نگاهی به خانه های شگفت انگیز ۱۰ شخصیت سرشناس دنیا؛ عمارت هایی که برای بسیاری آرزوی دست نیافتنی هستند

نگاهی به خانه های شگفت انگیز ۱۰ شخصیت سرشناس دنیا؛ عمارت هایی که برای بسیاری آرزوی دست نیافتنی هستند

معمولاً اکثر مردم طالب خانه هایی هستند که علاوه بر آسایش، با سلایق آن ها سازگار باشد. اشخاص معروف و سرشناس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در ادامه این مطلب نگاهی داشته ایم به خانه های ۱۰ چهره شاخص دنیا که معماری دلفریب عمارت های آن ها هوش از سر افراد عادی می پراند. با ما همراه باشید:

عمارت «ریحانا» واقع در بِوِرلی هیلز

1-w750

2-w750

عمارت «ریحانا» بر روی تپه ای واقع در بِوِرلی هیلز بنا شده است. اگر از دور به آن بنگرید، انگار یک سراب در دل کویر به چشم شما خورده است. آب نیلگون درون استخر و صندلی های راحتی اطراف آن، حس آسایش و آرامش را به شما منتقل می کنند.

خانه دیگر «ریحانا» واقع در باربادوس

3-w750

4-w750

خانه «لیدی گاگا» واقع در میامی5-w750

6-w750

خانه «لیدی گاگا» در کنار اقیانوس واقع است. نمای بیرونی آن برخلاف ظاهر معمولاً عجیب این خواننده چندان شوک برانگیز نیست اما داخل خانه اوضاع متفاوت است. درون خانه بیشتر شبیه به یک مجتمع تفریحاتی است: یک سینمای کوچک، یک سالن بولینگ و کلی تفریحات دیگر در گوشه و کنار خانه به چشم می خورند.

خانه «جولیا رابرتس» واقع در هاوایی7-w750

8-w750

هنگامی که «جولیا رابرتس» قصد انتخاب خانه را داشت، با دو عمارت در مجاورت هم برخورد کرد که مزین به نمایی شگفت انگیز از ساحل بودند. او هر دو عمارت را خرید و آن ها را با هم ترکیب کرد. این خانم بازیگر که در امور زیست محیطی بسیار فعال می باشد، دیدگاه دوستدار طبیعت خود را در خانه نیز اعمال کرده است: سقف خانه از تخته سنگ های بازیافتی پوشیده است و کف آن با بامبو مزین گشته است. این عمارت، مجهز به یک زمین تنیس نیز هست.

خانه «جان تراولتا» واقع در فلوریدا9-w750

10-w750

«جان تراولتا» یکی از طرفداران پر و پا قرص هوانوردی است. از نمای بالا، خانه او شبیه به ترمینال یک فرودگاه است. مسیری هم طراحی شده تا بر حسب نیاز، هواپیما بتواند تا نزدیکی درب خانه مسافران را انتقال دهد.

عمارت «نیکلاس کِیج» واقع در لس آنجلس11-w750

12-w750

«نیکلاس کیج» از یک سو شیفته کتاب های مصور (کمیک بوک) و از سوی دیگر عاشق هنر معماری است. او به تصاحب خانه های قدیمی علاقه بسیار دارد. در حال حاضر، کلکسیون خانه های او چندان چشمگیر نیست: فقط ۳ عمارت! البته علاوه بر تعلق خاطر به خانه های آنتیک، این بازیگر به خانه های مدرنی که شکل و شمایل قدیمی دارند نیز علاقه مند است.

عمارت «مل گیبسون» واقع در گرینویچ، کانکتیکات13-w750

14-w750

عمارت «مل گیبسون» درست شبیه به عمارت های قدیمی قرون وسطی است. این کارگردان و بازیگر سینما به شدت عاشق تاریخ است. این نکته، نه تنها در فیلم های او، بلکه در طراحی خانه نیز مشهود است.

خانه «بیانسه» و «جِی-زی» واقع در نیو اورلئان15-w750

16-w750

در خانه این زوج سرشناس، همه چیز کاملاً عادی است. خانه مملو از اتاق های راحت و جادار است ولی درون اتاق ها چندان از ازدحام اشیاء زینتی خبری نیست. بله، همه چیز در ظاهر عادی است، مگر اینکه بخواهید به عنوان مثال، جویای قیمت یک نیمکت چوبی ساده در عمارت شوید!

عمارت «گری اُلدمن» واقع در لس فلیز، لس آنجلس17-w750

18-w750

«گری اُلدمن»، یکی از اساتید تغیر چهره، بسیار خوش سلیقه است. خانه او از بیرون شبیه به باغ است ولی درون آن، همه چیز رنگ و بوی اصالت و قدمت دارد.

خانه سازگار با محیط زیست «نائومی کمپل» با نمای «چشم هوروس» واقع در جزیره کلئوپاترا، ترکیه
19-w750

20-w750

خانه شگفت انگیز «نائومی»، در دل دریای مدیترانه، در جزیره کلئوپاترای کشور ترکیه بنا شده است. از نمای بالا، ساختار خانه شبیه به «چشم هوروس» است (یکی از طرح های برگرفته شده از هنر مصر باستان). معماری این خانه دوستدار محیط زیست به گونه ای است که نهایت صرفه جویی انرژی در آن حاصل می گردد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود