گزارش تصویری روزیاتو: هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران در برج میلاد گشایش یافت

گزارش تصویری روزیاتو: هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران در برج میلاد گشایش یافت

هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران با حضور ۱۴ هنرمند خارجی، ۵ هنرمند ایرانی در بخش اصلی و ۱۰ هنرمند در بخش دانشجویی، روز جمعه ۱ اردیبهشت‌ماه در برج میلاد گشایش یافت.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران درباره متریال هشتمین سمپوزیوم تهران گفت: «امسال هنرمندان روی سنگ گوهر کار می‌کنند و به پیشنهاد اساتید، ۲ نفر از هنرمندان خارجی که تجربه خوبی با سنگ گرانیت دارند در این رویداد هنری با این سنگ اثر خود را ارائه می‌دهند.»

_MG_25392

دبیر هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران با اشاره به دوره‌های مختلف این رویداد هنری نیز افزود: «در میان دوره‌های سمپوزیوم ما سعی کردیم که از متریال‌های مختلف استفاده کنیم لذا از آهن و چوب در دوره‌های مختلف استفاده شد.»

_MG_25432

موسوی تصریح کرد: «امیدواریم که با تداوم سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران بتوانیم رونق هنر و حضور هنرمندان را در عرصه‌های داخلی و خارجی فراهم کنیم. در این دوره از سمپوزیوم ما سعی کردیم که از بهترین سنگ‌ها استفاده کنیم تا هم مورد قبول هنرمندان باشد و هم ماندگاری خوبی برای تهران داشته باشد. اگر مجموعه سازمان زیباسازی شهر تهران در برگزاری سمپوزیوم کمترین نقشی در رشد هنرمندان و به خصوص جوانان داشته باشد، باعث افتخار این مجموعه است و امیدواریم که هر روز شاهد رشد بیشتر عرصه مجسمه‌سازی باشیم.»

_MG_25422

سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران عاملی مهم برای دیدن آثار هنری زیبا در سطح شهر به شمار می‌رود.

_MG_25472

لازم به یادآوری است، هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران اول تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه در برج میلاد برگزار می‌شود و علاقمندان به هنر مجسمه‌سازی می‌توانند با حضور در سایت سمپوزیوم از روند خلق آثار این رویداد هنری بازدید کنند.

_MG_25402

همچنین بد نیست بدانید سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با این سمپوزیوم، دومین مسابقه عکاسی از این رویداد هنری را برگزار می‌کند.

شرکت برای تمام هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی در این جشنواره آزاد است و علاقه‌مندان این فرصت را پیدا می‌کنند که از ۱۰ اردیبهشت‌ماه مصادف با برگزاری هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی شهر تهران تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه به عکاسی از این رویداد هنری در محل برج میلاد بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این نشانی مراجعه کنید.

_MG_25442

در آخر نیز از شما دعوت می کنیم تا در ادامه، عکس های اختصاصی روزیاتو از سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران را ببینید. همراهمان باشید.

_MG_25472

_MG_25492

_MG_25652

_MG_25662

_MG_25692

_MG_25732

_MG_25762

_MG_25812

_MG_25852

_MG_25862

_MG_25912

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود