۸ انسان دیوانه ای که سعی کرده اند با جراحی پلاستیک خود را شبیه فرد دیگری کنند

۸ انسان دیوانه ای که سعی کرده اند با جراحی پلاستیک خود را شبیه فرد دیگری کنند

جراحی پلاستیک از جمله عمل هایی است که برای ترمیم اشکالات صورت یا بدن، ضروری به نظر می رسد، اما برخی از مردم در این کار افراط کرده و دست به جراحی هایی می زنند که نه تنها ضروری نیستند، بلکه هیچ دلیل قانع کننده ای هم برایشان وجود ندارد.

از جمله می توان به افرادی اشاره کرد که از چهره خود راضی نبوده و دوست دارند شبیه فلان هنرپیشه یا چهره مشهور جهانی شوند و برای این منظور، هزینه های گزافی را نیز متحمل می شوند.

در این رابطه شاید بد نباشد با ۸ نمونه از عجیب ترین جراحی های پلاستیک صورت گرفته در سراسر دنیا آشنا شوید که مردان و زنان برای شبیه شدن به اسطوره های زیبایی خود، زیر تیغ عمل های سنگین رفته اند.

۱- مردی که بارها زیر تیغ جراحی رفته تا خودش را شبیه «اِلف» کند

یک مرد 25 ساله آرژانتینی بیش از 45 هزار دلار برای جراحی پلاستیک هزینه کرده تا شبیه موجود آدم مانندی بشود که نیرویی جایی دارد و ساکن جنگل هاست، این موجود «اِلف» نام دارد. «لوئیس پادرون» که اهل بوینس آیریس است علاقه زیادی به جن و پری ها دارد و به همین خاطر برای اینکه شبیه این موجودات افسانه ای بشود، صورت و موهای خود را سفید کرده است. وی برای داشتن پوستی رنگ پریده و شفاف، موهای سفید و از بین بردن لکه های پوستی، ماهانه حدود 7 هزار دلار برای خرید رنگ، کرم و ضدآفتاب هزینه می کند. پادرون از کودکی عاشق دنیای فانتزی و موجودات خیالی بوده و همچنان در بزرگسالی نیز علاقه وافری به آن ها دارد.
یک مرد ۲۵ ساله آرژانتینی بیش از ۴۵ هزار دلار برای جراحی پلاستیک هزینه کرده تا شبیه موجود آدم مانندی بشود که نیرویی جایی دارد و ساکن جنگل هاست، این موجود «اِلف» نام دارد.
«لوئیس پادرون» که اهل بوینس آیریس است علاقه زیادی به جن و پری ها دارد و به همین خاطر برای اینکه شبیه این موجودات افسانه ای بشود، صورت و موهای خود را سفید کرده است. وی برای داشتن پوستی رنگ پریده و شفاف، موهای سفید و از بین بردن لکه های پوستی، ماهانه حدود ۷ هزار دلار برای خرید رنگ، کرم و ضدآفتاب هزینه می کند.
پادرون از کودکی عاشق دنیای فانتزی و موجودات خیالی بوده و همچنان در بزرگسالی نیز علاقه وافری به آن ها دارد.

۲- مردی که خودش را شبیه میلیاردر چینی به نام «جک ما» کرده است

«جک ما»، بنیانگذار کمپانی مشهور «علی بابا» یکی از شناخته شده ترین مردان چینی است. اما دلیل این شهرت شغل و ایده های ناب وی بوده، نه چهره زیبایش. با این همه، یک کارآفرین جوان چینی موسوم «هوانگ جیان» که علاقه زیادی به «ما» دارد، حدود یک میلیون یوآن معادل 145 هزار دلار هزینه جراحی پلاستیک کرده تا صورتی همانند «جک ما» داشته باشد. وی امیدوار است یک روز بتواند اسطوره زندگی خود را از نزدیک ملاقات کند.
«جک ما»، بنیانگذار کمپانی مشهور «علی بابا» یکی از شناخته شده ترین مردان چینی است. اما دلیل این شهرت شغل و ایده های ناب وی بوده، نه چهره زیبایش.
با این همه، یک کارآفرین جوان چینی موسوم «هوانگ جیان» که علاقه زیادی به «ما» دارد، حدود یک میلیون یوآن معادل ۱۴۵ هزار دلار هزینه جراحی پلاستیک کرده تا صورتی همانند «جک ما» داشته باشد. وی امیدوار است یک روز بتواند اسطوره زندگی خود را از نزدیک ملاقات کند.

۳- دختری که خود را شبیه عروسک های کارتونی کرده است

«نوزومی» که به «عروسک دو بعدی» نیز مشهور است، بارها زیر تیغ جراحی پلاستیک رفته تا همانند کارتون ها، چشمانی درست و صورتی تخت و کوچک داشته باشد.
«نوزومی» که به «عروسک دو بعدی» نیز مشهور است، بارها زیر تیغ جراحی پلاستیک رفته تا همانند کارتون ها، چشمانی درست و صورتی تخت و کوچک داشته باشد.

۴- مردی که بالغ بر ۸۰ هزار دلار هزینه کرده تا شبیه بریتنی اسپیرز بشود

«برایان ری»، مرد 31 ساله اهل لس آنجلس در 14 سال گذشته حدود 80 هزار دلار هزینه کرده تا شبیه بریتنی اسپیرز بشود. وی در این رابطه بیان داشته که وقتی نخستین بار که اسپیرز را دیده، چهره، صدا و رقص او به نظرش فوق العاده زیبا و جذاب آمده و به همین خاطر تصمیم می گیرد تا خودش را شبیه این خواننده آمریکایی کند. نخستین تغییری که در صورتش انجام داده تا شبیه اسپیرز بشود، دندان ها و فرم لبخندش بوده است. پس از آن در طول 14 سال، به تدریج بقیه روند تغییر صورت خود را به انجام رسانده است. البته این فقط ظاهر ماجراست؛ ری تمامی رقص های بریتنی را نیز آموخته و همانند الگوی زندگی خود لباس می پوشد و رفتار می کند.
«برایان ری»، مرد ۳۱ ساله اهل لس آنجلس در ۱۴ سال گذشته حدود ۸۰ هزار دلار هزینه کرده تا شبیه بریتنی اسپیرز بشود. وی در این رابطه بیان داشته که وقتی نخستین بار که اسپیرز را دیده، چهره، صدا و رقص او به نظرش فوق العاده زیبا و جذاب آمده و به همین خاطر تصمیم می گیرد تا خودش را شبیه این خواننده آمریکایی کند.
نخستین تغییری که در صورتش انجام داده تا شبیه اسپیرز بشود، دندان ها و فرم لبخندش بوده است. پس از آن در طول ۱۴ سال، به تدریج بقیه روند تغییر صورت خود را به انجام رسانده است.
البته این فقط ظاهر ماجراست؛ ری تمامی رقص های بریتنی را نیز آموخته و همانند الگوی زندگی خود لباس می پوشد و رفتار می کند.

۵- مردی که به جراحی پلاستیک اعتیاد داشته و می خواهد شبیه عروسک های زنده باشد

«گرانت کولسون»، مدل 25 ساله است که هزاران دلار برای جراحی پلاستیک صورت خود هزینه کرده تا شبیه عروسک های مردانه بشود. او در این رابطه بیان داشته که تا پیش از تغییر چهره خود، اعتماد به نفس کافی نداشته است. وی در جراحی بینی خود به قدری زیاده روی کرده که پزشکان هشدار داده اند شاید با مشکل تنفسی مواجه شود، اما او همچنان معتقد است که بینی اش همچنان باید کوچک تر بشود.
«گرانت کولسون»، مدل ۲۵ ساله است که هزاران دلار برای جراحی پلاستیک صورت خود هزینه کرده تا شبیه عروسک های مردانه بشود. او در این رابطه بیان داشته که تا پیش از تغییر چهره خود، اعتماد به نفس کافی نداشته است. وی در جراحی بینی خود به قدری زیاده روی کرده که پزشکان هشدار داده اند شاید با مشکل تنفسی مواجه شود، اما او همچنان معتقد است که بینی اش همچنان باید کوچک تر بشود.

۶- زن تگزاسی که دوست دارد شبیه ایوانکا ترامپ بشود

«تیفانی تیلور»، یک دختر روستایی 33 ساله است و سه فرزند دارد. او که در یک کمپانی نفت و گاز مشغول به کار است، بیشتر درآمد خود را صرف جراحی های پلاستیک کرده تا صورت و اندامش را شبیه اسطوره زیبایی خود، یعنی ایوانکا ترامپ کند. از جمله جراحی های انجام شده می توان به جراحی بینی یا بالا کشیدن پلک ها اشاره کرد. وی تاکنون 60 هزار دلار برای این علاقه عجیبش هزینه کرده است.
«تیفانی تیلور»، یک دختر روستایی ۳۳ ساله است و سه فرزند دارد. او که در یک کمپانی نفت و گاز مشغول به کار است، بیشتر درآمد خود را صرف جراحی های پلاستیک کرده تا صورت و اندامش را شبیه اسطوره زیبایی خود، یعنی ایوانکا ترامپ کند. از جمله جراحی های انجام شده می توان به جراحی بینی یا بالا کشیدن پلک ها اشاره کرد. وی تاکنون ۶۰ هزار دلار برای این علاقه عجیبش هزینه کرده است.

۷- مردی که هزاران دلار هزینه کرده تا شبیه دیوید بکهام بشود و در آخر شبیه کیم جونگ اون شده

دیوید بکهام یکی از مشهورترین و جذاب ترین ورزشکاران جهان به شمار می رود که گفته می شود سرمایه خالص وی 350 میلیون دلار است. او همچنین همسر زیبایی همانند ویکتوریا بکهام دارد. همین مسایل کافی است تا فردی به نام «جک جانسون» حدود 36 هزار دلار هزینه کند تا کمی شبیه این ورزشکار خوش تیپ شود. اما با تمام تلاش هایش بیشتر شبیه رهبر کره شمالی شه تا دیوید بکهام. البته گویا قرار است وی 40 هزار دلار دیگر نیز برای رسیدن به هدف خود خرج کند.
دیوید بکهام یکی از مشهورترین و جذاب ترین ورزشکاران جهان به شمار می رود که گفته می شود سرمایه خالص وی ۳۵۰ میلیون دلار است. او همچنین همسر زیبایی همانند ویکتوریا بکهام دارد.
همین مسایل کافی است تا فردی به نام «جک جانسون» حدود ۳۶ هزار دلار هزینه کند تا کمی شبیه این ورزشکار خوش تیپ شود. اما با تمام تلاش هایش بیشتر شبیه رهبر کره شمالی شه تا دیوید بکهام. البته گویا قرار است وی ۴۰ هزار دلار دیگر نیز برای رسیدن به هدف خود خرج کند.

۸- خانواده ای که برای جراحی پلاستیک سگ خود هزاران دلار هزینه کرده اند تا شبیه سگ فیلم «ماسک» بشود

«مارینا اسمات» 37 ساله این سگ را برای پسر خود خریداری کرده بود اما پس از مدتی متوجه می شود که گوش های این سگ رو به بالا رشد می کنند. آن ها برای پیشگیری از این امر، از چسب برای خم شدن گوش های سگ استفاده می کنند. اما وقتی تلاش هایشان بی نتیجه می ماند، او را نزد پزشک برده و تحت جراحی پلاستیک قرار می دهند.
«مارینا اسمات» ۳۷ ساله این سگ را برای پسر خود خریداری کرده بود اما پس از مدتی متوجه می شود که گوش های این سگ رو به بالا رشد می کنند. آن ها برای پیشگیری از این امر، از چسب برای خم شدن گوش های سگ استفاده می کنند. اما وقتی تلاش هایشان بی نتیجه می ماند، او را نزد پزشک برده و تحت جراحی پلاستیک قرار می دهند.

دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • مصطفی خرداد ۹, ۱۳۹۶

    هم خنده داره هم غم انگیز
    بیچاره سگه گیر چ دیوانه ای افتاد ?

  • A.R.M.Y اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰

    جای اولی لاندن ک خودشو شبیه(البتع عنه جیمینم نشده) موچیم کرده خالیه {[(-_-)(-_-)]}

  • Yuna_ army بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    اولی لاندن رو نزاشتیناااا? اینقد پول داده خودشو شبی جیمین کنه اخرشم شبی جن شده ? اگه دیدمش یکی میزنم پس کلش بد میگم برادر تو پولدار ترین فرد جهانم باشی و همه پولاتو واسه عمل جراحی بدی شبی جیمین نمیشی.. بچم خدادادی خوشگله? بخدا اولی لاندن قبل عمل خوشگل بود?