آواتار همچنان ادامه دارد؛ زمان اکران ۴ قسمت بعدی پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما مشخص شد

آواتار همچنان ادامه دارد؛ زمان اکران ۴ قسمت بعدی پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما مشخص شد

کسانی که به مقوله فیلم و سینما علاقه دارند، بدون شک فیلم به یاد ماندنی و تحسین برانگیز آواتار را دیده اند. این اثر سینمایی سه بعدی که جیمز کامرون کارگردانی آن را بر عهده داشت، با بودجه سرسام آور ۲۳۷ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۹ اکران شد و توانست با فروش ۲ میلیارد و ۷۸۸ میلیون دلاری پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما لقب بگیرد. از آن موقع تا به حال، بسیاری در انتظار قسمت های بعدی فیلم هستند. اکنون خبرهای خوبی در این زمینه منتشر شده است.

امروز در صفحه فیسبوک این اثر مجموعه ای، پیغامی منتشر شد که از تاریخ دقیق اکران فیلم های بعدی و جزئیات آن ها حکایت داشت. بر این اساس عوامل اعلام کرده اند که قسمت بعدی در ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی به نمایش در خواهد آمد. آواتار ۳، ۴ و ۵ نیز به ترتیب در ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱، ۲۰ دسامبر سال ۲۰۲۴ و ۱۹ دسامبر سال ۲۰۲۵ اکران خواهند شد.

این اواخر خبرهای ضد و نقیض زیادی درباره آواتار به گوش رسیده و زوئی سالدانا و سیگورنی ویور بازیگران سرشناس، اعلام کرده بودند که تولید فیلم در تابستان یا پاییز آغاز خواهد شد. فرایند تولید یک اثر به خودی خود پیچیده است؛ به خصوص زمانی که اهداف تا این حد بزرگ باشند. در نظر داشته باشید که تاریخ اکران ها شاید باز هم دستخوش تغییر شود، اما روزهای اعلام شده آخرین ها در این زمینه هستند.

منبع: gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • علی اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶

    ای وای من.از ۲۰۱۸ رفت ۲۰۲۰
    باز عجیب تر از اون اینه که بین قسمت ۲و۳ یکی سال فاصله است ولی بین قسمت ۳و۴ سه سال فاصله است.
    ولی من خیلی خوشبینم. چون که معلومه بلندپروازآنه ترین اثر این صده تا الان میتونه باشه