چگونه در کنفرانس های بین المللی شرکت کنیم؟

چگونه در کنفرانس های بین المللی شرکت کنیم؟

در سلسله گفتارهای معرفی فرصت های تحصیلی و بورس در دانشگاه ها و موسسات خارج از کشور که در طول یکسال اخیر در روزیاتو ارائه شد، به این موضوع تاکید کردیم که یکی از راهکارهای افزایش شانس پذیرش با بورس در دانشگاه ها، رزومه قوی و مستند آکادمیک بوده که زمینه رقابتی شدن اپلیکیشن دانشجو را در دانشگاه مقصد فراهم می کند.

برای تقویت رزومه، می بایست فعالیت های علمی مختلفی را با نوشتن مقالات آکادمیک در دستور کار قرار داد که یکی از آنها، شرکت در کنفرانس های معتبر بین المللی است. شرکت در کنفرانس های بین المللی، برای دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور، حسن های بسیار دارد که در این گزارش به آنها اشاره می کنیم. همچنین به معرفی چند درگاه معروف برای آگاهی از فرصت های شرکت در کنفرانس ها و کارگاه های بین المللی خواهیم پرداخت.

در گفتار امروز، شما را با ۵۰ کنفرانس معتبر بین المللی که توسط موسسه هلندی الزویر در سراسر جهان برگزار می شود آشنا میکنیم که برای علاقمندان در رشته های مدیریت، فناوری اطلاعات، علوم پزشکی، علوم مهندسی و علوم زیستی، فرصت های خوبی برای آشنایی با صاحب نظران رشته های فوق الذکر و هم چنین تعامل نزدیک با هیات داوران و نویسندگان مقالات ژورنال های الزویر خواهد بود.

با کنفرانس گردی امروز ما همراه باشید.

از کنفرانس تا پذیرش

متقاضیان تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، هر سال افزایش می یابد و این افزایش برای مقصدهای تحصیلی معتبر که رایگان یا بورس تحصیلی نیز ارائه می کنند، بیشتر است. به همین خاطر، شرایط دریافت پذیرش، سخت تر از سالهای قبل بوده و در وضعیتی کاملا رقابتی، اپلیکیشن دانشجویان مورد بررسی همه جانبه قرار می گیرد تا افراد کاملا واجد شرایط (highly qualified applicants) توسط دپارتمان پذیرش دانشگاه مذکور (Admission Department) انتخاب شوند.

بنابراین در این شرایط که هم تعداد تقاضا به نسبت میزان پذیرش بالاست و همه شرایط کاملا رقابتی است، باید رزومه و اپلیکیشن قوی را به دانشگاه مقصد ارسال کرد تا شانس قبولی افزایش یابد. یکی از روش های متداول برای ارتقای شانس قبولی در دانشگاه ها، انتشار مقاله در نشریات علمی و ایندکس شده جهانی بوده که نشان دهنده ظرفیت های علمی و تحقیقات مستقل دانشجو در رشته ای خاص است.

وقتی شما به عنوان دانش آموخته رشته مهندسی مکانیک سیالات یا پرستاری، در نشریات بین المللی، مقالات کمی یا کیفی (qualitative/quantitative) منتشر کنید و مقاله شما با ارجاعات (citation) های مختلف همراه شود، این پیام را به گروه پذیرش دانشگاه مقصد ارسال می کند که شما فردی تحقیق محور و علاقمند به موضوعی هستید که بر اساس آن قصد اپلای دارید.

این مزیت رقابتی اپلیکیشن شما به نسبت پرونده دیگر داوطلبان است که شاید از مقالات ایندکس شده بی بهره باشند و فقط معدل بالا یا دوره های گوناگونی را گذرانده اند. برای دانشگاه ها اهمیت بسیاری دارد که داوطلبان، کارهای پژوهشی بسیار انجام داده با فضای تحقیقات آکادمیک مستقل آشنایی کافی داشته باشند.

شرکت در کنفرانس های بین المللی همانطور که در ۱۳ بند ادامه ذکر می کنیم، این قابلیت را به شما می دهد تا فرصت انتشار نتایج تحقیقات گوناگون خود را در رشته مورد نظر، در نشریات بین المللی در اختیار داشته و از این راه، برای تعامل با محافل آکادمیک تخصصی استفاده کنید. آنهم در کمترین زمان و با کمترین هزینه.

به هر حال، رزومه ای را می توان یک رزومه خوب و اثربخش دانست که منعکس کننده فعالیت های تحقیقاتی و علمی داوطلب در زمینه های تخصصی و غیر تخصصی باشد تا فعال بودن و چهره آکادمیک مستقل وی را به دانشگاه مقصد اثبات کند.

همان طور که حتما می دانید، انتشار مقاله در ژورنال های ISI، حتی با ضریب تاثیر (IMPACT FACTOR) پایین، نیازمند اختصاص وقت و زمان و هزینه بسیار است که در سیستم PEER-REVIEW این ژورنال ها، بتواند نظر مساعد ویراستاران و داوران را کسب کند.

وقتی شما مقاله ای را در ژورنالی بین المللی اصطلاحا SUBMIT می کنید، پس از مدتی، نظرات داوران را دریافت خواهید کرد که در صورتی که این نظرات، باعث شود مقاله شما در کوتاه مدت با REVISION قابل اصلاحی برای ادامه روند بررسی و انتشار مقاله همراه باشد، مقاله شما پذیرفته (ACCEPT) خواهد شد.

در صورتی که نظر داوران بر این باشد که مقاله شما از نظر علمی و تئوریک مشکلات بسیاری دارد، در نهایت مقاله REJECT خواهد شد.

فهم این که مقاله پذیرفته یا رد یا قابل اصلاح است، بعضا بین چند ماه تا چند سال به طول خواهد انجامید و بعضا مقاله هایی که قابل اصلاح هستند تا دریافت گواهی پذیرش و انتشار، سال ها در نوبت بوده اند و نمونه چنین مقالات علمی، بسیار است.

۱۲+۱ علت برای شرکت در کنفرانس های بین المللی

conf10

شرکت در کنفرانس های بین المللی هم برای دانشجویان مشغول به تحصیل فواید زیادی دارد و هم برای دانش آموختگان رشته های گوناگون علمی که قصد ادامه تحصیل در محافل آکادمیک بین المللی را دارند.

از طرفی، انتشار مقاله در نشریات وابسته به کنفرانس های معتبر بین المللی سبب می شود که شما در دام نشریات غیر معتبر پر طمطراقی که جز نام جذاب، ارزش علمی خاصی ندارند قرار نگیرید و پول و وقت شما هدر نرود. اگر تجربه زیادی برای مقاله نویسی و انتشار تحقیقات در نشریات بین المللی (scholarly papers)  ندارید، این فرآیند را با شرکت در کنفرانس های بین المللی یاد بگیرید و از آن به عنوان یک سکوی پرش یاد کنید.

ناگفته پیداست که وقتی شما با کنفرانس های بین المللی برای بررسی و انتشار مقالات و یافته های تخقیقاتی (کیفی و کمی) تعامل می کنید، با هزینه کم و وقت محدود ، یاد خواهید گرفت که چگونه نظرات داوران را بررسی و برای اعمال آن در مقالات اقدام کنید. این تجربه کوچک، ارزشمند و فرصت آفرین است.

چرا؟

به این دلایل:

  • سابمیت مقاله و ارائه مقاله در کنفرانس های بین المللی سبب می شود تا شما در زمینه تخصصی مورد نظر خود، با صاحب نظران، اندیشمندان، نخبگان و فعالان صنعت و فناوری در رشته ای خاص آشنا شده و این راه تعاملی، سبب ارتقا دانش و آگاهی و آشنایی با شخصیت های حقیقی و حقوقی تاثیر گذار شود.
  •  ناگفته پیداست که در کنفرانس های معتبر بین المللی، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و انجمن های علمی و حرفه ای در رشته های گوناگون حضور پیدا می کنند و این بستر خوبی برای رایزنی های علمی، تجاری و تحقیقاتی به خصوص در زمینه پیدا کردن اساتید و جلب نظر آنان برای اعطای ادمیشن به شما خواهد بود.
  • یکی از بهترین فواید شرکت موفق در کنفرانس های معتبر بین المللی، آشنایی با اساتید، رایزنی با آن ها و دریافت توصیه نامه تحصیلی (recommendation letter) بوده که یکی از گام های مهم در فرآیند پذیرش خواهد بود.
  • شرکت در کنفرانس های معتبر بین المللی، فرصت به اشتراک گذاشتن پروپزال های تحقیقاتی خود با اساتید و کارشناسان را برایتان فراهم می کند تا برای پخته تر کردن این تزها، اقدام کنید.
  • با رویکردها و موضوعات نوین در رشته تخصصی مورد نظر خود آشنا می شوید.
  • با شرکت در کارگاه های تخخصی جنبی، از جدید ترین روش ها و متدهای تجربی و عملی آشنا می شوید.
  • فرصت ارتباط با کارشناسان و ارائه دهندگان مقالات را پیدا کرده و ازآن ها برای ویراستاری، رایزنی علمی و مشورت برای کارهای مشترک آکادمیک و تجاری می توانید استفاده کنید.
  • فرصت انتشار مقالات کیفی و کمی و حتی research notes را در نشریات بین المللی کنفرانس ها در زمان کم و هزینه معقول در اختیار خواهید داشت. همچنین از فرصت انتشار پوستر نیز می توانید استفاده کنید.
  •  فرصت present مقالات خود را در محافل علمی با حضور اساتید و داوران و کارشناسان و فعالان تجاری و تحقیقاتی جهانی بدست آورید که فرصت آفرین است.
  •  فرصت review خوردن مقالات خود را در یک محیط علمی رایگان از سوی اساتید حرفه ای کنفرانس کسب کنید.
  • معروفیت شما در محافل علمی به خصوص کنفرانس های معتبر با حضور کارشناسان گوناگون افزایش می یابد.
  • انجام فعالیت های آکادمیک را فرا می گیرید.
  • از فرصت ارتباط حضوری برای طرح نظرات و پیشنهادات و پروپزال های علمی خود در عرصه های گوناگون استفاده کنید.

چگونه کنفرانس های بین المللی را پیدا کنیم؟

حالا با این ۱۳ دلیل، متوجه شدیم که فواید شرکت در کنفرانس چیست و در فرآیند اپلای در دانشگاه های خارج از کشور، چه جایگاهی دارد.

خوب، اکنون که قصد دارید در یک کنفرانس معتبر بین المللی در رشته مورد نظر خود شرکت کنید، می بایست به موارد ۷ گانه زیر توجه کنید:

۱- قصد دارید به عنوان سخنران یا اسپانسر در کنفرانس شرکت کنید؟

اگر قصد شما جهت شرکت در کنفرانسی، حضور به عنوان سخنران اصلی یا اسپانسر حقوقی است، می بایست طی نامه ای به ریاست کنفرانس، این موضوع را اطلاع داده و شرایط و شیوه و مبالغی که قصد کمک به این رویداد علمی را دارید مکتوب اعلام نمایید. در صورت موافقت کنفرانس، در نامه ای به شما اعلام و این نامه برای دریافت روادید از کشوری که کنفرانس در آن برگزار می شود کفایت می کند.

معمولا شرکت ها و موسسات علمی و تحقیقاتی و تجاری، اسپانسرهای برخی از همایش های بین المللی معتبر می شوند و از این فرصت استفاده کرده و از طریق کارگاه های جنبی یا نمایشگاه های جانبی، به معرفی کالا و خدمات خود اقدام میکنند که نوعی بازاریابی علمی را نیز برای آنها به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که در صورت شرکت در کنفرانس به عنوان سخنران اصلی، هیات علمی کنفرانس بایستی با این موضوع موافقت کند.

۲- قصد دارید به عنوان شرکت کننده عادی در کنفرانس حاضر شوید و فقط شنونده باشید؟

اگر قصد شما جهت شرکت در کنفرانس، حضور عادی است، می بایست هزینه شرکت در کنفرانس را در اسرع وقت پرداخت کرده و از کنفرانس مذکور بخواهید نامه تایید پرداخت و دعوت  شما به کنفرانس را صادر کند. با این نامه میتوانید به سفارت کشوری که کنفرانس در آن برگزار می شود در تهران رفته و درخواست روادید بکنید.

توجه داشته باشید که هیچ تضمینی به صدور روادید برای افرادی که تنها به عنوان شرکت کننده عادی در کنفرانسی حاضر می شوند، وجود ندارد. به همین خاطر، توصیه می شود برای افزایش شانس خود در دریافت روادید، مقاله ای یا پوستری جهت ارائه یا چاپ در ژورنال کنفرانس ارسال کنید تا سفارت برای present آن، بیشتر ترغیب شود تا به شما روادید اعطا کند. البته در هر حالتی، باید سفارت را مبنی بر اینکه پس از برگزاری کنفرانس به کشورتان باز میگردید، ترغیب و توجیه کنید.

این ترغیب و توجیه با ارائه مدارک مثبته مالی امکان پذیر است.

۳- قصد دارید papers خود را در کنفرانس شرکت دهید و تنها یک acceptance  letter بگیرید؟

اگر قصد شما برای شرکت در یک کنفرانس، تنها دریافت نامه پذیرش و ضمیمه کردن آن به رزومه است، نیازی به پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس و دریافت روادید و امثالهم ندارید. حتی نیاز نیست که هزینه انتشار مقاله در ژورنال کنفرانس را پرداخت کنید. کافی است از کنفرانس بخواهید تا در نامه ای، تایید پذیرش مقاله را به شما اطلاع دهد.

در رزومه خود می توانید این نامه را ضمیمه کرده و به آن ارجاع دهید. توجه داشته باشید که صرف تایید مقاله ای در یک کنفرانس بین المللی بدون انتشار آن، امتیاز خاصی برای رزومه شما در فرآیند پذیرش رقابتی محسوب نخواهد شد.

۴- قصد دارید paper خود را در ژورنال کنفرانس publish کنید؟

اگر قصد شما جهت شرکت در کنفرانسی، انتشار یافته های تحقیقاتی و پژوهشی در ژورنال کنفرانس است، به شما توصیه میکنیم که این کار را در اولویت قرار دهید. چرا که هم هزینه انتشار مقاله در یک نشریه کنفرانسی کم است و هم در اسرع وقت شاهد انتشار مقاله خواهید بود. توجه کنید که این کار برای تقویت رزومه و افزایش  شانس دریافت پذیرش و بورس از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر جهان، یک گزینه شایسته است.

البته ذکر این موضوع اهمیت دارد که بعضا، ژورنال های کنفرانس های بین المللی، از ارجاعات خوبی توسط نویسندگان مقالات علمی برخوردار نیستند. اما برای کسانی که تجربه اول آنها در ارتباط با کنفرانس و انتشار مقالات علمی آکادمیک است، ارتباط با نشریات و هیات داوران کنفرانسی، توصیه می شود و سبب افزایش تجربه آنها خواهد شد.

۵- قصد دارید پوستری از مقاله خود را در کنفرانس به اشتراک بگذارید؟

اگر قصد شما برای شرکت در کنفرانسی، ارائه پوستری از نتایج مقالات علمی شما است، از این فرصت استفاده کرده و فایل یا اصل پوستر را به نشانی کنفرانس ارسال کنید. انتشار پوستر نیز می تواند عاملی برای تقویت رزومه شما شود.

۶- قصد دارید در کارگاه های جنبی کنفرانس شرکت کنید؟

اگر قصد شما برای شرکت در کنفرانس های بین المللی، شرکت در کارگاه های جنبی است، می توانید کنفرانس هایی را پیدا کنید که کارگاه های جنبی خوبی در زمینه های مهندسی یا پزشکی دارند. این کنفرانس ها معمولا هزینه بیشتری از کنفرانس های اینترنتی و تئوریک دارند. حضور در کارگاه های جنبی کنفرانس ها، برای کسانی که به دنبال تعامل با اساتید و کارشناسان تخصصی در حوزه مورد نظر خود هستند، انتخاب خوبی خواهد بود.

۷- قصد دارید فقط با شرکت های حاضر در کنفرانس دیدار کنید؟

اگر قصد شما جهت شرکت در کنفرانس، آشنایی با شرکت کنندگان، هیات داوران، هیات علمی کنفرانس و شرکت هایی است که در رویداد حاضر می شوند، دلیل خوبی برای حضور در این رویداد علمی است. چرا که در کنفرانس های تخصصی بین المللی، فعالان عرصه علمی مورد نظر از سراسر جهان حضور پیدا می کنند و بستتر تعاملات علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای حاضران فراهم می شود.

گاها همین تعاملات سبب آشنایی دانشجویی با دانش آموخته ای با استاد یا اساتید و حتی مدیران شرکت های تولیدی و خدماتی شده و فرصت های بورس و تحصیل و اشتغال را در آینده فراهم می کند.

هر کدام از ۷ دلیل فوق در ذهن شما باشد، فرقی نمی کند. شما باید از چند ماه قبل خود را برای شرکت در کنفرانس آماده کنید و اگر قصد شما، بند های ۳ تا ۶ باشد نیز که باید به فکر تالیف مقاله ای خوب و اصطلاحا کنفرانس پسند باشید.

برای فهمیدن کنفرانس های گوناگون در سراسر جهان، با دنیای دهکده جهانی در بستر تور جهان گستر (WWW) کار سختی ندارید. در ادامه به برخی از پرتال های معروف اشاره می کنیم.

سایت  allconferences.com معتبر ترین سایت معرفی کنفرانس ها

conf1

یکی از به نام ترین درگاه های آگاهی از فرصت های شرکت در کنفرانس های معتبر بین المللی همین پایگاه است. شما با ورود به این سایت، می توانید به طور رایگان از کلیه خدماتش استفاده کنید.

می توانید نام کنفرانس مورد نظر خود را در باکس جست و جوی آن جست و جو کنید. می توانید کنفرانس های روز جهان را بر اساس نام کشور ها، طبقه بندی کرده و مشاهده نمایید. می توانید کنفرانس ها را بر اساس موضوعات و زیر موضوعات، مشاهده کنید. می توانید کنفرانس ها را بر اساس تاریخ برگزاری در سراسر جهان، طبقه بندی و مشاهده کنید.

برای ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون نتیجه جست و جویی که گوگل برای کلید واژه مهم conference ارائه می کند، این پرتال در رتبه ۵ قرار دارد. در این درگاه، اطلاعات بیش از ۱۲۰ هزار کنفرانس، نمایشگاه، همایش تجاری دولتی و غیر دولتی در بیش از ۱۸۰ کشور جهان در موضوعات مختلف در دسترس علاقمندان است و معمولا برخی از دانشجویان از این پرتال برای آگاهی از کنفرانس های مورد نظر خود استفاده می کنند.

البته درگاه کنفرانس آلرت نیز مخاطبان بسیار دارد.

از زمین شناسی و نجوم گرفته تا مهندسی صنایع، پزشکی، هنر، تاریخ، فلسفه و تخصص های مختلف علوم و فنون، در این درگاه، اطلاعات روز و دقیق درباره کنفرانس های مختلف و نمایشگاه ها و همایش ها، محتوای مستند و مستدل ارائه شده است.

همان طور که در تصویر ایندکس سایت در بالا مشاهده می کنید، می توانید کنفرانس ها را بر اساس تاریخ و مکان و venue مرتب کنید.

conf2

حتی اگر کنفرانسی قصد برگزاری از طرف دانشگاه یا شرکت دارید، از طریق بخش submit conference این کار را انجام دهید. با ثبت نام در این سایت به نشانی http://www.allconferences.com/signup اطلاعات مربوط به کنفرانس ها را بر روی پست الکترونیک دریافت کرده و از خدمات دیگر پرتال بهره مند می شوید.

conf3

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، با کلیک بر روی conference by date  می توانید اطلاعات کنفرانس ها را بر اساس تاریخ مشاهده کنید.

conf4

اما مهم ترین بخش این سایت، قسمت معرفی کنفرانس ها بر اساس venue است:

conf5

طبقه بندی اطلاعات کنفرانس ها بر اساس category از جلمه قسمت های اصلی سایت است. این مجموعه دارای ۱۷ گروه اصلی و صد ها گروه فرعی برای نمایش اطلاعات کنفرانس ها است.

conf6

گروه هایی مانند: هنر، کسب و کار، کامیپوتر، مصرف کنندگان، آموزش. خانواده و امور دارویی، جغرافیا، بهداشت، قانون. پزشکی، ‌اخبار. پرستاری، توان مند سازی و تفریح، منابع، علوم و فنون و علوم اجتماعی.

اگر شما به بخش business بروید با ده ها category مواجه می شوید که به صورت زیر است.

مثلا در زمینه حسابداری، ۷۴۳ کنفرانس که در دنیا در چند سال اخیر برگزار شده است در این بخش قابل مشاهده است. با در زمینه صنعت تبلیغات ۵۶۷ کنفرانس در چند سال اخیر برگزار شده و درقسمت advertising در دسترس است.

 همان طور که ملاحظه می کنید، مقوله کسب و کار به بیش از ۵۰ زیر موضوع تقسیم بندی می شود که تقریبا در هر زمینه ای که مد نظر شما باشد، این درگاه برای شما کنفرانسی آماده نمایش دارد.

البته باید توجه کنید که عدد روبروی هر نام، به معنی تعداد کنفرانس های به روزی که در حال برگزاری و یا برگزار خواهد شد نیست. اما معمولا جدیدترین کنفرانس ها در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی، در این category ها در رتبه های نخست به نمایش در می آید تا مخاطب همواره با جدید ترین کنفرانس ها در رشته های مورد نظر آشنایی داشته باشد.

اگر شما به قسمت marketing and advertising که زیر شاخه بخش business است مراجعه کنید، فهرست چندین category کنفرانس به روزی که در ماه های آینده برگزار می شود را به نمایش در می آورد.

conf7

همان طور که در شکل بالا مشاهده می کنید، کنفرانس های بازاریابی و تبلیغات از جدید ترین زمان تا کنفرانس های گذشته به نمایش در می آیند. معمولا تاریخ شروع (begin date)‌ و تاریخ خانمه (ends) همه کنفرانس ها در کنار موضوع کنفرانس قید می شود.

مثلا سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار که در سانفرانسیسکو آمریکا  تایلند در ۱۷ ماه می برگزار خواهد شد، از طریق این لینک قابل دسترس است.

وقتی شما به صفحه مربوط به کنفرانس بروید، با تصویر زیر مواجه می شوید.

conf8

همان طور که در تصویر  مشاهده می کنید، اطلاعات کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار سانفرانسیسکو با اطلاعات کلی  ارائه شده است.

مشخصات کنفرانس، اهداف کنفرانس، برگزار کننده، سایت کنفرانس، تاریخ های شرکت درکنفرانس (با مقاله یا بدون مقاله) و هم چنین اطلاعات مربوط به انتشار مقالات برگزیده (accepted papers) ارائه شده است. در این کنفرانس برای انتشار مقاله گفته شده است:

PAW San Francisco’s agenda will cover hot topics and advanced methods such as Acquisition funnel for higher education, advertising, analytics project management, analytics software, best practices, B2B, churn modeling, deep learning, external data, financial service applications, fraud detection, gaming analytics, insurance, law enforcement applications, lifetime value, market mix modeling, marketing segmentation, model interpretation, online marketing and personalization, open source demo product design analytics, retail analytics, retention with email marketing, Seasonality and other contextual factors, sourcing labeled data, sports analytics, supply chain, text analytics and thought leadership.

یعنی، همه مقالات در ژورنال اقتصاد، کسب و کار مدیریت  با شماره بین المللی رسمی ISSN منتشر خواهد شد که اتفاقا در google scholar و سایت هایی نظیر ProQuest نیز ایندکس می شود.

هم چنین نام پرتال کنفرانس و آدرس برگزاری کنفرانس در اختیار مخاطب قرار می گیرد.

بنابراین شما وفتی در سایت allconferences.com به دنبال کنفرانس خاصی هستید، نیاز ندارید حتما به سایت کنفرانس مربوطه مراجعه کنید.

به راحتی این اطلاعات در پروفایل کنفرانس قابل مشاهده خواهد بود. در همه کنفرانس هایی که در سایت مشاهده می کنید، تاریخ برگزاری رویداد، تاریخ خاتمه و آخرین زمان submit‌ مقاله اعلام شده است.

Event Date/Time: May 14, 2017 / 9:01 am – (PST)

End Date/Time: May 18, 2017 / 5:00 pm – (PST)

حتما به این تاریخ ها جهت شرکت در کنفرانس توجه کنید. اگر احیانا کنفرانسی مد نظر شما بود اما تاریخ pape  submission ان گذشته بود، از دبیر کنفرانس برای late submission سوال کنید. در صورتی که پذیرفت، خلاصه مقاله را ارسال کنید.

توجه داشته باشید که خلاصه مقاله، مقوله ای است که در پایان نوشتن مقاله بدست می آید و نه در ابتدای کار!

بنابراین خلاصه حرفه ای و چکیده ای حاصل از کار را که شامل موارد زیر است، برای کنفرانس ارسال کنید:

  • Introduction
  • Research Methodology
  • Findings
  • Conclusion
  • Recommendations
  • Keyword

سایت http://www.conferencealerts.com

conf9

از جمله دیگر پرتال های آشنایی با کنفرانس های بین المللی است. از طریق این پرتال می توانید هم چون سایت قبلی، به اطلاعات به روز جهت شرکت در کنفرانس های مختلف در سراسر جهان و موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید.

همانند سایت قبلی، وقتی  به بخش conference by topic و یا conference by country مراجعه کنید، اطلاعات کنفرانس ها بر اساس عنوان و کشور محل برگزاری برای شما به نمایش در می آید.

اگر به بخش ایران بروید، مشاهده خواهید کرد که در سال ۲۰۱۷، چه تعداد کنفرانس در ایران برگزار می شود که جالب توجه است:

فهرست کنفرانس های بین المللی  ایران -ثبت شده در سایت کنفرانس آلرت (از اردیبهشت ماه ۹۶ تا بهمن ماه ۹۶)

April 2017
۱۵th International Conference on Justice and Ethics (ICJECA) 2017 Mashahd, Iran
۱۷th Iranian Aviation Confex 2017 Tehran, Iran
۱۹th Third International Conference on Web Research (IEEE Xplore Indexing) Tehran, Iran
۲۵th International Conference on Urban Planning and Management-Mashhad 2017 Mashhad, Iran
May 2017
۱۰th ۱۰th International Conference on Economics and Management Rasht, Iran
۱۹th ۲nd Biennial International Conference on Reading. Sanandaj, Iran
July 2017
۲۰th International conference of sport science – AESA MahmudAbad, Iran
August 2017
۱۷th First International Conference on new Achievements in Science and Technology – AST2017 Tehran, Iran
September 2017
۱۸th MSM2017 Tehran, Iran
November 2017
۱۲th ۶th International Conference on Ultrafine Grained and Nano-Structured Materials Kish Island, Iran
۲۹th Second Nanomedicine and Nanosafety Conference (NMNS 2017) Tehran, Iran
February 2018
۱st The Second International Conference on Current Issues of Languages, Dialects and Linguistics Ahwaz, Iran

همان طور که در  لیست فوق  مشاهده می کنید، موضوعات گوناگونی از هوا فضا تا متالوژی در کشورمان برگزار می شود که برای تقویت رزومه خود و آشنایی با بزرگان این رشته ها در داخل و خارج از کشور (مهمانان دعوت شده)، در این کنفرانس ها شرکت کنید.

با ثبت نام در سایت نیز می  توانید بدون مراجعه به سایت، از جدید ترین کنفرانس های مورد نظر رشته خود مطلع شوید.

کنفرانس های بین المللی ELSEVIER

C1
از جمله تخصصی ترین و ارزشمند ترین کنفرانس های سالانه در رشته های مختلف علمی، توسط موسسه الزویر برگزار می شود

الزویر، ناشر بین المللی هلندی ژورنال های تخصصی و آکادمیک، سالانه بیش از ۵۰ کنفرانس در ده ها رشته برگزار می کند که معمولا با استقبال گسترده کارشناسان در حوزه های گوناگون همراه است. طبق آمارهایی که الزویر منتشر کرده است، بیش از ۸۰ درصد شرکت کنندگان در کنفرانس های الزویر معتقد هستند که توانسته اند با شبکه گسترده ای از متخصصان و کارشناسان حرفه ای در زمینه های مختلف در تعامل باشند (بند ۷ دلایل شرکت در کنفرانس).

الزویر با بیش از ۳۰ میلیون مخاطب خود که از دانشمندان برجسته جهانی تا اساتید دانشگاه ها و کارشناسان حرفه ای و دانشجویان رشته های مختلف است، سالانه کنفرانس هایی را در زمینه های علوم زیستی، فیزیک، مهندسی، علوم اجتماعی، علوم بهداشت و علوم انسانی برگزار می کند.

اگر دانشگاه شما یا شرکت شما قصد راه اندازی کنفرانسی در یکی از کشورهای دنیا دارد، الزویر می تواند شما را در این مسیر یاری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید. اگر قصد شرکت در کنفرانس های تخصصی الزویر را دارید به این لینک رجوع کنید. اگر کنفرانسی میخواهید برگزار نمایید و قصد دارید تا از امکانات و خدمات موسسه معتبر الزویر در این زمینه استفاده کنید، به این نشانی مراجعه فرمایید و درخواست خود را ارائه کنید.

الزویر نام خویش را از نام یک چاپخانه قدیمی هلندی به نام «خانهٔ الزویر» گرفته‌ است. خاندان الزویر مدتها در کشور هلند به امر فروش کتاب و چاپ کتاب مشغول بوده‌اند. بنیانگذار این خاندان لودیک الزویر در شهر لیدن زندگی می‌کرد و این تجارت را در سال ۱۵۸۰ شروع کرد.

C2
درگاه ساینس دایرکت موسسه الزویر هلند، امکان جستجوی مقاله در ۳۸۰۰ ژورنال بین المللی را فراهم کرده است

تولیدات اولیه آن شامل ژورنال لانست، سل و کتاب‌ هایی شامل آناتومی گری و ساینس دیرکت (Science Direct) که مجموع ژورنال‌ های الکترونیکی بود. اخیراً الزویر مرجع دادگان اینترنتی خود به نام اسکوپوس (SCOPOUS) را ارایه کرده‌ است. الزویری ها را در فیس بوک در این نشانی دنبال کنید.

کنفرانس های الزویر در سراسر جهان برگزار می شود. برای آگاهی از فهرست کامل کنفرانس های تخصصی الزویر در سال ۲۰۱۷ میلادی به فهرست زیر مراجعه کنید.

C3

  • هفتمین کنفرانس بین المللی کلوییدها

تاریخ برگزاری: ۱۸ تا ۲۱ جون ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: بارسلونا اسپانیا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک رجوع کنید.

  • کنفرانس بین المللی آلگا ۲۰۱۷

تاریخ برگزاری: ۱۸ تا ۲۱ جون ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: میامی آمریکا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی رجوع کنید.

  • چهارمین کنفرانس بین المللی کافه و چای ۲۰۱۷

تاریخ برگزاری: بیست و ششم لغایت سی جون ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری : تورین ایتالیا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید.

  • هجدهمین کنفرانس بین المللی تتراهدرون

تاریخ برگزاری: بیست و هفتم لغایت سی ام جون ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: بوداپست مجارستان

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید.

  • کنفرانس بین المللی یک دنیا یک بهداشت

تاریخ برگزاری: چهارم تا هفتم جولای ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: لانکاستر انگلستان

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه فرمایید.

  • کنفرانس بین المللی سرطان ریه

تاریخ برگزاری: بیست و هشتم لغایت بیست و نهم جولای ۲۰۱۷

محل برگزاری: پرت استرالیا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید.

  • سمپوزیوم بین المللی علوم سنسور

تاریخ برگزاری: بیستم لغایت بیست و چهارم آگوست ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: جزایر Rhode آمریکا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

  • بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی سنگ های قیمتی

تاریخ برگزاری: سوم لغایت هفتم سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: گوتنبرگ سوئد

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک رجوع کنید.

  • چهارمین کنفرانس بین المللی تحقیقات آب

تاریخ برگزاری: دهم تا سیزدهم سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: واترلو کانادا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.

  • هشتمین کنفرانس بین المللی شکست پلیمرها و کامپوزیت ها و مواد چسبنده

تاریخ برگزاری: دهم تا چهارهم سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: سوییس

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک بروید

  • یازدهمین کنگره بین المللی واکسن

تاریخ برگزاری: هفدهم تا بیستم سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: سن دیه گو ایالات متحده آمریکا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی رجوع کنید.

  • کنفرانس بین المللی علوم سلولی

تاریخ برگزاری: هفدهم تا نوزدهم سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: اسپانیا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک رجوع کنید.

  • کنفرانس بین المللی مدل بندی اکولوژیک ۲۰۱۷

تاریخ برگزاری: هفدهم تا بیست و یکم سپتامبر ۲۰۱۷

محل برگزاری: کره جنوبی

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید

  • یازدهمین کنفرانس بین المللی آکسفورد

تاریخ برگزاری: بیستم لغایت بیست و سوم سپتامبر ۲۰۱۷

محل برگزاری: آکسفورد انگلستان

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک بروید.

  • چهاردهمین کنفرانس بین المللی بهداشت شهری

تاریخ برگزاری: بیست و ششم لغایت بیست و نهم سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: کویمبرا پرتغال

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک بروید.

  • دهمین کنفرانس بین المللی NIZO

تاریخ برگزاری: اول تا سوم اکتبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: هلند

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید

  • کنفرانس بین المللی ژنوم گیاهان

تاریخ برگزاری: اول تا سوم اکتبر ۲۰۱۷

محل برگزاری: بارسلون اسپانیا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک بروید

  • سمپوزیوم بین المللی ویروس شناسی

تاریخ برگزاری: اول تا سوم اکتبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: آرلینگتون آمریکا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید

  • دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در بسته بندی مواد غذایی و ایمنی غذایی

تاریخ برگزاری: سوم تا ششم اکتبر ۲۰۱۷

محل برگزاری: مونیخ آلمان

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید

  • نهمین نشست سراسری ISRII

تاریخ برگزاری: دوازدهم و چهاردهم اکتبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: برلین آلمان

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک بروید

  • سمپوزیوم سلولی: بیماری های متابولیک

تاریخ برگزاری: پانزدهم تا هفدهم اکتبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: سنت دیه گو آمریکا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیش تر به این آدرس بروید

  • سی و یکمین کنفرانس بین المللی EFFoST

تاریخ برگزاری: سیزدهم لغایت شانزدهم نوامبر ۲۰۱۷

محل برگزاری: اسپانیا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید.

  • کنفرانس بین المللی بیماری های عفونت

تاریخ برگزاری: بیست و نهم نوامبر لغایت اول دسامبر ۲۰۱۷

محل برگزاری: اسپانیا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید

  • سومین کنفرانس بین المللی ایمنی صنعت غذایی

تاریخ برگزاری: سوم تا ششم دسامبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: کیپ تاون آفریقای جنوبی

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید

  • پنجمین کنفرانس بین المللی نانو فناوری

تاریخ برگزاری: ششم تا دهم دسامبر ۲۰۱۷

محل برگزاری: هاوایی آمریکا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک بروید

  • چهارمین کنفرانس بین المللی گردشگری

تاریخ برگزاری: هشتم تا یازدهم دسامبر ۲۰۱۷ میلادی

محل برگزاری: فلوریدا آمریکا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید

  • هفتمین کنفرانس بین المللی مکانیک و بیومتریال

تاریخ برگزاری: دهم تا چهاردهم دسامبر ۲۰۱۷

محل برگزاری: هاوایی آمریکا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک بروید

  • پنجاه و یکمین کنفرانس زمستانی میامی

تاریخ برگزاری: بیست و هشتم لغایت سی و یک ژانویه ۲۰۱۸

محل برگزاری:‌فلوریدا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید

  • کنفرانس بین المللی علوم سلول های بنیادی

تاریخ برگزاری: یازدهم لغایت چهارهم فوریه ۲۰۱۸ میلادی

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید

  • هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش علوم پرستاری

تاریخ برگزاری: ششم تا نهم ماه می ۲۰۱۸ میلادی

محل برگزاری: کانادا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید

  • بیست و دومین کنفرانس بین المللی جامعه جهانی برای توسعه علوم عصبی

تاریخ برگزاری: بیست و دوم لغایت بیست و پنجم ماه می

محل برگزاری: نارا ژاپن

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک بروید.

  • سومین کنفرانس بین المللی صنایع غذایی

تاریخ برگزاری: سوم تا ششم جون ۲۰۱۸ میلادی

محل برگزاری: کبک کانادا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید

  • کنفرانس بین المللی سنسورهای زیستی

تاریخ برگزاری: دوازدهم لغایت پانزدهم جون ۲۰۱۸

محل برگزاری: میامی فلوریدا

درگاه: برای کسب اطلاعات بیشتر  به این آدرس بروید.

اپلیکیشن های کنفرانسی

c4

برای آگاهی از نسخه های اپلیکیشنی که برای اطلاع رسانی کنفرانس ها طراحی و راه اندازی شده است، به این درگاه رجوع کنید. هم چنین در ان سایت، با شیوه طراحی و نوآوری های جدید در زمینه اپ های کنفرانسی آگاه می شوید. البته فناوری های EventBoard هم راه حل های خوبی ارائه می کند که میتوان از آن استفاده کرد.

چند توصیه

۱- شرکت در کنفرانس های بین المللی، فرصتی برای شناخت بهتر فعالان کسب و کار و تحقیقات در رشته ای است که در آینده قصد ادامه تحصیل و کار دارید. از این فرصت، برای فرصت آفرین در زمینه کاری خود استفاده کنید.

۲- انتشار مقاله در ژورنال های کنفرانس ها، فرصتی برای تجربه حضور در نشریات بین المللی و مطرح شدن نظرات و یافته های تحقیقاتی کمی و کیفی شما است. همچنین عاملی برای تقویت رزومه و حضور فعالانه در رویدادهای علمی بین المللی و طرح ایده ها و نظرات و پروپزال های تحقیقاتی خواهد بود.

۳- اعتبار انتشار مقاله در برخی از کنفرانس های بین المللی، کم تر از نشریات ISI نیست. از فرصت ارزان و سریع انتشار مقالات در نشریات کنفرانسی استفاده کنید.

۴- اگر برای انتشار مقاله در کنفرانس ها، خلاصه خوبی آماده کنید، احتمال پذیرش افزایش یافته و شانش شما برای FINAL ACCEPTANCE افزایش خواهد یافت.

۵- هیچ تضمینی برای صدور روادید از کشورهایی که مقاله شما در کنفرانس پذیرفته شده است، وجود ندارد. به این موضوع توجه کنید و اگر قصد پرداخت هزینه کنفرانس را دارید، از مسئول کنفرانس درباره شرایط refund استعلام کنید.

۶- اگر مقاله شما در کنفرانس پذیرفته شد و قصد شرکت در کنفرانس را داشتید، هزینه شرکت در کنفرانس را در صورت امکان، منوط به اخذ روادید کنید. البته معمولا کنفرانس ها در صورتی که روادید شما صادر نشود، به همان حسابی که هزینه کنفرانس را پرداخت کردید، مبلغ شما را عودت خواهند داد.

۷-برای پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس ها، حتی الامکان از کارت های اعتباری ارزی یا شرکت های پرداخت مجازی ایرانی که گواهی نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت دارند بهره بگیرید.

اگر برای شرکت در کنفرانس های معتبر بین المللی و سابمبت مقاله و ارسال آن و پرداخت هزینه های ارزی با پرسشی مواجه شدید، درخواست خود را کامنت کنید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳۱ نظر

ورود

  • Pary خرداد ۲۱, ۱۳۹۶

    سلام خسته نباشید حتما این مطلب رو برای شاگردانم ارسال خواهم کرد.ممنون

    • سارا شهریور ۱۰, ۱۳۹۹

      سلام
      من میخام مقاله ام را در کنفرانسی چاپ کنم و اکسپت بگیرم بعد از نظر داوران و اکر اکسپت گرفتم چگونه میتوانم هزینه را از ایران واریز کنیم؟هیچ اطلاعاتی ندارم . باید پولم رو به دلار تبدیل کنم یا …….
      و اینکه ایا گواهی برایم پست میشود از کشور مثلا المان؟

  • mn خرداد ۲۱, ۱۳۹۶

    نحوه پرداخت هزینه های کنفرانس های بین المللی و همچنین داخلی به چه روشی است ؟لطفا راهنمایی بفرمایید
    تشکر از مطالب مفیدتون .عالی بود .

    • علی زمانی خرداد ۲۲, ۱۳۹۶

      با سلام
      همانطور که در گفتار گفتیم، برای پرداخت هزینه های ثبت نام در کنفرانس، یا با کارت اعتباری ارزی خودتان یا از خدمات شرکت های پرداخت مجازی که دارای گواهی نماد اعتماد الکترونیک است استفاده کنید.
      اگر اطلاعات بیشتری نیاز بود، اطلاع بدید که راهنمایی بیشتری ارائه شود.

  • مهتاب خرداد ۲۵, ۱۳۹۶

    سلام و ممنون از مطالبتون
    من قصد دارم یه مقاله برای یک همایش در آلمان بفرستم از طریق همین سایت کنفرانس آلرت، هزینه ی ثبت نام در همایش رو اعلام کرده که شامل هزینه ی پوشه و نهار و قهوه و گواهی چاپ و غیره هست ، آیا این همین هزینه ای هست که توی سایت قید کردید که اگر ویزاتون رد شد عودت میدن؟؟
    و یک سوال دیگه آیا هزینه ی ای دیگه ای هم باید به غیر این هزینه ها هم باید پرداخت کنیم؟ مثل چاپ مقاله و هزینه ی داوری مقالات و….؟ من از یه استادی شنیدم اگر مکاتبه کنید در هزینه های ثبت نام تخفیف میدن درسته؟

    • علی زمانی خرداد ۲۵, ۱۳۹۶

      سلام
      ممنون از نظر شما.
      خیر. معمولا کنفرانس هیچ مسئولیتی در قبال دریافت یا عدم دریافت روادید ندارد و معمولا ریفاند نمیشود. البته میتوانید پیش از پرداخت هزینه کنفرانس، این موضوع را با مسئولان آن در میان بگذارید که در صورت عدم صدور روادید، هزینه به شما عودت شود. در پاره ای موارد به خصوص در کنفرانس های سوئد، مشاهده شده است که مبلغ شرکت در کنفرانس برای ریجکتی های روادید، عودت شده است.
      هزینه چاپ مقاله معمولا در صورتی که مقاله پذیرفته بشود اعلام خواهد شد و معمولا مجزا است. اما هزینه داوری در کنفرانس ها وجود ندارد. در واقع زمانی مقاله شما برای انتشار تایید میشود که قبلا blind review چک شده باشد. اگر دانشجو باشید، تخفیفی تعلق می گیرد که معمولا خیلی هم چشمگیر نیست.

  • mary آبان ۷, ۱۳۹۶

    سلام،
    ممنون از این اطلاعات خوب که به اشتراک گذاشتید
    یک سوال دارم: میخواهم در یک همایش معتبر خارج از کشور مقاله ام منتشر شود اما بدون حضور فیزیکی، ایا همه همایش‌ها این موضوع را می‌پذیرند؟ در صورت امکان، علاوه بر نامه پذیرش ، مدرکی برای انتشار هم خواهم گرفت که برای رزومه ارزشمند باشد؟

  • محمد نوراللهی دی ۴, ۱۳۹۶

    سلام
    هر کاری کردم که نظر نداده سایتتون و ترک کنم نتونستم . خیلی بی انصافیه بخاطر این اطلاعات عالی از شما تشکر نکنم . بسیار بسیار بسیار ممنونم واقعا علی و کامل و بی نقص .

    • علی زمانی دی ۹, ۱۳۹۶

      از لطف جنابعالی به سایت روزیاتو تشکر میکنم

      • ELCHE دی ۱۹, ۱۳۹۶

        سلام.
        فوق العاده از شما ممنونم آقای زمانی عزیز
        مطالب شما و توضیحات مفصل و با ارزشتون خیلی خیلی بمن کمک کرد.
        میخواستم خواهش کنم،اگر براتون مقدور هست درباره چگونگی نوشتن مقالات isiو چاپ این نوع مقالات برای من و سایر دوستان یه توصیحی بدین که برای انجام این کار دچار سردرگمی نشیم.

        • علی زمانی دی ۱۹, ۱۳۹۶

          سلام و ممنون از لطف شما به روزیاتو
          بهترین آموزش برای نوشتن مقالات آی اس آی، دانلود و مشاهده مقالات peer-reviewed در scholarly Journals هست که شما را با چند و چون موضوعات روز، شیوه پرداخت به موضوع، شیوه مرور منابع، سیستم های رفرنس دهی (مثل هاروارد و . ..) شیوه های آبسترکت نویسی، شیوه های کانکلوژن نویسی و تفاوتش با دیکساشن و همچنین روش های مختلف متدولوژی (پرسش نامه های open ended-close ended) و تحقیقات کیفی/کمی آشنا می کند. خود این مقالات، بهترین آموزش دهنده هستند. برای سردر گم نشدن، استانداردهای پذیرش مقالات ژورنال هایی که impact factor بالا دارند را بررسی و مقالاتی که چاپ کرده اند را بررسی کنید و موارد فوق الذکر را در ان ها تحلیل کنید.
          باتشکر

          • محمد فروردین ۱۲, ۱۳۹۷

            سلام علی زمانی عزیز؛
            یک سوال برای من پیش اومده اون هم این هستش که چطور میتونم از مقدار هزینه شرکت در کنفرانس ها با خبر بشیم.
            مثلا کنفرانس معنبری مثل سلوی

          • علی زمانی فروردین ۱۲, ۱۳۹۷

            سلام محمد آقا
            هرکنفرانس دارای یک سایت اینترنتی است. دربخش REGISTRATION می توان اطلاعات مربوط به ثبت نام عادی، دانشجویی و EARLY BIRD را مشاهده کرد.

    • حانیه فروردین ۴, ۱۳۹۹

      میشه یه شماره تماس برای ارتبط با شما داشته باشم؟

  • RM بهمن ۱۷, ۱۳۹۷

    سلام،
    کنفرانس هایی را که هزینه کمتر داشته باشند، چگونه پیدا کنیم؟

    • علی زمانی بهمن ۱۷, ۱۳۹۷

      عنوان و موضوع بدهید بررسی کنیم

      • مجیب الله اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸

        سلام
        تشکر از معلومات خوب تان
        من از کشور افغانستان هستم ، همچنان محصل بخش طب
        چگونه میتوانم مقاله خود را در ایتالیا به حضور همه بیان کنم
        آیا راهی برای این شوق و علاقه من است؟
        آیا من هم میتوانم که اشتراک کنم ؟
        آیا شانس ارایه مقاله و تحقیق های طبی خود را در کنفرانس ها میتوانم بدست بیارم ؟
        چگونه ؟

        • علی زمانی اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸

          سلام بر هموطن گرامی و تشکر از نظرشما به روزیاتو
          شما به سایت های بین المللی معرفی کنفرانس ها مثل ALLCONFERENCES.COPM مراجعه کنید. کنفرانس های کشور ایتالیا را ببینید. شانس ارائه مقاله شما درکنفرانس های خوب زمانی افزایش می یابد که شما با اساتید خوب دردانشگاه های مختلف روی مقاله ای کار کنید و مقاله به خوبی ویراستاری شده و ظرفیت علمی را برای سابمیت داشته باشد. مقالات PUBMED را خوب بخوانید.

  • الی اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸

    سلام وقت بخیر
    اگه مقاله در مجله ای پابلیش بشه آیا امکان شرکت و فرستادنش در کنفرانس دیگه ای هست؟ چطور میتونم بیشتر کمک بگیرم؟

    • علی زمانی اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸

      سلام
      این اقدام، مغایر با اخلاق علم است. ای میل بزنید درخدمتم

  • مهسا خرداد ۲۶, ۱۳۹۸

    سلام. یه سوالی ازتون داشتم درباره کنفرانس بین المللی هست که به تازگی مقاله ام توش اکسپت شده میتونم سوالم رو از طریق ایمیل ازتون بپرسم؟ متاسفانه ایمیل شما رو نمیدونم

  • مهسا خرداد ۲۶, ۱۳۹۸

    من به تازگی مقاله ام در قالب پوستر در کنفرانس پذیرش شده ولی به خاطر هزینه های خیلی زیادی که وجود داره برام مقدور نیست تو کنفرانس شرکت کنم. میتونم ازشون بخوام با پرداخت هزینه مقاله ام چاپ بشه ولی بدون حضور من؟

    • علی زمانی خرداد ۲۶, ۱۳۹۸

      بستگی داره که در شرایط انتشار مقاله، ارائه باشه یا نه

  • MINOO تیر ۱۶, ۱۳۹۸

    مرسی از اطلاعات خوبتون

  • nm دی ۸, ۱۳۹۸

    سلام با توجه به مقاله‌ی اخیرم که در یک ژورنال معتبر چاپ شده است، از یک کنفرانس بین المللی به عنوان speaker از من دعوت شده است . آیا می توان عینا همان مقاله را ارائه دهم یا اینکه باید در زمینه مقاله ام ارائه داشته باشم؟

  • nm دی ۸, ۱۳۹۸

    منظورم این بود که اگر همان مقاله را ارائه دهم کار غیر اخلاقی است؟ چون در ایمیل یادآور شدند research teamشان مقاله من را بسیار ارزشمند و متناسب با کنفرانس تشخیص داده و به همین خاطر از من دعوت کردند.

  • سارا شهریور ۱۰, ۱۳۹۹

    سلام
    من میخام مقاله ام را در کنفرانسی چاپ کنم و اکسپت بگیرم بعد از نظر داوران و اکر اکسپت گرفتم چگونه میتوانم هزینه را از ایران واریز کنیم؟هیچ اطلاعاتی ندارم . باید پولم رو به دلار تبدیل کنم یا …….
    و اینکه ایا گواهی برایم پست میشود از کشور مثلا المان؟

  • Nm آذر ۲۱, ۱۴۰۰

    مطالب بسیار مفیدی بود، ممنون از سایت خوبتون

  • بیتا دی ۲۱, ۱۴۰۲

    سلام. من ار ایران نمیتونم وارد سایت allconferences بشم. ارور میده