برد پیت برای نخستین بار پس از جدایی از آنجلینا در مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد

برد پیت برای نخستین بار پس از جدایی از آنجلینا در مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد

برد پیت برای نخستین بار پس از جدا شدن از آنجلینا جولی به صورت عمومی در مورد وضعیت روحی خود با مجله جی کیو استایل صحبت کرد.

این هنرپیشه سرشناس آمریکایی در مصاحبه یاد شده که در خانه هالیوود هیلنز وی (که سابقا با آنجلینا و فرزندانش در آن ساکن بودند)، از پیشرفت های مثبت در زندگی خود و اینکه نوشیدن الکل را ترک کرده و به دنبال طلاق از آنجلینا جولی برای گذر از این دوره به روان درمانی روی آورده است، سخن گفت.

برد پیت بیان داشته که: من به تازگی روان درمانی را شروع کرده‌ ام و آن را دوست دارم. وی همچنین اعتراف کرده که پس از دوران دانشگاه روزی را به یاد نمی آورد که الکل یا حشیش مصرف نکرده باشد. پس از آشنایی با جولی مصرف حشیش را ترک کرده اما در عوض الکل زیادی می نوشیده و همین امر باعث می شود تا از نظر احساسی منزوی گردد.

sub-buzz-19693-1493821059-14

پیت در ادامه ابراز خوشحالی کرده که اکنون نزدیک به ۶ ماه است که الکل را نیز ترک کرده است. این هنرپیشه سرشناس آمریکایی بیان داشته که در این دوران تلخ و ناراحت کننده سعی داشته روی نقاط ضعف و اشکالات رفتاری خود تمرکز کرده و اقدامات لازم در جهت رفع آن ها را پیدا کند. او عمیقا به دنبال خودسازی است.

sub-buzz-20608-1493822472-9

بزرگ ترین چالش جدایی این زوج دوست داشتنی، حضانت فرزندان آن ها بود اما در نهایت به این توافق ختم شد که به جای خصومت و نفرت با همکاری یکدیگر اختلافات را حل کنند.

منبع: buzzfeed
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود