باکس آفیس هفته منتهی به ۲۴ اردیبهشت؛ «نگهبانان کهکشان ۲» همچنان در صدر

باکس آفیس هفته منتهی به ۲۴ اردیبهشت؛ «نگهبانان کهکشان ۲» همچنان در صدر

اولین بمب باکس آفیس تابستان سینمایی امسال که هفته پیش اکران شد را یک کوتوله، یک ماشین دنیای مارول و یک بچه ی درختی در قبضه دارند. این هفته نیز فیلم «نگهبانان کهکشان: نسخه ی دوم» (Guardians of the Galaxy Vol. 2) با فروشی معادل ۶۳ میلیون دلار در رتبه ی اول باکس آفیس هفته قرار گرفت که در مقایسه با فروش هفته ی اول اکران خود ۵۷ درصد کاهش را نشان می دهد. اگر چه تعداد تماشاگران این فیلم در مقایسه با قسمت اول با شیبی بسیار تندتر  کاهش یافت اما همچنان توانست آبروداری کند و این موضوع را مدیون تبلیغات دهان به دهان تماشاگران خود است.

IMG_20170404_055536-w700
نگهبانان کهکشان: نسخه ی دوم

این فیلم تاکنون در مدت دو هفته توانسته است به فروش خیره کننده ی ۲۴۶.۱ میلیون دلار در سینماهای داخلی ایالات متحده برسد که فروش جهانی آن را به رقم سرسام آور ۶۳۰.۶ میلیون دلار می رساند. در هفته ی پیش رو فیلم جدید «بیگانه: پیمان» (Alien: Covenant) اکران خواهد شد و باید دید که آیا فیلم «نگهبانان کهکشان» می تواند جای خود را در صدر جدول فروش حفظ کند یا جای خود را به این فیلم جدید خواهد داد.

20170428-112145015-w700
ربوده شده

در رتبه ی دوم فروش هفتگی فیلم جدید و کمدی «ربوده شده» (Snatched)با بازی ایمی شومر و گولدی هاون قرار دارد. این فیلم در ۳ روز اول اکران توانسته ۱۷.۵ میلیون دلار فروش داشته باشد که مطابق انتظارات پیش رفته است. اگر چه این فیلم اغلب با نظرات منفی منتقدان روبرو شده اما قدرت بازیگران و داستان جالب فیلم توانسته تماشاگران را به دیدن این فیلم کمدی ترغیب کند به خصوص دختران و مادرانی که قصد دارند در طول تعطیلات روز مادر در کنار هم باشند.

trainwreck3-xlarge-w700
فاجعه

اگر چه فروش این فیلم در این مدت با فروش فیلم قبلی ایمی شومر، «فاجعه» (Trainwreck) با فروشی ۳۰ میلیون دلاری در هفته ی اول نمایش، فاصله ی زیادی دارد اما باید دید که این فیلم در این هفته چه میزان فروش خواهد داشت. این بار از فیلم ایمی شومر استقبال زیادی نشده است و فیلم «نگهبان ساحلی» (Baywatch) نیز به زودی اکران خواهد شد که بدون شک تعداد تماشاگران فیلم «ربوده شده» را بیشتر کاهش خواهد داد.

1200x675-1-w700
شاه آرتور: افسانه ی شمشیر

در رتبه ی سوم فروش هفتگی فیلم «شاه آرتور: افسانه ی شمشیر» ( King Arthur: Legend of the Sword) با فروشی ناامید کننده و فاجعه بار قرار دارد که در طول هفته تنها ۱۴.۷ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم بدون شک در روزهای آتی فروش بهتری خواهد داشت اما بدون شک یک شکست برای کمپانی برادران وارنر خواهد بود. این فیلم بدون هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی بیش از ۱۷۵ میلیون دلار هزینه در بر داشته است اما به همین زودی به عنوان یکی از بدترین فیلم های سال ۲۰۱۷ شناخته می شود.

photo.Le-Roi-Arthur-La-Legende-d-Excalibur.193279-w700

شاید دلیل اصلی عدم استقبال تماشاگران از این فیلم نقدهای منفی باشد که در مورد «شاه آرتور: افسانه ی شمشیر» عنوان شده و این موضوع باعث عدم تمایل بخشی از تماشاگران به دیدن این فیلم گردیده که از مشتریان ثابت سینماها به شمار نمی آیند. علاوه بر این در واقع از ابتدا نیز علاقه و تمایلی در تماشاگران برای این فیلم دیده نمی شد و اکران آن درست یک هفته بعد از یک فیلم مارول استراتژی هوشمندانه ای برای فیلمی با چنین هزینه ی ساخت سرسام آوری نبوده است. تنها سوالی که اکنون در مورد این فیلم وجود دارد این است که میزان ضرر کمپانی برادران وارنر چقدر خواهد بود.

wonder-woman-facebook-w700
زن شگفت انگیز

البته فیلم جدید «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman) به زودی اکران خواهد شد که ممکن است بتواند برخی از ناکامی ها و ضررهای فیلم «شاه آرتور: افسانه ی شمشیر» را برای کمپانی برادران وارنر جبران کند.

NEAUa0Uq6GmuDH_1_b-w700
سرنوشت خشمگین

در مکان چهارم باکس آفیس هفته نیز فیلم «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) با ۵.۳ میلیون دلار فروش قرار دارد که در کل فروش خود را به ۲۱۵ میلیون در سینماهای داخلی ایالات متحده رسانده است.

maxresdefault-w700
بچه ی رییس

انیمیشن جذاب  «بچه ی رییس» (The Boss Baby) با ۴.۶ میلیون فروش در رتبه ی پنجم فروش هفتگی قرار دارد و فروش آن در ایالات متحده به ۱۶۲.۳ میلیون دلار رسیده است.

beautyandthebeast-beast-window-w700
دیو و دلبر

فیلم-انیمیشن «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) با ۳.۸ میلیون فروش در مکان ششم قرار گرفته و فروش کلی آن در سینماهای داخلی آمریکا تاکنون به ۴۹۳.۱ میلیون دلار رسیده است.

585addb2ad5cd325edecda3a_o_U_v1-w700
چطور یک عاشق لاتین باشیم

فیلم کمدی «چطور یک عاشق لاتین باشیم» (How to be a Latin Lover) نیز در رتبه ی هفتم قرار دارد. این فیلم با فروش هفتگی ۳.۷ میلیون دلار توانسته فروش کلی خود در داخل را به ۲۶.۱ میلیون دلار برساند.

lowriders-movie-la-film-festival-w700
Lowriders

در رتبه ی هشتم نیز فیلم «Lowriders» با ۲.۴ میلیون دلار فروش قرار دارد. این فیلم علی رغم این که تنها در ۲۹۵ سینمای داخلی به نمایش درآمده است اما توانسته مخاطبان خود را پیدا کند و به موفقیت نسبی برسد.

M-021_Circle_00276rv2R-w700
حلقه

فیلم «حلقه» (The Circle) نیز با فروشی معادل ۱.۷ میلیون دلار در رتبه ی نهم قرار دارد که توانسته فروش داخلی خود را به ۱۸.۹ میلیون دلار برساند.

baahubali-31-w700
باهوبالی ۲: سرانجام

فیلم هندی «باهوبالی ۲: سرانجام» (Baahubali 2: The Conclusion) نیز با فروش ۱.۵ میلیون دلاری این هفته ی خود توانسته فروش کلی خود در سینماهای ایالات متحده را به ۱۸.۹ میلیون دلار برساند. این فیلم در سومین هفته ی اکران خود در رتبه ی دهم باکس آفیس هفته قرار دارد.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود