قابی شگفت انگیز که موبایل شما را مبدل به دستگاه قهوه ساز می کند

قابی شگفت انگیز که موبایل شما را مبدل به دستگاه قهوه ساز می کند

در دنیای فناوری های نوین امروزی، تلفن های هوشمند جایگاهی خاص و ویژه دارند. انسان های نسل حاضر به حدی به موبایل های خود وابسته اند که برای بسیاری از آنها تصور سپری کردن یک روز بدون موبایل غیرممکن است.

در پی این وابستگی شدید، تولیدکنندگان تلفن های هوشمند و همچنین شرکت های تولیدکننده محصولات جانبی آنها تمام تلاش خود را به کار می بندند تا هر روز محصولاتی جدیدتر و کاربردی تر به بازار ارائه کنند. یکی از نوآوری های جالبی که اخیراً معرفی شده، قابی است که با اتصال به موبایل، امکان درست کردن قهوه داغ اسپرسو را میسر می گرداند.

دو کارآفرین ایتالیایی (اهل شهر ناپل) به نام های «لوئیجی کارفورا» و «کلمنته بیوندو» قابی موسوم به «موکاسه» را اختراع کرده اند که علاوه بر محافظت از موبایل ها، آنها را به یک قهوه ساز کامل مبدل می کند.

قاب موکاسه مجهز به پاکت هایی نفوذناپذیر است که در آن ها می توان قهوه مایع تهیه و نگهداری کرد. جالب است که کل این فرآیند به سادگی شارژ کردن موبایل انجام می پذیرد. کافیست برای اپلیکیشن جانبی موکاسه معین کنید چه موقع نسبت به تهیه قهوه اقدام کند؛ بعد باید فقط منتظر نتیجه کار بمانید. پس از تنها پنج الی هشت ثانیه انتظار، اسپرسوی شما آماده است.

اگر نگران داغ شدن بیش از حد موبایل خود هستید، نگرانی شما کاملاً بیهوده است. دو مخترع ایتالیایی موکاسه تدبیری اندیشیده اند تا چنین مشکلی هرگز بروز پیدا نکند. قاب موبایل به گونه ای طراحی شده که در مقابل حرارت بالا مقاوم بوده و تولید هیچ گونه ماده سمی نمی کند. با این وصف، می توانید در عین خنک ماندن موبایل، از نوشیدن قهوه داغ لذت ببرید.

شرکت پشتیبان موکاسه در صدد این است که طعم های متنوع تر قهوه را برای محصول خود تدارک ببیند اما در حال حاضر تنها می توانید «قهوه کلاسیک»، «قهوه بوداده» و «قهوه عربی» توسط موبایل خود بنوشید.

ناگفته نماند که طبق اعلام سازندگان، قاب موکاسه با موبایل های «آیفون»، «سامسونگ»، «هوآوی» و «ال جی» سازگار خواهد بود.

در پایان، شما را به تماشای ویدئویی از این قاب شگفت انگیز دعوت می کنیم:

منبع: Designtaxi
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود