۶ قسمت دیگر از فیلم «رزیدنت ایول» ساخته خواهد شد

۶ قسمت دیگر از فیلم «رزیدنت ایول» ساخته خواهد شد

اگر چه آخرین قسمت از سری فیلم های علمی تخیلی و ترسناک «رزیدنت ایول» با عنوان «رزیدنت ایول: قسمت پایانی» (Resident Evil: The Final Chapter) اکران شد اما به نظر می رسد دستکم ۶ قسمت دیگر نیز از این فرانچایز در راه باشد. مجله ی سینمایی ورایتی اعلام کرده که شواهد نشان می دهد باید منتظر قسمت های دیگری از این مجموعه فیلم که بر اساس یک بازی کامپیوتری ساخته شده است نیز باشیم.

rola-w700

بر اساس گزارش این مجله، مارتین ماسکوویز، رییس هیئت مدیره ی کمپانی «کنستانتین فیلم» در جشنواره ی کن اعلام کرده است که این استودیو آلمانی قصد دارد ساخت این مجموعه فیلم را از سر بگیرد. این کمپانی که تمامی قسمت های قبلی این مجموعه فیلم را تهیه کرده است هنوز هم حق مالکیت و بهره برداری از این برند سینمایی را دارد. به گفته ی ماسکوویز، قرار است در این مجموعه ی جدید ۶ قسمت دیگر نیز ساخته شود. اگر چه این اظهارات در زمان کنونی تا حدودی غیرمنتظره به نظر می رسد اما جای تعجب نبود که این کمپانی در آینده ای نزدیک ساخت این مجموعه فیلم را از سر بگیرد.

o3P90r3owOlD86e27aC801rk4QI-w700

۶ قسمت اول این فیلم در مجموع ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشتند و این بالاترین میزان فروشی است که یک فیلم که بر اساس یک بازی رایانه ای ساخته شده بدست می آورد. کمپانی تولید کننده ی فیلم «رزیدنت ایول» چیز بیشتری در این مورد نگفته و هنوز نمی دانیم که بازیگران و کارگردان قسمت های جدید چه کسانی خواهند بود یا چه ارتباطی با ۶ فیلم قبلی خواهند داشت. به نظر نمی رسد که پل اندرسون که فیلمنامه ی تمامی ۶ قسمت اصلی را نوشته و ۴ قسمت را کارگردانی کرده بود در این بازسازی ۶ گانه ی جدید شرکت داشته باشد. یکی از دلایل این موضوع را باید این دانست که وی در حال حاضر مشغول کار کردن بر روی پروژه ی ساخت فیلمی با عنوان «شکارچی هیولا» (Monster Hunter) است.

بدین ترتیب اگر پل اندرسون در این پروژه حضور نداشته باشد می توان ادعا کرد که میلا یووویچ، همسر اندرسون نیز دیگر نقش اصلی این فیلم را بازی نخواهد کرد زیرا  این دو بعد از ازدواج معمولاً تنها در پروژه های مشترک با هم فعالیت دارند.

منبع: io9.gizmodo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • Sasi خرداد ۳, ۱۳۹۶

    من همه ی قسمتاشو دیدم، میتونم بگم یکی بهتر از دیگری بود. اما این قسمت آخرش زیاد با قسمتهای قبلی ربط نداشت. میتونم بگم تقریباً یه داستان جدا بود کلا و خیلی از سوال هایی که تو قسمت های ۱تا۵ حل نشده بود تو این سری آخرش هم بهش اشاره نشد. الان خیلی سوال های بی جواب مونده که رفته تو مخم

  • Amir آبان ۲۹, ۱۳۹۹

    به نظر من این یکی از فیلم های برتر جهان به حساب میره وانتظار میره که قسمت های جدیدی از این فیلم با بازی میلا یوویچ ساخته بشه وهیجان و ترس بیشتری به همراه داشته باشه.