باکس آفیس هفته منتهی به ۱۰ اردیبهشت؛ قدرت نمایی دوباره «سرنوشت خشمگین»

باکس آفیس هفته منتهی به ۱۰ اردیبهشت؛ قدرت نمایی دوباره «سرنوشت خشمگین»

در باکس آفیس این هفته تغییرات چندانی به چشم نمی خورد. «سرنوشت خشمگین» جدیدترین قسمت از مجموعه «سریع و خشمگین» با فروش ۱۹.۳ میلیونی در هفته گذشته همچنان صدر جدول را به خود اختصاص داده و یکه تازی می کند. این اثر اکشن میزان فروش خانگی اش را به ۱۹۲.۷ میلیون دلار رسانده و به عنوان چهارمین قسمت پر فروش در مجموعه شناخته می شود. «سرنوشت خشمگین» این هفته موفق شد به باشگاه ۱ میلیاردی ها در عرصه فروش جهانی بپیوندد.

این فیلم تا به حال سود زیادی نصیب یونیورسال کرده، اما به نظر می رسد با توجه به نزدیکی اکران تابستانی، یکه تازی اش رو به پایان است. اما در مجموع می توان اثر یاد شده را بسیار موفق دانست. «How to be a Latin Lover» کمدی جدید سینماهای آمریکا با فروش ۱۲ میلیون دلاری در سه روز نخست در جایگاه دوم قرار گرفته است. این اثر سینمایی نقد های مثبت و منفی زیادی دریافت کرده، اما توانسته ارتباط خود را با تماشاگران بر قرار کند.

میزان درآمد اثر بسیار خوب بوده، زیرا این فیلم تنها در ۱۱۱۸ سینما به نمایش درآمده است. باید صبر کنیم ببینیم که این فیلم در هفته های آینده چگونه عمل خواهد کرد. ظاهرا تماشاگران از آن راضی هستند و باید شاهد رقابت فیلم با دیگر آثار پرفروش باشیم.

«باهوبالی ۲: فرجام» علی رغم آنکه تنها در ۴۲۵ سینما به نمایش درآمده، توانسته با فروش ۱۰.۱ میلیون دلاری سومین فیلم باکس آفیس لقب بگیرد. در ابتدا تصور می شد که این فیلم هندی مخاطب چندانی ندارد، اما خلاف این مسئله ثابت گشت و مردم از آن حمایت کردند. به نظر می رسد فیلم های دوم و سوم هفته در بهترین زمان ممکن اکران شده اند.

the-circle-2017-emma-watson

«دایره» محصولی که اما واتسون، تام هنکس و جان بویگا در آن به ایفای نقش می پردازند، با فروش ۹.۳ میلیونی در سکوی چهارم قرار گرفته است. به نظر می رسد که این اثر اقتباسی نتوانسته مخاطبان چندانی را به سمت خودش بکشاند. نقدهایی که به فیلم صورت گرفته چندان مثبت نبوده اند و بسیاری از  کارشناسان اثر را فاقد سخنی جدید و داستانی شکل نگرفته دانسته اند. علی رغم آنکه بودجه تنها ۱۸ میلیون دلار بوده، اما شرکت سازنده باز هم نمی تواند چندان به آن امیدوار باشد.

«بچه رئیس» اثر انیمیشنی دریمورکس همچنان در میان ۵ فیلم برتر قرار دارد و توانسته با فروش ۹ میلیونی در هفته گذشته، درآمد مجموع خود را به ۱۴۸.۴ میلیون دلار برساند. «دیو و دلبر» دیگر فیلمی که اما واتسون روی پرده دارد، با فروش هفتگی و مجموع ۶.۴ و ۴۸۰.۱ میلیون دلاری، ششمین فیلم باکس آفیس لقب گرفته است. این اثر از «در جستجوی دوری» پیشی گرفته و اکنون نهمین فیلم پرفروش در تاریخ سینمای آمریکا به شمار می رود.

«Going in Style» دیگر اثر کمدی با فروش ۳.۵ میلیون دلاری در جایگاه هفتم قرار گرفته و درآمدش را به ۳۷.۳ میلیون دلار رسانده است.

Morgan-Freeman-Michael-Caine-and-Alan-Arkin-in-Going-in-Style

«اسمورف ها: جزیره گمشده» با درآمد هفتگی و مجموع ۳.۳ و ۳۷.۷ میلیونی، ناامید کننده ظاهر شده و در جایگاه هشتم باکس آفیس قرار گرفته است. «استعداد» نیز در هفته گذشته ۳.۳ میلیون دیگر فروخته تا با قرار گرفتن در رده نهم درآمدش را به ۱۵.۸ میلیون دلار برساند. «فراموش نشدنی» با فروش هفتگی و مجموع ۲.۳ و ۸.۸ میلیونی آخرین فیلم هفته لقب می گیرد.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود