مروری بر سریال های جذاب و هیجان انگیزی که به زودی فصل جدیدی از آنها به نمایش در خواهد آمد [قسمت دوم]

مروری بر سریال های جذاب و هیجان انگیزی که به زودی فصل جدیدی از آنها به نمایش در خواهد آمد [قسمت دوم]

در قسمت اول این مطلب شما را با تعدادی از سریال های مشهور و پرطرفداری که دستکم برای یک فصل دیگر تمدید شده اند آشنا کردیم. بدون شک یکی از دغدغه های تماشاگران سریال های جذاب این است که از تاریخ اتمام آن ها اطلاع داشته باشند. البته همانطور که اعلام شدن تمدید این سریال ها برای یک یا چند فصل موجبات خوشحالی طرفداران آن ها را فراهم می کندT اعلام کنسل شدن پخش یک سریال یا به اتمام رسیدن آن نیز خبر غیرمنتظره ای است که برای تماشاگران بسیار ناخوشایند خواهد بود.

در ادامه ی مطلب تعدادی دیگر از سریال های پرطرفداری که دستکم برای یک فصل دیگر تمدید شده اند را همراه با اطلاعاتی در مورد آن ها آورده ایم که شما را از نگرانی احتمالی در مورد پایان یا کنسل شدن آن ها در خواهد آورد. قسمت سوم این مقاله را نیز می توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید.

۲۹- سریال Insecure/ شبکه ی HBO

insecure-season-two-hbo-w700
این سریال کمدی به زندگی دو زن سیاهپوست که از دوران دانشگاه با هم دوست بوده اند می پردازد. شغل و روابط شخصی این دو زن و مسئله های نژادی که این زنان با آن روبرو هستند محوریت اصلی داستان را تشکیل می دهد. سریال «Insecure» بعد از ۸ قسمت در فصل اول برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۳۰- سریال Into the Badlands/ شبکه ی AMC

into-the-badlands-season-three-amc-w700
سریال «Into the Badlands» یک سریال آخرالزمانی است که اتفاقات ۵۰۰ سال بعد از یک جنگ که به نابودی بشریت منجر شده است را به تصویر می کشد. برخی از فناوری های بشری مانند الکتریسیته و خودروهای زمینی از این اتفاق جان سالم به در برده اند اما سلاح های جدیدی نیز به وجود آمده اند. در این شرایط تعدادی از افراد بانفوذ کنترل شرایط را در دست گرفته و بر اقتصاد و تولید و همه چیز حاکمیت دارند و برای حفظ قدرت و سلطه ی خود از جنگجویانی زبده استفاده می کنند که ازدواج کردن و بچه دار شدن برای آنان ممنوع است. گروه های خارج از قلمرو این حاکمان که شرایط زندگی خوبی ندارند برای از بین بردن این حاکمان متحد می شوند. فصل دوم این سریال در حال پخش بوده و برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

۳۱- سریال Kevin Can Wait/ شبکه ی CBS

KEVIN_CAN_WAIT_103_IMAGE_NO_LOGO_thumb_Master-w700
کوین گیبل یک افسر پلیس در شهر ناسو کانتی است که به تازگی بازنشسته شده و سعی دارد بقیه ی عمر خود را به رسیدگی به امور همسر و ۳ فرزندنش و همچنین دوستی با دیگر افسران بازنشسته بگذراند. وی به زودی در می یابد که مشکلاتی که در خانه با آن ها مواجه می شود به مراتب پیچیده تر از مشکلاتی هستند که در سر کار وجود داشت. بیشتر اتفاقات فیلم در خانه ی کوین و یک پیتزافروشی که معمولا با دوستانش در آن جا دور هم جمع می شوند و البته دخترش نیز در آن جا کار می کند به تصویر کشیده می شوند. سریال «Kevin Can Wait» برای فصل دوم تمدید شده است.

۳۲- سریال Legion/ شبکه ی FX

legion-season-two-fx-w700
در این سریال ابرقهرمانی یک پسر جوان که به بیماری اسکیزوفرنی مبتلا است برای مدتی در مراکز درمانی متعددی بستری می شود. در مواجهه با یک بیمار دیگر وی در می یابد که در واقع بیماری او نوعی توانایی خارق العاده به او داده است. وی به زودی در می یابد که از قدرت تله پاتی و توانایی تکان دادن اشیاء از راه دور برخوردار بوده و باید از این توانایی ها استفاده کند. سریال «Legion» برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۳۳- سریال Lethal Weapon/ شبکه ی Fox

lethal-weapon-season-two-fox-w700
دو افسر پلیس لس آنجلس که یکی از آن ها قبلا جزو تفنگداران ویژه دریایی بود و کمی خل و چل است با یک افسر پلیس سیاهپوست که به تازگی از یک حمله ی قلبی جان سالم به در برده است با هم یک تیم را تشکیل می دهند و وارد دنیای قاچاق اسلحه می شوند. زندگی شخصی نابسامان این دو در کنار ماموریت های پلیسی سخت و مقابله با قاچاقچیان اسلحه شرایط دشواری را برای این دو رقم می زند. این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۳۴- سریال Life in Pieces/ شبکه ی CBS

CBS_LIFE_IN_PIECES_213_IMAGE_NOLOGO_thumb_Master-w700
این سریال داستان زندگی ۳ نسل از یک خانواده ی اهل لس آنجلس کانتی را روایت می کند. هر اپیزود به صورت ۴ داستان کوتاه روایت می شود که هر کدام از این داستان ها به زندگی و مشکلات یکی از اعضای این خانواده می پردازد. سریال «Life in Pieces» برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

۳۵- سریال MacGyver/ شبکه ی CBS

MV5BMjQwMDE1ODYwNF5BMl5BanBnXkFtZTgwOTA5MzcxMDI@._V1_-w700
آنگوس مک گایور یک مامور زبده ی سازمانی مخفی در ایالات متحده است که از استعداد خود در زمینه ی حل مسائل و دانشش در مسائل علمی برای نجات جان افراد استفاده می کند. اما نکته ی جالب این است که وی برای این کار دست به اسلحه نمی برد و با توانایی های خود در اختراع چیزهای ساده و به کار بردن ترفندهای غیر کشنده مشکلات را یکی بعد از دیگری حل می کند. این سریال برای فصل دوم تمدید شده است.

۳۶- سریال Madam Secretary/ شبکه ی CBS

CBS_MADAM_SECRETARY_214_CONTENT_CIAN_NO_LOGO_sourcethumb_thumb_Master-w700
سریال «Madam Secretary» داستان الیزابت مک کورد وزیر امور خارجه ی ایالات متحده را روایت می کند که بعد از رسیدن به این مقام قصد دارد بین زندگی شخصی و کار خود تعادل برقرار کند. وی زن بسیار باهوشی است و دانش عمیقی از خاورمیانه و تعدادی از زبان های دیگر دارد و به دلیل صداقت و اخلاق مداری اش مورد احترام همه حتی رییس جمهور قرار دارد. این سریال برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.

۳۷- سریال The Magicians/ شبکه ی Syfy

the-magicians-season-three-syfy-w700
سریال «The Magicians» داستان یک پسر جوان به نام کوئنتین کولدواتر را روایت می کند که برای یاد گرفتن جادوگری در دانشگاه بریک بیلز ثبت نام می کند. وی بزودی درمی یابد که دنیای جادویی که در کتاب های دوران کودکی اش خوانده واقعیت داشته و زندگی بشریت در خطر قرار دارد. داستان به اتفاقاتی که بعد از این موضوع برای وی و دوست دوران کودکی اش رخ می دهد می پردازد. این سریال برای فصل سون نیز تمدید شده است.

۳۸- سریال Man With a Plan/ شبکه ی CBS

108164_0605b-w700
این سریال داستان مردی را روایت می کند که خانه نشین می شود. بعد از این که همسرش به سر کار می رود وی مجبور می شود همچنان در خانه مانده و از فرزندانش مراقبت کند و آن جاست که می فهمد مراقبت کردن و تربیت فرزندان به آن راحتی که فکر می کرد نیست. سریال «Man With a Plan» برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۳۹- سریال The Mindy Projec/ شبکه ی Hulu

The-Mindy-Project-Promo-Saison1-w700
سریال «The Mindy Project» داستان یک متخصص زنان و زایمان را روایت می کند که در تلاش است تا بین روابط شخصی و عاطفی خود و شغلش توازن برقرار کند. همچنین وی باید روابطش با همکارانش را که در یک بیمارستان کوچک با هم مشغول کار هستند سروسامان بدهد. هر یک از همکاران او نیز برای خود داستان هایی دارند که در این سریال به آن ها نیز پرداخته می شود. این سریال برای فصل ششم نیز تمدید شده است.

۴۰- سریال Mom/ شبکه ی CBS

mom-season-five-cbs-w700
سریال «Mom» داستان مادری به نام کریستی پلانکِت را روایت می کند که پس از مدتی تصمیم می گیرد مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی را کنار گذاشته و زندگی اش را از نو آغاز کند. بدین منظور وی در یک رستوران به عنوان گارسن مشغول به کار شده و در جلسات ترک اعتیاد به مشروبات الکلی نیز شرکت می کند. دختر وی در زمانی که کریستی تنها ۱۵ سال داشته به دنیا آمده و مادرش نیز قبلا با مشکل مواد مخدر و مشروبات الکلی درگیر بوده است. این سریال به بررسی مشکلاتی مانند بچه دار شدن در سنین پایین، مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی، سرطان، بی خانمانی و خشونت خانوادگی می پردازد. سریال «Mom» برای فصل پنجم نیز تمدید شده است.

۴۱- سریال Mozart in the Jungle/ شبکه ی Amazon

09-mozart-jungle.w710.h473-w700
سریال «oboist» داستان رهبر جوان و نامتعارف ارکستر سمفونبک نبوبورک با نام رودریگو دِسوزا را روایت می کند که با یک نوازنده ی فلوت آشنا می شود. هر کدام از این دو مشکلات خود را دارند و در جستجوی شهرت، پول و عشق نیز هستند. این سریال برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.

۴۲- سریال Mr. Robot/ شبکه ی USA

mr-robot-season-three-usa-w700
این سریال داستان یک هکر کار کشته و متخصص امنیت شبکه های الکترونیکی به نام الیوت الدرسون است که از اختلال اضطراب اجتماعی و افسردگی رنج می برد. فرآیندهای ذهنی الیوت شدیداً درگیر توهم و پارانویا شده است. در این حین از وی برای پیوستن به یک گروه هکر آنارشیست دعوت می شود تا با هک کردن اطلاعات یک شرکت بزرگ چندملیتی تمامی بدهی های مردم را در سراسر جهان پاک کنند. سریال «Mr. Robot» برای فصل سوم تمدید شده است.

۴۳- سریال Narcos/ شرکت اینترنتی Netflix

Narcos21939834-w700
سریال «Narcos» داستان پابلو اسکوبار یکی از قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر اهل کلمبیا را روایت می کند که از این طریق به ثروت هنگفتی رسید. در این سریال معامله های اسکوبار، روابط و معاملاتش با دیگر قاچاقچیان بزرگ کوکایین و ماموران مبارزه با مواد مخدر و گروه هایی که به مخالفت با وی می پردازند به تصویر کشیده شده است. در این حین با افزایش خشونت ها در نتیجه ی خرید و فروش مواد مخدر و بالا رفتن تقاضا برای کوکایین در ایالات متحده یک مامور زبده ی مبارزه با مواد مخدر به کلمبیا اعزام می شود که با اسکوبار مقابله کند. داستان این سریال از زبان این مامور بیان می شود. سریال «Narcos» برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

۴۴- سریال NCIS/ شبکه ی CBS

ncis-season-15-cbs-w700
این سریال داستان گروهی از مامورین ویژه ی متعلق به نیروی دریایی و متخصص در مبارزه با جرائم سازمان یافته را روایت می کند. آن ها باید به پرونده های معروف و بزرگی از جمله قتل دستیار ویژه ی رییس جمهور در عملیات نظامی، بمب گذاری در ناوگان دریایی ایالات متحده و حملات تروریستی دیگر بپردازند. در کل این گروه هر گاه که پرونده ای در مورد پرسنل نیروی دریایی وجود داشته باشد وارد عمل می شوند و از متخصصان حرفه ای برای حل پرونده های خود استفاده می کنند. سریال «NCIS» برای فصل پانزدهم نیز تمدی شده است.

۴۵- سریال NCIS: Los Angeles/ شبکه ی CBS

ncis-los-angeles-season-nine-cbs-w700
این سریال نیز شباهت زیادی با سریال «NCIS» دارد و داستان یک واحد پلیسی مربوط به نیروی دریایی به رهبری یک کمیسر دریایی کارکشته و افسانه ای به نام کالن را روایت می کندکه رهبری تیمی از نیروهای مخفی برای مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی را بر عهده دارند. آن ها در عملیات خود از دیگر گروه های پلیس نیز کمک می گیرند. سریال «NCIS: Los Angeles» برای فصل نهم تمدید شده است.

۴۶- سریال The Night Shift/ شبکه ی NBC

the-night-shift-season-four-nbc-w700
سریال «The Night Shift» داستان یک تیم پزشکی شیفت شب در بیمارستان سن آنتونیو مموریال را روایت می کند. ۳ نفر از جراحان این تیم قبلا در ارتش ایالات متحده فعالیت می کرده اند. هر یک از اعضای این تیم مشکلات و مسائل خانوادگی دارند که در سریال به آن ها پرداخته می شود. همچنین روابط بین این افراد در حین عملیات نجات جان بیماران مورد بررسی قرار می گیرد. سریال «The Night Shift» برای فصل چهارم تمدید شده است.

۴۷- سریال The OA/ شرکت اینترنتی Netflix

Brit-Marling-in-The-OA-w700
این سریال داستان یک دختر جوان به نام پریری جانسون را روایت می کند که بعد از ۷ سال گم شدن به ناگاه ظاهر شده و اکنون خود را «The OA» می نامد و برخلاف گذشته که کور بوده است اکنون می تواند به خوبی همه چیز را ببیند. زخم های زیاد و عجیبی روی پشت وی وجود دارد و از گفتن داستان مفقود شدن خود به اف بی آی طفره می رود. وی تیمی از همسایه ها و دوستان سابق خود را تشکیل داده و دست به کارهای مرموزی می زند. سریال «The OA» برای فصل دوم تمدید شده است.

۴۸- سریال Orange Is the New Black/ شرکت اینترنتی Netflix

orange-is-the-new-black-season-five-netflix-w700
سریال «Orange Is the New Black» داستان زنی سی و چند ساله ساکن شهر نیویورک سیتی به نام پایپر چاپمن را روایت می کند که به دلیل حمل کیفی پر از پول مواد مخدر به ۱۵ ماه زندان محکوم می شود. این کیف پول به یک قاچاقچی مواد مخدر به نام الکس واوس تعلق دارد که بعدها با هم دوست شده و باید در کنار هم با مشکلاتی که در زندان با آن مواجه می شوند مقابله کنند. سریال «Orange Is the New Black» برای فصل ششم نیز تمدید شده است.

۴۹- سریال Outlander/ شبکه ی Starz

ORG7754_15BJ_1024x680-w700
سریال «Outlander» داستان یک پرستار سابق جنگ جهانی دوم به نام کلَیر رندال در سال ۱۹۴۵ را روایت می کند که در سفر به اسکاتلند ناگهان خود را در میدان جنگ می یابد. در این بحبوحه به وی حمله می شود اما گروهی از جنگجویان گیلیک اسکاتلندی او را نجات می دهند و وی نیز با تبحری که در پرستاری دارد به مجروحان آن ها کمک می کند. در نهایت وی در می یابد که به قرن هجدهم میلادی برگشته است. ادامه ی سریال به تلاش های وی برای برگشتن به قرن بیستم می پردازد. سریال «Outlander» برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

۵۰- سریال The Path/ شبکه ی Hulu

the-path-aaron-paul-michelle-monaghan-kyle-allen-02-w700
سریال «The Path» داستان مردی به نام ادی لَین را روایت می کند که همراه با همسر و دو فرزندش در نیویورک ساکن است. آن ها همه عضو یک فرقه ی مذهبی جدید هستند که ملغمه ای از چندین فلسفه است. ادی بعد از بازگشت از سفری که برای انجام مراسم درمانی روانی ویژه ای به پرو داشته و وی را به مقام بالاتری در میان هم فرقه هایش می رساند به نیویورک باز می گردد. اما در این سفر وی به فرقه ی خود شک می کند و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای این فرقه می شود. سریال «The Path» برای فصل سوم تمدید شده است.

۵۱- سریال Ray Donovan/ شبکه ی Showtime

ray-donovan-season-five-showtime-w700
در این فیلم لیو شریبر نقش یک آمریکایی ایرلندی به نام ری داناوان را بازی می کند که در یک شرکت حقوقی معتبر که به افراد ثروتمند و معروف خدمات ارائه می دهد مشغول به کار است. داناوان به عنوان حل کننده ی مشکلات و پاک کننده ی خرابکاری های (از جمله پرداخت رشوه، تسویه حساب ها و تهدیدات) شناخته می شود به طوری که مشتریان از خدمات این شرکت رضایت داشته باشند. اگر چه وی در این کار ناخوشایند بسیار موفق عمل می کند اما یک مرد خانواده ی بسیار متعهد نیز به شمار می آید. مشکلات خانوادگی و تلاش پلیس برای به دام انداختن ری و همدستانش موضوع سریال را پیش می برند. سریال «Ray Donovan» برای فصل پنجم نیز تمدید شده است.

۵۲- سریال Riverdale/ شبکه ی The CW

riverdale-season-two-the-cw-w700
در یک تابستان پرحادثه، آرچی اندروز احساس می کند که به موسیقی علاقمند شده است و این موضوع را به همکلاسی اش بتی کوپر که مخفیانه به او عشق می ورزد در میان می گذارد. با ورود یک دختر پولدار به شهر همه چیز به هم می ریزد و او با بتی دوست می شود. علاقه ی آرچی به نویسندگی و موسیقی با مخالفت پدر و مربی فوتبالش مواجه می گردد. در این حین یکی از اعضای فوتبال تیم دانشگاه نیز به طرز مرموزی می میرد. این سریال به اتفاقاتی که بین آرچر و دوستان و همکلاسی هایش می گذرد و رازهایی که در این میان نهفته است می پردازد. سریال «Riverdale» برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • MohamadReza Goudarzi اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۶

    تو سریال Man with aplan ادام بیکار نمیشه و خونه نشین بلکه همسرش میره سر کار اینم چون خودش رئیس خودش بوده قبول میکنه بچه ها رو نگه داره
    چرا اطلاعات غلط میدین:|