با «شیکی-شیما» لوکس ترین و مدرن ترین قطار جهان آشنا شوید

با «شیکی-شیما» لوکس ترین و مدرن ترین قطار جهان آشنا شوید

مسئله حمل و نقل این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده و کشورها سعی می کنند به شکلی در آن تحول ایجاد نمایند. ژاپنی ها یکی از کسانی هستند که به موضوع یاد شده اهمیت زیادی می دهند. آن ها در همین راستا سه سال پیش قطاری به نام «شیکی-شیما» را معرفی کردند. همه چیز این قطار بسیار لوکس و تجملاتی ساخته شده و طراحی آن به گونه ای است که همه را شگفت زده می نماید.

شیشه های سراسری برای تماشای هر چه بهتر مناظر، کارد و چنگال های ویژه نیکل-نقره و وان حمام ساخته شده از درخت سرو، از ویژگی های این وسیله نقلیه شاهانه به شمار می روند. این قطار از دو روز پیش به طور رسمی کار خود را آغاز کرده و به مسافران خدمات می دهد. ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به این وسیله جذاب داشته باشیم.

iu4sbgqxwjp28fypdnfg

سفر یک طرفه با این قطار حداقل ۲۸۶۵ دلار (۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان) هزینه خواهد داشت و شما برای مسافرت های ۲ تا ۴ روزه باید مبلغ ۸۵۰۰ دلار (۳۲ میلیون تومان) هزینه پرداخت نمایید.

zezljucmx1pswaltehwj

فضایی که برای صرف غذا در نظر گرفته شده بسیار حیرت انگیز است و دیدنش هر کسی را به حیرت وا می دارد. در قطار خارق العاده ژاپنی ها موارد شگفت انگیز زیادی به چشم می خورد. برای ساخت مبلمان از چوب لهستانی استفاده شده و آن ها با استفاده از روش سنتی خم کردن چوب ها به وسیله بخار درست شده اند. شرکت طراحی فرش «Oriental Carpet Mills» همان کمپانی که برای کارهایش در کاخ واتیکان شهرت دارد، کار تامین فرش ها را بر عهده داشته است.

tzt6pbgdyjtdnbce9hlx

cvvmztphy4vicktwcgaw1

aaxxwpvzgtbfdgu0myxf

منبع: jalopnik
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • amoo اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۶

    “حداقل ۲۸۶۵ دلار (۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان) هزینه خواهد داشت”
    فکر نکنم اینقد بشه ها..

  • mohammad اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۶

    ۲۸۶۵ دلار (۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان) ! متن رو اصلاح کنید لطفاً