایی را دنبال می کرده اند.

البته هنوز رازهای بسیاری در این گزارشات وجود دارد و معلوم نیست که تا چه حد باید به آن ها اعتماد داشت و آن ها را جدی گرفت اما یک چیز کاملا مشخص است: در دوران جنگ سرد، گروهی به نام «جنگجویان فرازمینی» وجود داشته اند که کاملاً واقعی بوده و در بسیاری از عملیات ها از آن ها استفاده می شده است.

منبع: listverse
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۶ نظر

ورود

  • علی فروردین ۲۹, ۱۳۹۶

    فقط میتونم بگم woooow

  • دورسا فروردین ۲۹, ۱۳۹۶

    دنبال کار میگردی ؟ اینجا دسته مورد علاقه اتو انتخاب کن کاراشو ببین https://goo.gl/Ezh8ik

  • Mohammad Ali Ahantab فروردین ۳۰, ۱۳۹۶

    خیلی مطالب جالبو جذابی میزارید
    مرسی از تیم نویسندگان سایت

  • حسام فروردین ۳۰, ۱۳۹۶

    بدترین مطلبی که تا حالا توی سایت تون دیدم همین بود. لطفا از این به بعد در مورد صحت مطالبی که روی سایت می گذارید تحقیق کنید.
    هیچ کدوم از ادعاهای بیان شده معتبر نیستند.

    • saeed اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶

      از کجا میگی عزیز؟

    • saeed اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶

      به نظرم واقعی هست . چرا نباشه ؟

  • حمید فروردین ۳۰, ۱۳۹۶

    واااااااا ?
    دمتون گرم

  • arc_akbari فروردین ۳۰, ۱۳۹۶

    FRINGE

  • پاشا فروردین ۳۰, ۱۳۹۶

    از شما بعید بود

  • saeed اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶

    عالی بود …

  • Fatemeh آذر ۹, ۱۳۹۷

    شک نکید ک این چیزا وجود دارن.

  • رقيه اسفند ۱۷, ۱۳۹۷

    در ایران اولین عکس العمل مسخره کردن و انکار این قدرتهاست و نهایت تلاش و إثبات ان منجر به تعجب حضار خواهد شد ولی دیگر کشورها از ان بهره برداری صحیح می کنند اما ایران قدر چنین کسانی که درکشور ما کم هم نیستند، نمی داند اما وقتی می فعمد دیگر کشورها چه می کنند تازه به فکر می افتند بمانک که چقدر زمان می برد تا عملی شود . گوهر خود را مزن بر سنگ هر ناقابلی صبر کن گوهر شناس قابلی پیدا شود  

  • با اینکه موج منفی داشت صحبت شما ،ولی یه چیزایی در کل جالب بیان کردید.احسنت فروردین ۱۳, ۱۴۰۰

    جالب بود

  • مهرداد 1380200 فروردین ۱۷, ۱۴۰۰

    مشکل افراد واقع گرا همینه که از چیزایی امروزه دارن استفاده میکنن که همون ها هم یه روزی واقع گرایانه نبود استفاده از یه سری کد برای فهماندن به یه کامپیوتر که چیکار کنه اسمارت فون ها و استفاده از یه سری سیم برای ارتبا برقرار کردن در این دنییا هر چیزی امکان داره اگر اتفاقی قبلا نیافتاده دلیل بر نبودنش نیست یکم فکر کنید بعد زارتی بگید منابع موثقی واسش نیس یه روزی کسانی که گالیله رو اعدام کردن گفتن منبع موثقی براش نیست که زمین گرد باشه قدرت از تخیل میاد و تخیل هست که آینده رو میسازه تمامی انسان هایی که نقش بزرگی در تغییر دنیا دارند همون هایی که حتی شما واقع گرا ها هم قبولشون دارید واقع گرا نیستند!!!!! با قدرت خودتون یه چیزی رو نسنجید قلمرو ذهن حتی از فضا هم ناشناخته تره!

  • حسین اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰

    کاش یک ناسا هم تو ایران بود