با پم پم آشنا شوید؛ گربه ای که چشمانش شما را مسحور خواهد کرد

با پم پم آشنا شوید؛ گربه ای که چشمانش شما را مسحور خواهد کرد

طبیعتی که ما در آن زندگی می کنیم، موجودات و حیوانات بامزه ای را در خود جای داده است. شاید بتوان محبوب ترین و شیرین ترین آن ها را گربه ها دانست. گربه ها حیوانات بازیگوشی هستند که در تمام نقاط دنیا دیده شده و از محبوبیت فراوانی برخوردارند. همین امر سبب شده که افراد از آن ها به عنوان حیوان خانگی خود نگهداری نمایند. در میان نژادهای مختلف گربه ها، برخی از آن ها دارای زیبایی مسحور کننده ای هستند.

«پم پم» نام بچه گربه ای است که چشمان آن به قدری درخشان و خیره کننده هستند که شما نمی توانید برای مدت زیادی به آن ها نگاه کنید. «نا هم رنگی عنبیه» باعث گشته که چشمان گربه زیبا به این شکل در بیایند. این اختلال باعث می شود که چشم ها رنگ متفاوتی داشته باشند. اختلال دیگری به نام «segmental heterochromia» سبب می گردد که یک چشم دارای رنگ های متفاوتی درون خود باشد. همخونی، مسائل ژنتیکی و یا جهش از جمله علل این مسئله به شمار می روند.

اختلال های یاد شده بدون ضرر هستند و هم در حیوانات و هم در انسان ها دیده می شوند. تصاویر زیر «پم پم» زیبا و دوست داشتنی را به شما نشان می دهند، دعوت می کنیم به تماشای آن ها بنشینید.

110

111

112

113

114

115

116

117

118

119

120

منبع: boredpanda
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود