نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای مهارتی کارآموزان با حمایت سامسونگ برگزار شد

آکادمی مهندسی سامسونگ مهمان جشن روز جهانی کارگر

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای مهارتی کارآموزان با حمایت سامسونگ برگزار شد

دیروز، ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر بود و به همین خاطر در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه، نمایشگاهی با عنوان توانمندی‌ها و دستاوردهای مهارتی کارآموزان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران برگزار شد که حضور پررنگ شرکت سامسونگ به عنوان یکی از شرکای آموزشی این سازمان با استقبال خوبی از طرف بازدیدکننده ها مواجه شد.

آکادمی مهندسی کمپانی کره ای یاد شده، در این نمایشگاه، فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت و در طول زمان برگزاری این نمایشگاه به صورت واقعی آموزش تعمیر دستگاه‌های موبایل را به کارآموزان ارائه داد.

SEA in Exhibition - 1-w900

برای آگاهی از جزئیات این نمایشگاه از شما دعوت می کنیم در ادامه ی مطلب، بیانیه خبری که در همین رابطه از جانب دفتر روابط عمومی سامسونگ در تهران برای روزیاتو ارسال شده است را مطالعه کنید.

SEA in Exhibition - 3-w900

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر، «نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای مهارتی کارآموزان» را با همکاری آموزشگاه‌های خصوصی تحت نظارت خود و شرکت سامسونگ الکترونیکس برگزار کرد.

شرکت سامسونگ یکی از شرکای آموزشی این سازمان و برگزارکننده دو دوره «المپیاد تکنسین‌های ایران» است که در غرفه «آکادمی مهندسی سامسونگ» پذیرای علاقه‌مندان و تکنسین‌های ایرانی بازدیدکننده از این نمایشگاه بود. در این نمایشگاه که با هدف توسعه فرهنگ مهارت آموزی برگزار می‌شد، آکادمی مهندسی سامسونگ فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

SEA in Exhibition - 2-w900

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای مهارتی کارآموزان روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه در خیابان طالقانی تهران برگزار شد و آکادمی مهندسی سامسونگ در غرفه خود، کلاس‌های آموزشی این مرکز و همچنین ویدئوهایی از مسابقات ملی مهارت سال ۲۰۱۶ را به معرض نمایش گذاشت.

آکادمی مهندسی سامسونگ، در سال ۱۳۹۳ بر اساس تفاهم‌نامه‌ دوجانبه میان سازمان فنی‌وحرفه‌ای و شرکت سامسونگ الکترونیکس راه‌اندازی شد. این آکادمی تاکنون توانسته تکنسین‌های حرفه‌ای و ماهری را در هفت گرایش تعمیرات موبایل و تبلت، نصب و تعمیر سیستم‌های صوتی خانگی (سینمای خانگی)، انواع تلویزیون‌های پیشرفته، کولرهای گازی، دستگاه‌های خنک‌کننده خانگی، ماشین‌های لباسشویی، و نهایتا نصب و تعمیر ماشین‌های ظرفشویی آموزش دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده کند.

SEA in Exhibition - 4-w900

شایان ذکر است که تمامی آموزش‌ها در آکادمی مهندسی سامسونگ رایگان و بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای ارائه می‌شود.

SEA in Exhibition - 5-w900

غرفه آکادمی مهندسی سامسونگ تنها غرفه در سراسر ۴۰ غرفه نمایشگاه بود که در طول زمان برگزاری این نمایشگاه به صورت واقعی آموزش تعمیر دستگاه‌های موبایل را به کارآموزان ارائه می‌داد. تکنسین‌های حاضر در غرفه سامسونگ می‌توانستند با استفاده از دستگاه‌ها و محصولاتی که آکادمی در اختیار آن‌ها قرار داده بود به تعمیر گوشی‌های موبایل بپردازند و در این راه اطلاعات و دانش خود را افزایش دهند. همین مسئله باعث شد غرفه آکادمی مهندسی سامسونگ یکی از پربازدیدترین غرفه های نمایشگاه شود.

همچنین در بخشی از نمایشگاه، تعدادی از کارآموزان سابق آکادمی سامسونگ که با پایان دوره آموزشی خود موفق به راه‌اندازی کسب‌وکاری مستقل شده‌ بودند، معرفی شدند.

SEA in Exhibition - 6-w900

از جمله چهره‌های سرشناس حاضر در این نمایشگاه می‌توان به دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقای شهریور معاون استاندار تهران و آقای تهرانیان، مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران اشاره کرد. این چهره‌ها با حضور در غرفه آکادمی سامسونگ از نزدیک با دوره‌های آموزشی این مرکز و اهداف آن آشنا شدند و از کیفیت بالای آموزش و تجهیزات آکادمی مهندسی سامسونگ و همچنین فعالیت مفید و مثبت شرکت سامسونگ الکترونیکس در ایران برای آموزش نیروها و تکنسین‌های حرفه‌ای تشکر کردند.

بدون نظر

ورود